We hebben een aantal aanbieders voor Obzor voor je op een rij gezet:

vakanties Obzor

We hebben een aantal aanbieders voor Obzor voor je op een rij gezet:

Reviews over Obzor

Gezellig plastsje lekker eten.

Ilse,
    31-7-2018

Obzor is een gezellig dorpje. Er is een plein waar het savonds gewoon gezellig is. Een kleine kermis vlak bij het strand. Straatjes met eetkraampjes en winkeltjes. Veel dezelfde spulletjes (tassen, truien, shirts, zilver, haren vlechten) maar wel gezellig. Je kunt er prima eten. Niet duur en wij vonden het heerlijk. Vooral Bulgaars eten vonden wij heerlijk. 1 pans gerechten met vlees en groenten. Als je zoekt kun je al voor 20 euro met zn 4tjes eten incl drinken. Op het plein betaal je ongeveer 30 euro met zn 4tjes. Voor fris betaal je tussen de 1 en 2 euro voor halve liter, voor bier tussen de 1,50 en 2 euro voor halve liter. In de winkeltjes betaal je voor bier ongeveer 1,50 Voor 1 liter. Wij vinden het leuk en gezellig en zouden zeker terug gaan. (Waar bij sunny beach het leven na 23 uur begint eindige het in obzor voor 00.00)

Gereisd met oudere kinderen in Tue Jul 31 2018 14:00:18 GMT+0000 (UTC)

Boven verwachting super gehad.

Danielle Marchal,
    21-8-2017

Obzor is een leuk stadje met heel veel winkels en een gezellig plein, waar je voor weinig geld lekker kan eten en wat drinken. Ik ben niet het uitgaansleven in gegaan daar dus daar kan ik geen mening over geven.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustig met klein centrum.

Sandra D.,
    19-9-2016

1e keer in Bulgarije. Als je een auto wilt huren moet je er rekening mee houden dat de Bulgaren als gekken rijden. Inhalen over een doorgetrokken streep, en vlak voor een bocht in de bergen, is daar normaal. Je rijdt over een stuk van 100 km al snel 1,5 uur omdat je regelmatig niet harder kunt rijden dan 50 km p/u. Sporen uit het communistische verleden zijn nog steeds zichtbaar. Veel armoedige gebouwen. Op de rit vanaf Bourgas naar Ozbor regelmatig afval langs de weg. De weg vanaf Bourgas tot Ozbor is een hobbelige weg met kuilen. Vanaf Ozbor richting Varna is de weg goed berijdbaar. Havenstad Varna is zeer de moeite waard. Persoonlijk vind ik de Bulgaren in het algemeen wat stug. Heeft waarschijnlijk met hun communistische verleden te maken. Stranden zijn netjes en de zee is minder zout omdat het geen open zee is. Wel een wilde zee met redelijk hoge golfen en zeker niet geschikt voor kleine kinderen. Prima vakantie gehad maar persoonlijk heb ik het wel gezien en is herhaling voor ons niet vatbaar.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De tijd staat er stil...

Peter Rutjes,
    7-9-2015

Obzor is toeristisch maar klein, mensen stralen soort gedeprimeerdheid uit en zijn niet echt hulpvaardig. Alles is oud en vervallen en half afgebouwd. Aan onderhoud wordt niet gedaan. Wel goedkoop voor Nederlanders. Ik kreeg niet het gevoel van volgende keer weer naar Bulgarije :-(

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Heerlijke plek

hwdsland,
    23-8-2015

Familiebestemming, niet als je echt uitgaansleven zoekt. Vele tientallen restaurantjes, eetkraampjes, winkeltjes (beetje bazar idee, veel winkelstalletjes 2-4 vierkante meter groot), massagewinkels, tattooshops etc.. Lekker voordelig eten en drinken. Voor gezin met 2 kids van 14 jaar gemiddeld omgerekend 20-30 euro (eten en 2 drankjes). Een biertje voor een euro. In supermarkt een 2 1/2 liter fles Zagorka voor omgerekend € 1,50. Ook de strandactiviteiten zoals de crazyshark zijn betaalbaar (20 lev, dus 10 euro p.p.). Zeker een aanrader voor een strandvakantie met veel mooi weer. Heeft veel weg van Griekenland (in Obzor zelf wonen ook vele Grieken).

Gereisd met oudere kinderen in Mon Aug 03 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Obzor scoort een 8,2 uit 10, op basis van 147 reviews