Hotel Festa Panorama

Tonen op kaart

514 reviews over Hotel Festa Panorama

• 2019
    5Jolanda11-08-2019

sjeerloos hotel, prijs kwaliteit slecht.

Nessebar is een verrassend leuk stadje, zeker het oude gedeelte , festa panorama hotel ligt op een goede locatie, mooi zwembad . WiFi was erg zwak, het eten had weinig variatie en zeker niet ingesteld op 6 personen, konden niet aan 1 tafel zitten zodat we elke avond uiteten geweest zijn, volgens mij niet de bedoeling van een al-inn Hotel, personeel was erg chagrijnig, in drukke tijden stond er 1 barman niet te doen dus. Wij hebben ons buiten de deur prima vermaakt, maar voor ons nooit meer dit sfeerloos hotel , trouwens het is een 3 sterren hotel terwijl touroperator het verkoopt voor 4 sterren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8A.S.07-08-2019

Fijne vakantie in een leuk hotel,

NG: weinig plek om te eten - geen "niet storen" kaartje op kamer G: vriendelijk personeel - tof animatieteam

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Jan H23-06-2019

Een aanrader !

Een prima 4 * hotel. Vriendelijk personeel en goed eten.

Alleen gereisd in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8henk vos05-06-2019

prima vakantie

spreken geen engels of duits

Alleen gereisd in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    6ellen30-08-2018

slechte hygiene; schandaligzelfs

de hygiene is schandlig slecht.in restaurant en balkon kamers nog nooit gekuist tijdens ons verblijf

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10goed30-08-2018

weinig variatie

eten is minder en weinig zoet beleg

Gereisd met partner in augustus 2018

• 6Mariabrys5404-06-2018

Wij blijven nog tot zondag. Al bij al

Ligging en kamers ok

Het eten is altijd koud

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Diane cochet01-06-2018

Super

Alles was super ☺☺☺ zeker een aanrader. Veel mogelijkheid tot wandelen in de buurt.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Lea01090701-06-2018

Receptie prima

Receptie prima. Kamer mag beter gekuist worden

Alleen gereisd in juni 2018

• 9van hoey willy03-01-2018

het hotel valt heel goed mee

het hotel is heel goed gelegen

Gereisd met partner in juni 2017

3 tips over Hotel Festa Panorama

• Dorien, 18-07-2012

Een bezoekje aan de oude stad Nessebar is zeker aan te raden! Ook een kennis van het Cyrillisch alfabet is zeker een voordeel! Zo krijgen de "rare tekens" een betekenis. Voor jongeren is het zeker eens tof om Sunny Beach te bezoeken! Wanneer je een taxi neemt, kan je best van tevoren een bedrag afspreken (zo laag mogelijk), anders kan het heel duur worden (kilometers worden dan per persoon aangerekend).

• Vakantieman, 02-07-2012
    • ligzetels (opstaan om 6u om handdoek te leggen, anders geen plek)
    • nessebar is prachtig, echt doen!
    • catamaran bij zonsondergang is subliem
    • lateraal zeezicht boeken is voldoende, het hotel is zo gericht dat lateraal ook knal op de zwarte zee kijkt! (promokamers lagen aan straatkant, blijkbaar geen aanrader naar wat ik van anderen hoorde)
    • om te eten 's morgens geen probleem qua ruimte. 's middags en 's avonds best een (half) uur voor sluiting pas binnengaan

• G.M. Mooldijk, 16-06-2015

Aan de Zwarte Zee kant loopt een weg naar de antieke stad van 3000 jaar oud, Vanuit het hotel mis het ongeveer 30 minuten lopen, maar er komt om het kwartier een toeristentreintje langs. De beste kamers zitten op de hoogste etages, en dan de oneven nummers 337, 447 en 557

3 vragen over Hotel Festa Panorama

• Els Reniers, 14-01-2018

Stoelen aan zwembad

Zijn er ook bedjes voor op de stoelen bij het zwembad? Ik kan het op de foto's niet zien

• HD, 27-08-2015

Privacy op balkon

Klopt het dat je op de balkons met zeezicht totaal geen privacy hebt omdat ze helemaal van glas zijn?

123Ans123, 10-06-2017

Klopt

• leonie wijnen, 24-07-2011

hoe zit het nou?

We worden er een beetje moe van. De ene persoon is erg negatief en de andere zijn juist positief. We hadden er heel veel zin in, maar de zin wordt steeds minder als je de laatste reviews leest. We zijn wel blij dat het zwembad weer helder is, vervelend voor de reizigers die op dat moment daar waren, maar dat kan gebeuren. Maar is erg genoeg te doen voor kleine kinderen ( dochter van 5 jaar), de een zegt niks te doen, en dan lees is op een andere site weer, dat ze constant kwamen vragen voor mee te doen. en het ontbijt? de een zegt waardeloos de ander zegt weer : goed ontbijt! nou we gaan er gewoon heen, en we zien wel. We hebben geboekt en gereserveerd...we kunnen niets anders. Maar het is voor de reizigers die nog meoten gaan, wel erg verwarrend zo! en het avondeten? de een zegt koud en weinig variatie en rauw, en de ander zegt weer warm, lekker en gevarieerd? We zullen zeker een keer gaan uit eten, dus we zullen niks tekort komen. en zijn er ook leuke excursies te doen? daar lees je niks over, alleen dat de een nessebar geweldig vind en de ander vind het weer saai... en het personeel is iedereen over eens, dus daar gaan we niet te veel van verwachten, maar het zal er ook aan liggen, hoe jij ze behandelt. en de kamers blijken dus schoon en ruim te zijn, dat is ook al erg fijn. Kun je ter plekke dan nog een kamer met zeezicht boeken..en hoeveel meer is dat dan? Want ik heb ook gelezen dat als je aan de straatkant ligt er weinig lawaai is, en de ander zegt weer teveel lawaai. Nou ik zal er even mee ophouden, maar ik meot toegeven dat ik er erg onrustig van word. Eindelijk op vakantie en dan lees je van de meeste toch slechte dingen. Voor degene die positief zijn, erg bedankt.

G.M. Mooldijk, 16-06-2015

Laat u a.u.b. niets wijs maken, wij zijn vandaag terug gekomen uit dit geweldige hotel. Ontbijt, lunch en diner daar is niets op aan te merken. Mensen die hier commentaar leveren zijn altijd dezelfde types die zijn gewoon op zoek naar negatieve dingen. U kunt ervan op aan dat u een geweldige vakantie tegemoet gaat.

Hotel Festa Panorama info

• Afstand tot strand200 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald