Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

5 Reviews over Vigo

• 10agnieszka28-07-2015

.swietne miejsce

Tegoroczny urlop spędziłam w Bułgarii z moimi koleżankami. Na miejsce wypoczynku wybrałyśmy hotel Vigo w Słonecznym Brzegu. Bardzo blisko przepięknego miasteczka Nessebar. Dziś muszę powiedzieć,że prawdą jest że jest to jeden z najpiękniejszych zakątków świata. Bardzo przypomina Capri, swoim klimatem i widokami. Hotel Vigo godny polecenia, blisko pięknej plaży, centrum Sunny Beach ok.15 min autobusem, stara część Nessebar ok.10 min spacerkiem. Ok.30 min od lotniska w Burgas. Polecam!

• 3OBOSKI28-08-2011

NIGDY WIĘCEJ VIGO NESSEBAR

Vigo oszuści okradna Cie w gotówki jesli zostawisz w pokoju. na koniec wmawiaja ze korzystałes z barku w lodówce pokojowej i masz zapłacić 123 lewy a tym czasem z niczego nine korzystałeś. W hotelu 99% Ruskich kacapów hamy nowobogackie. Niekomu nie polecam Z dzieckiem wogóle tam nie jedz nuda i niemiłe towarzystwo. W baku przy basenie nie wydają reszty mówią ze nie mają drobnych. Wchodzisz na sniadanie brak miejsc czekasz jak natrę na stolik czasami nawet 10-15 min. Genaralnie wielka lipa NIGDY NIGDY NIGDY TAM NIE POJADĘ !!!

• 9holland13-07-2010

goed hotel

Wij hebben dit hotel toegewezen gekregen omdat er iets met onze eerste keuze was. En gelukkig maar,het is een mooi hotel genoeg keus aan het ontbijd, de kamers zijn erg mooi en ruim en ze waren goed schoongemaakt (de kamermeisjes zetten je spullen recht zodat het opgeruimd staat). Het personeel is wel gebrekkig in het engels en zijn erg vlot met je tafel leegruimen maar das geen slechte eigenschap. Op nog geen 10 minuten loopafstand ben je in het oude centrum van nessebar waar je heerlijk kunt eten voor een scheet en een knikker. Op nog geen 5 min lopen ben je op t strand.

• 9Erik Kallevik13-09-2009

14 minneverdige dager!

Bodde der i 14 dager. det fungerte utmerket. Kort vei til det meste. Anbefales!

• 3Dani06-09-2009

Wenn Sie 4*Hotel erwarten, gehen Sie nicht hin!!!

Hallo, das Hotel habe ich übers internet gefunden und wirkte serh modern ausgestattet und das in einer guten Lage. Leider die realität sah anders aus. Die Zimmern sind modern möbeliert. Leider das Bad war nicht gut geputzt, es gab auch noch schimmel in der Duschkabine. Um unsere Bettschäsche und Handtücher zu wechslen mussten wir die Zimmermädchen zu bitten. Das Zimmer haben Sie erst am 5ten Tag nach unseren Ankunft staubgesaugt, währenddessen sie auf dem Händy telefonierte.Nach Regel des Hotels sollten Handtücher gewechselt werden, wenn der Gast sie am Boden stellt. Habe ich getan,aber als ist zurück kam, hat das Zimemrmädchen die Handtücher aus dem Boden auf dem Balkon zum trocknen hängen lassen.Das Personal war allgemein nicht freundlich. Das Früstücksbüffet war katastrophall. Serh wenig Auswahl, mein Freund hat Haare in der Frischkäse gefunden, Salat war nicht gewaschen, Tomaten und die wenige Obst wie Honig und Wassermelone sahen wir zermatcht. Innenpool hatte eiskaltes Wasser.

Hotel Vigo info

• WasseretteBeschikbaar

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Ivan Vazov Str. , 8230