Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

32 Reviews over Menabria

• 9Roos Groen03-06-2010

Een echte vakantie

Wij hebben echt een heerlijke vakantie gehad ik Nessebar, mede dankzij dit hotel. Om te beginnen hadden we de beste en grootste kamer van het hotel met balkon van 7 meter breed en mindblowing uitzicht (zie foto). Het personeel is niet gemaakt aardig; het zijn echte mensen waarmee je (als jongere) heel goed kunt praten. De cocktails aan het zwembad waren spotgoedkoop, rond de 2.50, en heel erg lekker. Het ontbijt is niet zoals in een all inclusieve restaurant maar voor ons zeker voldoende. Lekkere broodjes, ei, worstjes etc. Het zwembad vond ik heerlijk, en de zon was de gehele dag aanwezig. Wel een aantal kapotte bedjes wat valt onder het al eerder genoemde onderhoud. Nessebar zelf is een heerlijk stadje met mooie straatjes, kunst&cultuur, winkeltjes, uitzicht over zee en natuurlijk eten&drinken in overvloed. Een avondje uit eten kost je 15 tot 45 euro per 2 personen. De 'proppers' zijn wel een plaag, al blijven deze erg beleefd. Ik kan nog heel lang doorgaan, gewoon Fantastisch!

• 8wilbert28-02-2010

Leuk hotel, mooie locatie

Prachtig gelegen met uitzicht op zee en het sfeervolle oud Nessebar. Personeel over het algemeen vriendelijk en behulpzaam. Avondeten smaakte goed, maar vrij vet. In oud Nessebar genoeg leuke eettentjes met Aquamarin als aanrader. Ontbijtbuffet had zeer minimale keuze aan zoet beleg en de koffie was smerig. Voor kinderen is er veel te doen, zoals een kermis bij het strand, maar de weg rondom het hotel is wellicht wat te druk en gevaarlijk. De kamers waren ruim en van de basis voorzien, maar er werd slecht schoongemaakt en er was wat achterstallig onderhoud. Qua animatie was er niets, terwijl het hotel hier wel de sfeer voor heeft. Het oogt gezellig, bijvoorbeeld buiten bij de bar, maar het trok weinig mensen. Aquapark is een aanrader, maar kost wel wat. Jeepsafari viel vies tegen; meer een rondrit. Bulgaarse avond slecht georganiseerd en chaotisch en het eten was slecht. Strand is 10 minuten lopen en erg druk. Twee bedjes en 1 parasol kosten 15 euro per dag ongeacht hoe laat je komt.

• 7linda13-09-2009

een aanbeveling!

Nessebar is zo mooi vooral 's avonds. Heerlijk rustig vergeleken bij Sunnybeach. Wij hebben ons prima vermaakt, en ik kan het iedereen aanbevelen. Hotel was prima te doen, wel wat achterstalig onderhoud maar dat zie je overal in Bulgarije. Leuk personeel en erg goedkoop. eten in Nessebar is ook erg goedkoop maar het is allemaal erg vet, daar hadden we oplaatst wel genoeg van. De ligging is heel mooi aan alle kanten zee, alleen is het jammer dat de stranden klein en super druk zijn. Daarom gingen wij bij de rotsen zwemmen, niet echt ideaal. Ik ga zeker nog een keer terug naar de zwarte zee!

• 8Wilma van Gulik12-09-2009

geweldig

Wij hebben een fijne vakantie gehad. Ontbijt was best goed, veel vlees en zoetwaren, zelfs gekookte ei en gebakken eieren, warme worstjes. verschillende soorten broodjes. Wilde je een geroosterd brood dan moest je dat even vragen. Het enige wat ik erg vond was de koffie, ben een echte koffieleut, maar had daar al voorzorgs maatregelen vor getroffen. Vind koffie in het buitenland toch iet om te drinken. Wij hadden mooi uitzicht op sunnybeach en oud nessabar. volgend jaar gaan we zeker terug maar dan gaan we bij iemand in zijn huis zitten die hadden we ontmoet in het hotel, ik geef liever de bulgaar geld dan de hotel ketens.. Jeepsafari is een aanrader groetjes Wilma

• 6H. de Kruijf08-09-2009

Redelijk

Hotel oogt verwaarloosd door gebrek aan investeringszin van de russische eigenaar. Kamers vond ik erg pover maar wordt goed gemaakt door de ligging. Ga in Nessebar niet eten aan de overkant van de bushaltes, erg slecht! Nessebar is erg gezellig. Niks geen criminaliteit.

