Hotel Sol Nessebar Palace

Hotel Sol Nessebar Palacestersterstersterster

8.8Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Nessebar

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Nessebar Palace voor je op een rij gezet:

• Aan zee

231 reviews over Hotel Sol Nessebar Palace

• 2018
    8Horst Dohms18-09-2018

leuk mensen

bediening restaurant en pool bar ( Nicolai ) en roomservice Suzi heel leuke mensen.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 4André02-09-2018

Slechtste 5* hotel ooit.

Op geen enkel gebied service verlening die naam waardig. Eten ondermaats en weinig variatie. De wijn was aan de tap maar dagelijks werkten er twee van de drie taps rode wijn niet. Alle andere dranken rond zwembad in slappe pastic bekers van de slechtste kwaliteit. De food standjes verspreid over het domein enkel met junk food . Rond het zwembad veel te weinig parasols. Alle cocktails uit een cocktail automaat en voor een betere (waarschijnlijk betere maar niet geproefd) enkel in de lobby bar te verkrijgen diende men te betalen. Alle attracties 's avonds voor kinderen waren betalend. Heel onvriendelijk personeel. Positief: de kamer was ok en groot genoeg en het weer laatste week augustus was zeer goed.

• 4Pascal30-08-2018

Nooit of te nooit meer . Slechtste vakantie ooit

Ruime kamers , personeel onvriendelijk en corrupt , buiten zwembaden koud water slechte cocktails en niet allemaal in de all-in formule . S'avonds te weinig animatie eten te weinig afwisseling en meer gericht naar Engelse en Russische mensen te weinig bedjes rond zwembad bij volle bezetting .te weinig banden bij de glijbaan er word wel veel eten buiten in het complex aan geboden maar dit veranderd ook niet ; hot-dog , hamburger en andere fast food .

• 8Janssen18-08-2018

Super leuk prijs kwaliteit goed!!!

Wij stellen wegens medische situatie vd kinderen altijd hoge eisen aan hygiëne, eten enz. Bulgarije komt aardig in de richting van Turkije! eten: veel keus, niks op aan te merken, behalve het taaie brood. Veel keus en tussendoor vanalles te eten. Het hotel werkt samen met nog 2 hotels. Je mag alleen bij je eigen hotel op een bedje liggen. Maar je mag wel van alle zwembaden en barretjes van de andere hotels gebruik maken. Bij de buren hebben ze achter de bar echte coca cola (ook zero). Verder staan er overal tapmachines met limonade en "nep" cola. Maar bij het ontbijt, lunch, diner is op het terras ook echt coca-cola te tappen. Verder bier, wijn, en coctails. Gave glijbanen voor kinderen met diploma, met streng toezicht ! Ook voor kleuters glijbanen speeltuintjes. Super entertainment voor kids ,niet NL. Wc's op resort wordt goed schoonhouden. Mensen erg vriendelijk. Wij komen terug!

• 7Ity07-07-2018

Zeker een aanrader.

Het is een zeer goed hotel en de mensen zijn ontzettend vriendelijk. Het eten was heel smakelijk en ook gevarieerd. De sky bar was ook all inclusive wat eerder niet het geval was. Leuk zwembad op het dak maar wel erg koud.

Het plaatje Nessebar hoort bij een van plekken van UNESCO en is heel gezellig, maar erg toerischtisch.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

7Anne21-08-2017

Geweldige vakantie gehad

Net terug gekomen. Jong en oud worden hele dagen bezig gehouden. Helaas niets in het Nederlands. De shows in de avond zijn leuk gedaan. Aan het animatieteam ligt het niet. Handoekjes cultuur wat vreselijk is. Strand niet bijzonder wel kan je ver de zee in wat fijn is als je met kids gaat. Maar daarentegen zijn de glijbanen en zwembaden top. De laatste bars sluiten om 23.00 uur. Altijd wel een snackje te halen bij de barretjes, wij vonden het eten in Palace niet heel erg bijzonder, maar er was genoeg wat we wel lustten. Personeel vriendelijk tegen ons. Schoonmaak van de kamers vond ik persoonlijk minimaal. Altijd opgemaakt bed, schone handdoeken en fles water. Dat was t eigenlijk wel. Je hoeft geen eigen badlakens mee te nemen, want je kan deze van je kamer meenemen en wisselen voor schone op bepaalde tijdstippen. Afstand sunny beach prima te doen met taxi. Oud nessebar is een aanrader. Wij hebben ons prima vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Fam den boer11-08-2017

Wederom weer een super vakantie!!

