Hotel Club Miramar

20 reviews over Hotel Club Miramar

• 2017
    9Fam Steevens24-08-2017

Zeer goed hotel

Zeer goede all in formule. Ondanks dat het hotel vol zit voldoende plaats in het restaurant en aan het strand en het zwembad. Geen wachtrijen, voldoende keus met eten en drinken. Alle cocktails en likeuren zijn inclusief. Heerlijk strand en zwembad. We zijn met twee families met kleine kinderen en zowel de kinderen als de ouders vermaken zich opperbest. Als het je hier niet bevalt en je hebt wat te klagen dan kan je beter thuis blijven want het is hier fantastisch!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7Engels16-08-2017

veel lawaai

eten zeer lekker,spijtig als je buiten wil eten is dit in rokerige afgesloten ruimte (ben zelf roker) véél te veel kleine kinderen (2 tot 12 jaar) relax zwembad zit hele dag vol met kinderen. zeer netjes overal,koud zwembad,kamers degelijk,bar moet je zelden wachten.kort bij Obzor 10 minuten wandelen.aan het strand paar meter gratis en de rest te betalen +/- voor 2 personen 11euro/ dag . leuk hotel met kleine kinderen!!

• 6Dhr Mulder29-07-2017

Sfeerloos, valt tegen

Oude en kapotte ligbedden, voor de mooie bedden aan strand moet je betalen. 'Restaurant' is overvolle, lawaaiige eetzaal, zonder ramen. Als je al plekje buiten kunt bemachtigen zit je tussen de rokers. In het restaurant aan zee mag je maar 1x per week eten. WiFi valt continu weg. Geen gezellige sfeer, donkere ongezellige lobby, overal koud wit licht.

Xperience team van touroperator is aanfluiting, totaal gebrek aan enthousiasme.

Massages in de spa zijn erg goed en personeel is open en vriendelijk, spreken goed Engels of Duits. Strand is mooi en niet druk. Hotel heeft potentieel maar er moet echt iets aan de styling gedaan worden!

• 8Patrick23-07-2017

Groots schoon complex met gemiddeld eten

Zeer veel gezinnen met kinderen weinig Nederlanders. Personeel slecht in hun talen. Knokken om bedjes nabij de baden. Diverse keren kip en varkensvlees rauw geserveerd.experience van touroperator was slecht, maar daar betaal je wel voor . Eigen animatie wasbeer en gezelliger.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Jacobine21-07-2017

Fijne relax-vakantie

Het hotel ligt prachtig aan het strand, je stapt zo uit het hotel het strand op. De drie verschillende zwembaden zijn ook erg mooi, voor ieder wat wils, waaronder een gedeelte waar je het water inloopt zoals je de zee in zou lopen, een zwembad met kleine glijbanen voor kinderen en een zwembad waar je de muziek van de animatie niet hoort (het relax zwembad). De animatie van het hotel was prima. Aardige mensen. Wel elke dag dezelfde aerobic/zumba/body shape lessen, maar genoeg keus. De shows werden 's avonds meestal ook door hen gedaan. Dat deden ze leuk. De animatie van touroperator (Xperience) was helemaal geweldig!! Ideaal om Nederlands sprekende animatie voor de kinderen te hebben. Van spelletjes op het strand (zowel overdag als 's avonds met glow in the dark), tot tennis, bordspellen en voor de waaghalzen trapeze springen. De kamer was lekker groot (voor 4 personen), schoon, en prima bedden. Het eten was ook lekker. Werd goed aangevuld. Heerlijke zelfgebakken taarten en veel fruit. Het personeel van het hotel was heel verschillend. Een deel van hen was erg aardig, een ander deel was erg chagarijnig. Soms was het moeilijk om met hen in het Engels of Duits te communiceren. Maar al met al een heel fijne relax-vakantie!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9RFG17-07-2017

Prijs kwaliteit meer dan dik in orde.

Dit is een mooi en zeer proper resort, Mooie ligging vlak aan het strand. Het touroperator experience animatie team heeft er voor gezorgd dat onze dochter zich geweldig geamuseerd heeft. Het personeel is vriendelijk en doet zijn best om het u zo aangenaam mogelijk te maken. In het begin waren er problemen met het handdoeken leggen, maar na klachten was dit opgelost. Dus geen handdoeken meer leggen 's morgens vroeg. De All-in formule is goed , het eten is ook lekker met genoeg variatie. kamers zijn groot en proper. Ideaal hotel om een weekje uit te rusten voor een goede prijs.

