Hotel MPM Arsena

11 reviews over Hotel MPM Arsena in het Nederlands

echt super

De Bel
20-2-2018

kleinschalig hotel, maar supergoed,lekker eten,heel vriendelijk en alles netjes

Super

D
27-10-2017

mooie schone kamer, all inclusive drankjes drinken bij het zwembad. personeel is heel vriendelijk en behulpzaam!

mijn broertje en ik hebben echt genoten van deze vakantie en gaan hier zeker terug komen! Nessebar is erg leuk en de service in het hotel is niet altijd vlekkeloos maar wel super goed en dat merk je ook!

Zeikerds heb je overal! zie hieronder!

Henk van Schepen
8-9-2017

Niet slecht! of het nog steeds 4 sterren waard is is discutabel door wat achterstallig onderhoud hier en daar. Het bericht hieronder echter slaat echter helemaal nergens op. voor 7 tientjes ppd incl vlucht de hele dag onbeperkt goed eten en drinken, schone kamer met balkon, goed werkende airco. Helaas, riolen in warme landen kunnen stinken, zeker als je kamer onder straatniveau aan het strand ligt (dan moet rioolwater omhoog worden gepompt en komt er rioolgas vrij, T riool is echter niet van het hotel maar van de gemeente, dan moet je daar gaan klagen! en ja, ook in je badkamer wil er nog wel eens wat rioolgas naar boven komen.Even je kraan laten lopen en ventilator aan en t is opgelost, De aardige meisjes in het restaurant werken zich 14 uur p.d. t lazarus om t iedereen naar de zin te maken, 16 verschillende dagverse salades, 2 x per dag minimaal 12 verschilende warme maaltijden, voor elk wat wils. allerlei zoete desserts en 8 soorten schepijs. en ja, All incl. buffet eten is NOOIT heet, dan gaart e.e.a. namelijk door en wordt t taai en droog, (niet voor niets een magnetron) Het was wel ALTIJD gaar en NOOIT rot fruit gezien, wel eens een plekje maar t komt uit Bulgarije, daar gooit men geen appel weg omdat er een bruin vlekje op zit. Het tafeltjes probleem in in ieder A.I. hotel het zelfde, eerst een de drankjes halen en vast op tafel zetten en t is opgelost, kan je op je gemak samen eten uit gaan zoeken. Gegronde klachten over iets in de kamer of zo werden direct verholpen. Ben altijd vriendelijk behandeld! Als je zelf aardig bent wordt je ook zo behandeld denk ik. Veel Hollanders denken dat zij goed Engels spreken maar ook dat is soms lachwekkend om aan te horen.dat iemand die dat ook niet als Moerstaal heeft, slecht wordt begrepen is normaal maar je kunt ook wat meer je best doen, met een appje bijvoorbeeld, (maar, wij spreken ook Russisch dus hebben wij nooit met een taalprobleem te kampen gehad. al met al een fijne tijd gehad!

Oh ja, parasol en strandstoel kost wat geld maar daar heb je dan ook 25 m2 schoon wit privéstrand voor op een heel ligbed, geen gezeik van allerlei verkopers en als je van tevoren voor 5 tientjes meer dat had kunnen bijboeken had je dat ook gedaan. er is ook gratis strand maar dat ligt wel propvol. Stranden zijn trouwens in beheer van de stad dus ook daaraan kan t hotel niets veranderen.

Super slecht hotel

l p
23-8-2017

De kamer was prima, helaas niet helemaal schoon. sanitaire was vies, joude douche.

Het eten was echt echt echt heel erg slecht. 10 dagen lauw/koud eten gehad. Onvriendelijk personeel. Als je eten ging halen met zn tweeën was zo je plek weg. Nooit konden we samen. Elke keer de magnetron gebruikt. Soms was het eten niet eens gaar. Bij het ontbijt vaak oud brood . Paar keer bedorven fruit

Het enige wat redelijk was waren de coctails. Er waren in het zwembad ook altijd meer handdoeken dan personen. Iedereen reseveerd bedjes en je ziet ze de gehele dag niet. Erg veel asociala bezoekers. Ook als je naar het strand liep via de trap van het hotel was daar ook de rioolput die altijd openstond , die rook je al ookal als je op je balkon zat.l Helaas werd er niks gedaan net onze klachten over het eten en personeel. Het enige positieve waren de hotdogs en pizza's.

Goede ligging, eten

Roxanne Mooijekind
8-8-2017

De ligging van het hotel is erg goed. Je kijkt uit op zee en je loopt zo de nieuwe stad in. Naar de oude stad is het iets minder dan 2km lopen. Het eten kan beter. De kwaliteit verschilt heel erg per dag.

aanrader! leuk hote

Monique de Jong
3-8-2017

aardig personeel. goede locatie. schone kamers. goede prijskwaliteitsverhouding.

Geen aanrader

Rebecca
1-8-2017

Geen enkele dag bij het zwembad kunnen liggen. Ontbijt niet divers te kleine ruimte te weinig bestek en borden. Personeel spreekt geen Engels. Rijen voor het drinken. Betalen voor ligbedden bij het strand 15 euro per dag per 2. Entertainment doet hun best maar stelt weinig voor. Receptie had op de laatste dag mijn sleutel geblokkeerd voor de check out tijd. Kwamen vervolgens na uitchecken wel achter ons aangerend dat ze 2 handdoeken miste die we nog nodig hadden voor het douchen die dag. 6 van de 7 avonden maar uit eten geweest. In de avond kon je ook fluiten naar een plekje om te zitten er staan zo'n 5 tafels voor minimaal 200 gasten.

gezellig, leuke med

Michelle
29-7-2017

nog veel te verbeteren maar doen erg hun best

goed hotel

bieb69
29-7-2017

verse jus bij ontbijt is top animatie goed en ze doen erg hun best om dingen te verbeteren

Goed vakantieadres

van den Bosch
13-7-2017

Wij kwamen met zessen vanuit een ander slecht hotel uit Sunnybeach. Dit hotel was stukken beter: Mooie kamer, schoon. Het restaurant was in ieder geval hygiënisch ( een verademing in tegenstelling tot het eerste hotel) Eten redelijk gevarieerd. Op zich was dit de 4 sterren wel waard. Heerlijk aan de zee, genoeg ligbedden bij het zwembad. Leuk animatieteam, deden erg hun best. Snachts geen last van geluidsoverlast. De bedden vonden wij erg hard/dun, maar nadat we een dekbed op het matras gelegd hadden, was het beter. Iedere dag schone kamer en handdoeken! De taalbarrière mag nog wel wat verlaagd worden, veel mensen die geen woord engels/duits spreken.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel MPM Arsena in Nessebar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel MPM Arsena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.