Voor de tweede maal Sol nessebar palace. We hebben weer een geweldige vakantie gehad. Mooie kamer, zeer goed eten, super animatie team!! Sommige negatieve reacties kan ik niet begrijpen. Veel lawaai in de eetzaal natuurlijk als je op een groot familie resort zit. Geen zicht op zee nou als je het trapje even afloopt ben je bij de zee. En ja handdoekje leggen maar dat heb ik nog niet anders mee gemaakt in het buitenland. Buiten het ressort niet veel te beleven maar voor 7.5 euro sta je met 5 personen in old nessebar en voor 12,50 euro in sunny beach leuk om beide plekjes gezien te hebben. En het personeel werkt super hard om alles netjes schoon te houden petje af hoor! Daar kunnen sommige vakantiegangers nog een voorbeeld aan nemen door volle borden op te scheppen en meer als de helft te laten staan! Of bij het zwembad niet zelf een keer naar de prullenbak lopen. Wij hebben in ieder geval weer genoten van onze 11 dagen!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Suzan10-08-2017

Alles voor een goede vakantie!

We hebben 11 dagen genoten in Sol Nessebar Palace. Ruime mooie familiekamer, wij hadden met zeezicht: prachtig! Zee via trap bereikbaar, vele mooie uitdagende glijbanen, zwembaden, lekker eten. Buffetten werden goed aangevuld en er was een ruime keuze. Heerlijke toetjes. Nadelen augustus: ja het was druk bij de zwembaden: handdoekje leggen helaas. Palace ligt tussen 2 andere Sol hotels in, je mag gebruik maken van elkaars zwembaden, maar je mag geen gebruik maken van de bedjes bij het zwembad. Dit wordt helaas niet gecontroleerd. Daarom lagen er bij ons gasten van de andere hotels bedjes bezet te houden, waardoor wij geen plek hadden. Receptie kan idd iets vrolijker, maar daar hoef je niet vaak te zijn. We zijn een keer naar Nesebar Old town gelopen vanaf het hotel, ongeveer 45 minuten. Ook Sunny beach is ongeveer net zover.Wat een top animatie team was er aanwezig. Overdag druk met sport en activiteiten en 's avonds brengen zij ook nog een mooie show. Echt super enthousiast team!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 6Lieven03-08-2017

Kan véél véél beter

De ligging is niet bijzonder. Als je buitenkomt is er niets. Daarnaast kun je bijna nergens vanuit de tuin of het restaurant de zee zien, door hoge bomen. Het drinken is beneden alle peil. Alle coctails komen uit 1 tapinstallatie. Weinig smaak en al zeker niet zoals het moet. Een mojito met sprite of cola wordt er gevraagd?? Er zijn vele zelfbediening automaten voor frisdrank en bier. De meeste zijn met namaak cola en ..., slechts in het restaurant en achter de bar (geen zelfbediening) kun je een echte cola, fanta ... krijgen. Buis boven plafond badkamer lekte, ipv te herstellen zoals het hoort, zetten ze een bakje om het water op te vangen, dan 2 nieuwe plafondtegels, na 1 dag lag heel de boel op de grond. Dit tot 3 x toe. Quality manager aangesproken, mochten de laatste nacht andere kamer hebben, maar wij zagen dit dan niet meer zitten. Service: sommige zijn TOP, andere totaal onvriendelijk. Kamers zijn in orde. Enkel het eten is echt LEKKER, één van de betere all-ins die we ooit hadden. Zwembaden zijn niet verwarmd, in het begin was het water heel koud. Popcorn 's avonds alsook kermisattracties in het hotel en kluisje zijn betalend.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7Gunther Versweyveld26-07-2017

