Aparthotel Casablanca

Meer aparthotel info

28 reviews over Aparthotel Casablanca

• 2019
    7Jana Evers20-08-2019

Leuk hotel vlakbij het strand

Het hotel heeft ruime kamers, wij hadden er een keukenblok in met koelkast. Goede bedden, grote badkamer met ruime douche. Het eten was goed, ook altijd warm, wel beperkte keuze, werd goed aangevuld. Wij hadden all-in, bier en wijn niet lekker, alles in plastic bekers. Zeer matige animatie. Er was een strand met ligbedden, gratis voor gasten, maar dit hadden ze niet tegen ons gezegd, de laatste dag kwamen we hier pas achter! Daar geen all-in. Het hotel is geen 4 sterren, eerder 3. Al met al wel n leuke week gehad, Obzor is n leuk plaatsje, niet zo druk als Sunny beach

Gereisd met partner in augustus 2019

• Oude reviews

0A. Opdam10-08-2010

Vervolg: nooit meer

Nog even een reactie op het hotel. In 2007.2008 zie ik namelijk redelijke recenties. Het blijkt echter dat het hotel dit jaar overgenomen is door nieuw management en personeel. Het is er dus zeker niet op vooruit gegaan.

• 4A. Opdam03-08-2010

Vreselijk hotel

Onze vakantie in Casablanca was zeer teleurstellend, over het algemeen chagrijnig personeel, waarvan de meesten dan alleen maar Bulgaars praten, niet geweldig eten, zeker niet de gehele dag door, een extra bed op de kamer is alleen geschikt voor kleine kinderen (het is gewoon een stoel), haast geen animatie, bar bediend door 1 persoon, waardoor soms wachten van 10-20 minuten....Zeker GEEN aanrader, voor ons is het weggegooid geld geweest

• 1A. Opdam03-08-2010

Nooit meer naar Casablanca

We hebben een enorme teleurstellende vakantie daar gehad. Over het algemeen chagrijnig personeel waarvan de meesten alleen Bulgaars spreken of gewoon niets zeggen, niets te doen, geen tot haast geen animatieprogramma, geen lekker eten, geen uitgebreid all-inclusive programma. Al met al zonde van het geld geweest

• 6Kees Arbeider11-07-2010

zeer slecht

Het is een aardig hotel. Maar het is niks voor een All-Inn Clusive vakantie. In het hotel is niks te doen. Het personeel is zeer onvriendelijk. Ze proberen geen contact met je te krijgen. De poolbar gaat om 9uur dicht en de muziek uit. De komers zijn ontzettend groot. Het eten is lauw en eentonig. Het restaurant is te klein voor het Hotel. Je moet ongeveer 15 tot 20 minuten wachten op een tafel. In het Hotel zelf is er maar 1 bar met 1 man bediening dus je staat ongeveer 10 minuten in de rij voor een drankje in een plastic bekertje. Er is geen annumatie en de mensen staan in de rij om te mogen biljarten. Zeer slecht nooit meer.

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Kees Arbeider11-07-2010

Slechtste vakantie ooit

Aparthotel Casablaca in Obzor is niet geschikt voor een All-Inn vakantie. Het eten is lauw tot koud. Je moet wachten op een tafel om te kunnen eten. Als je een tafel hebt bemachtigd en je zet je drinken neer dan heeft de bediening dit al weggehaald voordat je je eten bij elkaar hebt gesprokeld. Het restaurant is te klein voor het aantal mensen die er gebruik van maken. Er is totaal geen animatie voor volwassenen of je moet vliegtuigjes vouwen leuk vinden. Om 9uur gaat de poolbar dicht en de muziek uit. Je bent dus alleen aangewezen op de lobby. Bij de lobby hebje 1 bar met 1 medewerker die je zo onvriendelijk mogelijk zal helpen. Je staat ongeveer 10 tot 15 minuten te wachten op je drankje. Ze proberen niet om je te begrijpen. Ze doen daar geen enkele moeite voor. Ook bij het kleine zwembad zijn er geen genoeg ligbedden. Ook daar doen ze geen moeite voor om dit op te lossen. Geboekt via TO en de hostess helpt je nergens mee. We zijn na 4 dagen naar huis gegaan. Nooit meer!!!!!!!

Gereisd met partner in juli 2010

• 8SuperToontje23-12-2009

Rustige , mooie plek

Mooie vakantie gehad in Hotel Casablanca. Vriendelijk personeel, mooie zeer ruime kamers. Het weer liet ons af en toe een beetje in de steek, maar we waren dan ook laat in het seizoen. Eten was prima, altijd volop keuze !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8koolen22-11-2009

Goed hotel

In September naar Hotel Cassablanca in obzor geweest, en hebben er een goede vakantie gehad ondanks het mindere weer! Hotel is goed,alleen de omgeving van het hotel is nog niet erg uitnodigend dit komt omdat er rondom het hotel nog veel gebouwd wordt. Over een aantal jaar als alles daar af is zal het er heel anders uit zien. Verders is het plaatsje Obzor een klein leuk plaatsje waar je wel wat kunt gaan eten en drinken.

Gereisd met partner in september 2009

• 7L23-07-2009

prima

cassablanca een prima hotel om je vakantie door te brengen. de prijskwaliteit verhouding is goed

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 8ad scheutjens29-05-2009

voor herhalingvatbaar

als je voor je rust op vacantie wil is dit een rustige plek in mei.een mooi strand en een gezellige dorpje op loop afstand en goedkoop met de lev. en diversen goede uitstapjes met nederland sprekende reisgids stefka en diana en tina geweldig. de tempratuur was 25 graden +/- elke dag veel zon wij zijn er 11 dagen geweest met all-in. en het eten was goed . de mensen zijn vriendelijk. juni en juli wordt het druk wel veel duitsers maar ons tafel voor 5 personen hebben wij wel veroverd . voor veel drukte moet je naar het zonnestrand of goudstrand. in obzor wordt wel veel gebouwd langs het strand .hotels en hotels. dit land timmerd hard aan de weg. het is een aanrader. ik en mijn vrouw gaag zeker terug dit was ons verhaal 29-05-2009

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

Aparthotel Casablanca info