• 8joyce30-08-2009

fantastisch!!!!

Ik kan de negatieve meningen van eerdere mensen echt niet plaatsen. Hotel is mooi ( wel enkele stukjes minder afgewerkt maja dat is typisch bulgarije) vriendelijk personeel, proberen zich goed verstaanbaar te maken in zowel engels, duits en nederlands. eten is prima, genoeg keus! tjah broodjes zijn wat harder dan in nederland maar dat vind je in heel bulgarije dus heeft niets met het hotel te maken! echt een super ligging en alles is goedkoop. ook de reisleidster was vriendelijk en legde alles goed uit.

zeker een top vakantie en gaan zeker nogmaals terug!!!!!!

• 8Waal8229-08-2009

Gewoonweg top!

Dit hotel heeft een fantastische ligging, 10 minuten lopen naar de zee en 10 minuten lopen naar oud-nessebar. Het ontbijt vond ik prima, genoeg keus en lekker. Het personeel is heel vriendelijk. Er ligt wel een doorgaande weg langs het hotel, maar daar heb je totaal geen last van. In oud-nessebar kun je elke 20 minuten met de bus naar Sunny Beach voor €0,50 p.p. Kamers zien er prima verzorgd uit, elke dag komen de schoonmaaksters, zelf regelbare airco en ze hebben twee huiskatten. Al met al, zeker voor herhaling vatbaar!!

• 8Jack Smits26-08-2009

hotel ligt centraal oud/nw nessebar/sunny beach

Prachtige ligging, uitzicht is geweldig mits je een kamer aan de voorzijde van het hotel hebt. Hadden logies ontbijt. Het ontbijt was wat minder. Het warm eten is zonder meer goed. Er zijn genoeg restaurantjes waar je heerlijk kunt eten voor een zeer redelijke prijs. Fijne ruime kamer. Strand binnen 5 minuten en Sunny Beach zeer goed bereikbaar iedere 12 minuten rijdt er een bus, kosten 50 eurocent. Kluisje huren komt op 28 euro/wk

• 8Nel23-08-2009

Prima

Zijn vorige week terug gekomen van 2 weken Nessebar. Helemaal geweldig.Kan de mening van onderstaande niet delen.Personeel was vriendelijk en sprak goed engels,probeerde ook nog Nederlands zoals alstublieft en dank u wel.Hoetel had wel enkele kleine gebreken maar dat is de bouwsteil in Bulgarije. Ontbijt was ook voldoende div. soorten kleine broodjes (nou dan neem je er een meer als je ze te klein vind) div vleeswaren, kaas, zoet, zelfs elke dag een warm gekookt ei, je kon ook geroosterd brood krijgen maar dan moest je het even vragen. Elke dag schone handdoeken. Prima bedden. Goed geisoleerd als je de balkon deur dicht deed was het net of je radio uitzette. Bij vertrek een ontbijtpaketje meegekregen.Al met al een prima hotel en dat voor 3 sterren. Mensen die wat te zeuren hebben over eten nemen thuis als ontbijt een sneetje brood met kaas?? Ook het eten in de diverse restaurantjes was goed vooral het Bulgaars eten. Zeker het aanbevelen waard.

• 7De bruin30-07-2009

goeie ligging, service slecht

Vandaag terug gekomen van onze vakantie naar nessebar. Bij aankomst begon het allemaal al, niet veel van het personeel dat engels kon. Elke morgen met het ontbijt het zelfde weer op tafel en niet erg vers, alleen rest van het eten overdag was gewoon niet lekker. Verder bij het zwembad was oke, alleen wat achterstallig onderhoud. Kamers waren niet echt schoon en veel was kapot of ontbrak gewoon. Verder was het uitzicht perfect en desondanks nog een leuke vakantie gehad. De lokale agent van de touroperator kon vriendelijker, was erg onbeleeft.

Hotel Menabria info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    1 IVAN VAZOV STREET, 8230