Hotel Vanini

We hebben een aantal aanbieders voor Vanini voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Vanini in het Nederlands

2008

Zeer slecht hotel

Epie
18-10-2008

Familiehotel bestaande uit 15 kamers (4 verdiepingen) zonder lift waar geen woord Engels wordt gesproken door eigenaren of dochter (enige personeel). Het hotel ligt in nieuw Nessebar waar weinig te beleven is, 10 minuten lopen naar strand van Sunny beach. Kleine kamer, vreemd vies ontbijt. Onze spullen werden zonder weten verwisseld van de ene naar de andere kamer terwijl wij weg waren. Bedden werden niet verschoond in 8 dagen en om schone handdoeken moet je vragen. Zeker niet aan te raden.

Gereisd met partner in oktober 2008

Geweest met partner.

anoniem
3-10-2008

Klein hotel, schoonmaak was slecht. En de medewerker sprak geen woord Engels. Over de omgeving hadden we verder niks te klagen

Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vanini in Nessebar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vanini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.