Geen 5 sterren waard

Wij (koppel met 2 kinderen van 7 en 12 jaar) hebben 12 dagen gelogeerd in het hotel. Toen we toekwamen hadden we het gevoel in Centerparks rond te lopen. Heel druk en geen stoel meer vrij te vinden. We kregen een paars bandje voor de all-inn en de 4 sterren hotels links en rechts naast ons hadden een rood en een geel bandje. Na een paar dagen vroegen we ons af waar het verschil zat tussen het 4 en 5 sterren hotel. Blijkbaar mochten wij over alle zwembaden, restaurants en bars beschikken en de klanten van de andere hotels hadden zogezegd geen toegang tot ons hotel. Al van heel vroeg in de ochtend was het vechten voor een stoel omdat die met de gele en rode bandjes op onze stoelen zaten. 's Avonds in het restaurant liepen er ook vrolijk gele en rode bandjes eten op te scheppen. We zijn uitleg aan de manager gaan vragen maar die bleef wat rond de pot draaien en had geen zinnig antwoord. De hostess van de touroperator wist het ook blijkbaar niet. Er werd met andere woorden niets aan gedaan. Het eten was ok maar ook niet top. Geen showcooking of dergelijke. Wij hebben altijd buiten gegeten omdat het een gigantisch lawaai was in de eetzaal. Dranken waren triestige bedoening. Ook voor de mensen uit het 5 sterren hotel was er geen andere of extra drank voorzien. Kamer met zicht op de zee was ok maar na het douchen stond de badkamer onder water. Kids vonden het wel een goed hotel en hebben zich rot geamuseerd. Voor mij is dit hotel net 4 sterren waard. Eén van de minste 5 sterren hotels die we ooit gedaan hebben...

Gereisd met vrienden in juli 2017

7 tips over Hotel Sol Nessebar Palace

• erik, 17-06-2014

Als je naar Bulgarije gaat, kies voor een goedkoop hotel of appartement en eet lekker in restaurants in nessebar,ozbor of sunny beach etc. Heel goedkoop en goede kwaliteit.

• Maria, 11-07-2012

De kerkjes in het oude stadje Nessebar (verder alleen maar toeristisch...beetje té) en de kabelbaan vanaf de Blauwe Bergen bij Sliven.

• Els, 25-07-2014

Voor jongeren is er een discotheek aan het hotel, maar ook vlakbij zijn er uitgaansmogelijkheden. Er zijn 2 aquaparken in de buurt die echt de moeite zijn voor grotere kinderen. De zeetaxi aan het hotel bracht ons (15 euro voor 2volw./2kdn) naar Nessebar, ons kindjes vonden dit een geweldige uitstap. De hoteltaxi heeft een vaste goede prijs, als je een andere taxi neemt is onderhandelen zeker aan te raden.

9 vragen over Hotel Sol Nessebar Palace

• Fam Cuypers, 25-11-2012

Belgen

Hallokes iedreen bijdeze mijn vraag zijn er in het hotel veel belgen die dat nl praten eind augustus? MVG Fam Cuypers

Els, 25-07-2014

Wij gingen in juli en er waren toch heel wat Belgen ( meer dan 15) die Nederlands spraken.
    MVG Els

• valerie, 12-11-2012

glijbanen

Bij welk hotel horen de glijbanen, sol nessebar bay, mare of palace. Of heeft elk hotel zijn eigen glijbanen?

Els, 25-07-2014

De glijbanen horen bij sol nessebar mare, maar als gast mag je gebruik maken van alle zwembaden in het resort dus zowel die van palace, mare als bay. Ze vragen alleen om te eten/drinken in je eigen hotel. MVG Els

• miekemijn, 15-07-2012

transfertijd

hoe lang is de transfertijd van de luchthaven naar het hotel??

anny vander mergel, 26-05-2013

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald