Hotel Festa Panorama

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Wij blijven nog tot zondag. Al bij al

Mariabrys54
4-6-2018

Ligging en kamers ok

Het eten is altijd koud

Super

Diane cochet
      1-6-2018

Alles was super ☺☺☺ zeker een aanrader. Veel mogelijkheid tot wandelen in de buurt.

Receptie prima

Lea010907
          1-6-2018

Receptie prima. Kamer mag beter gekuist worden

We hebben een aantal aanbieders voor Festa Panorama voor je op een rij gezet:

het hotel valt heel goed mee

van hoey willy
              3-1-2018

het hotel is heel goed gelegen

Het is een prima hotel. Hele dag wel harde muziek je komt hier niet tot rust. Kamers eten zwembad is top. Drinken aan bar halen s avonds is heel slecht geregeld je kan beter naar winkeltje naast het hotel gaan om wat te kopen. Er zijn ook veel te weinig stoelen voor op het terras s avonds. Sjacherijnig personeel bijna niemand spreekt Engels.

Leuk voor een keer!!

Van der plas
              23-8-2017

Het is een net hotel met mooie kamers en lekkere bedden . De ligging van het hotel is gunstig en er is een heerlijk zwembad. Eten was prima. Drinken s avonds was een lachertje veel te weinig en zelfs (aan bar beneden) gestoord personeel. Wat ons echt hinderde was dat het animatieteam telkens de muziek keihard zette. Na een dag werd je daar dol van je kan elkaar gewoon niet verstaan. Personeel en Bulgaren zijn nors en alleen op hun voordeel uit. Erg jammer

lol

kjell
              8-7-2017

airco werkt niet, weinig stopcontacten, verwaring voor zwembad ontbreekt mr

super hotel

bente de wilde
                    8-7-2017

ik vond het hotel wel goed niets op aan te merken

reis bulgarije #fun

in welke versie?
                          8-7-2017

de kamers zijn wel wat klein maar algemeen goed en weinig stopcontacten. In het zwembad mocht ook een verwarming. verder alles goed

oke behalve vorige

robby
                                30-6-2017

glas aan het zwembad is een minpunt en life gard spreekt er niet op aan ook glazen worden gevuld aan pool bar reinigen zwembad is ondermaats

We hebben een aantal aanbieders voor Festa Panorama voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Festa Panorama in Nessebar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Festa Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Festa Panorama scoort een 8.46 uit 10 op basis van 355 reviews.