• 10Tiel24-01-2017

In een woord schitterend

Prachtig hotel niks op aan te merken het is alleen jammer dat het een uur van sunny beach af licht het dorpje obzor is klein maar gezellig dus dat heb je ook wel een keet gezien maar verder een super hotel

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• Oude reviews

8Sofie04-09-2016

Overgewaardeerd!

Mooi hotel, maar de beoordelingen zijn te hoog! Mooi en verzorgd zwembad, maar abnormaal koud water. Het hotel is wel goed onderhouden en proper.
    All in formule houdt in dat er op elk moment van de dag wel iets te eten is, maar helaas is dat wel elke dag hetzelfde en meestal was het eten koud. In het buffetrestaurant is de keuze ook echt beperkt. De minibar is bij aankomst gevuld met water, bier en fruitsap. Aan de receptie had men ons gezegd dat we de minibar zelf mogen bijvullen met drank van de bars in het hotel, maar bij geen enkele bar was er gratis frisdrank in flesjes of blikjes te verkrijgen. Prijs/kwaliteit is het hotel wel ok, maar voor dit geld krijg je in een all in hotel in bijvoorbeeld Turkije zoveel meer. In de omgeving van het hotel was amper iets te zien, maar dat wisten wij op voorhand.. Animatie overdag is zeer goed, maar de avondanimatie was voor ons teleurstellend. Elke avond is er wel een "show", maar deze stelden echt niks voor.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10van aerschot marcel31-07-2016

fantastisch zeker terug

alles goed eten, kamers ,pool ,voor de kinderen in een woord fantastisch , en tegen volgend jaar word alles veranderd en nog beter

Gereisd met partner in juli 2016

• 9vera09-08-2014

Schitterend hotel.

Prima hotel. Echt een aanrader voor mensen met jonge kinderen. Ruime kamers. Zeer lekker eten, voor iedereen zeker wat. Wie hier honger had ? kan ik dan niet begrijpen. Overal kraaknet en dat in het hoogseizoen. Ook de zwembaden waren zeer proper. Vriendelijk en gedienstig personeel. Hebben zelfs de keuken mogen zien samen met de manager. Een top kerel, met een hart voor mensen. Het naburige dorpje Obzor is ook een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

3 tips over Hotel Club Miramar

• dewit sabine, 27-06-2014

De rit vanaf de luchthaven duurt 45min (minibus rechtstreeks naar het hotel zonder tussenstops) Er is een supermarkt vlak voor het hotel. Obzor is op 5min wandelen langs het strand (10min langs een wandelweg achter het hotel). Vermijd geld wisselen op de luchthaven, in het hotel is de koers veel beter en nog beter in Obzor. Geen uitgaansbuurt met als voordeel, geen dronken of lawaaierige gasten. De gasten zijn wel voor 95% duitsers dus de voertaal van het hotel is eerder duits dan engels.

• Sylvie, 19-03-2013

De jeepsafari was echt leuk maar we hadden dan ook een hele goede chauffeur die zorgde voor de nodige animatie.

Nessebar is een bezoekje waard maar is een heel avontuur als je het openbaar vervoer wil nemen, vooral bij een wat grotere groep.

• vera, 09-08-2014

Wie gewend is van naar Turkije te reizen moet zeker Bulgarije eens uit proberen. Voor ons was dit de 2de keer en de hotels moeten zeker niet onderdoen voor die in Turkije.

2 vragen over Hotel Club Miramar

• Andre, 29-07-2017

Strandbedjes

Wat kost een strandbedje met parasol? Dus niet die van het hotel

• Anouk, 05-03-2013

Welke sterke drank bij All-in concept?

Hallo, mijn zus en ik willen in juni naar dit hotel. Wie kan ons vertellen welke drank er bij het all-in gebeuren zit? Alvast bedankt!

Fam. Woudstra, 15-07-2013

Volgens mij alles, behalve sommige cocktails en import bieren

• Eten en drinkenGastronomisch eten, Welkomstdrankje

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Balkan, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Glutenvrij, Grieks, Italiaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras