Hotel Vigo

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag21°8°
Hotel Vigo

We hebben een aantal aanbieders voor Vigo voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Vigo in het Nederlands

Met vrienden

goed hotel

holland
13-7-2010

Wij hebben dit hotel toegewezen gekregen omdat er iets met onze eerste keuze was. En gelukkig maar,het is een mooi hotel genoeg keus aan het ontbijd, de kamers zijn erg mooi en ruim en ze waren goed schoongemaakt (de kamermeisjes zetten je spullen recht zodat het opgeruimd staat). Het personeel is wel gebrekkig in het engels en zijn erg vlot met je tafel leegruimen maar das geen slechte eigenschap. Op nog geen 10 minuten loopafstand ben je in het oude centrum van nessebar waar je heerlijk kunt eten voor een scheet en een knikker. Op nog geen 5 min lopen ben je op t strand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vigo in Nessebar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vigo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.