Hotel Elena

6Voldoende

10 reviews over Hotel Elena

• 8Jolanda26-08-2012

Hotel Elena niets mis mee

Hotel Elena is een drie sterren hotel, dat is niet voor niets, het is zeker niet lux, maar voldoet prima. Het uitzicht is niet fraai, maar pluspunt is, het ligt centraal dus alles op loopafstand. Wij hebben er prima geslapen, de douche had geen eigen leven, maar was goed. Het ontbijt was niet lux maar eenvoudig wat bij een 3 sterren past en zeker niets mis mee. Alles werd keurig optijd bijgevuld zelfs als je om 9.30 uur ging ontbijten. Ik eet niet elke dag bij het ontbijt roerbakei, gebakken ei, gekookt ei, verse water meloen, tomaat, yoghurt etc. Het brood is anders en alleen bruin of wit, iets wat droog, maar je kan het roosteren dan is het goed te eten. Mijn ontbijt bestaat uit een kop koffie en brood, ik denk dat de meeste NLders zonder ontbijt de deur uitgaan, dus geen gezeur over het ontbijt van een 3sterren hotel. Hecht je geen waarde aan luxe dan is hotel Elena Prima hotel., niets mis mee.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 5gerrit25-09-2007

Eind septemper 07 ook naar hotel elena geweest. Toch de gok maar genomen, ondanks de negatieve reactie's. En alles wat geschreven staat is waar. De bedden waren keihard, het was een plank met daarop een tuinkussen gespijkerd. Koelkast klein en smerig. Uitzicht 0,0. Het leek inderdaad een vuilnisstort. Keuze van eten hadden ze nog nooit van gehoord altijd tomaten en komkommer of andersom en van het droge brood maar niet te spreken. Er staat beschreven dat bulgaren erg vriendelijk en beleefd zijn nou hier niet.... Tot slot, want ik zou nog even door kunnen gaan, waren we de enigste gasten in het hotel en wat mij betreft ook de laatste dit is inderdaad geen reclame voor zowel het reisbureau als de touroperator.

Gereisd met partner in september 2007

• 5H. Berkenpies05-09-2007

Bulgarije/nessebar .. daar is het goed en goedkoop te vertoeven. De accomodatie Elena is ronduit erg slecht en een achteraf gelegen hotelletje met uitzicht op een vuilstort/parkeerplaats en wat betreft ontbijt en buffet. We hebben daar 14 dagen brood gegeten dat minimaal 2 dagen oud was , met lauwe koffie en wat ranja opgesiert met een gebakken( ook niet warm) of groen gekookt ei. Het buffet wordt opgediend door een bediende en als vooraf komkommer salade met tomaat of tomatensalade met komkommer gevolgt door rijst met kip (1x ziek geweest) of patat met vlees (?) We zijn maar gaan uit eten. 5 cm dunne matrassen en een dun kussen kompleteren deze afgang. Veel goedkoper kan het volgens mij niet en dit is geen reklame voor D-reizen.

• 5H. Berkenpies04-09-2007

Geboekt bij reisbureau, en we hebben zelden zo een slechte reis gehad. De andere raporten berusten op waarheid en dan wel gezien van de positieve zijde We hadden een lopend buffet en is de bediende de enige die loopt. De ene dag tomaat met komkomer en de andere dag komkomer met tomaat als voorgerecht. Gelukkig elke dag oud brood van minimaal een leeftijd van 2 dagen. Als er een feestje was, mogen we de 2 dagen erna de restenopeten en dat scheelt dus eieren koken. Gewoon een supergoedkope behandeling en de 3 sterren is veel te hoog beoordeeld Het land is qua bezienswaardigheid en kosten heel goed, maar hotel Elena .. daar krijgen ze me nooit weer naar toe

• 6Toerist23-08-2007

Het hotel ligt achter de hoofdstraat aan een doodlopende weg, geen last van verkeer. In de kamer zit een kleine koelkast, tv & airco die allen gratis te gebruiken zijn. De schoonmaak was matig, ze legen de prullenbak & leggen je dekbed recht. Het ontbijt was redelijk goed. Het avondeten was dramatisch, geen buffet, we kregen elke dag iets voorgeschoteld zonder dat we een keus hadden. Eten was tussen 18-20u, later werd dit 18-19u. De werknemers spreken geen tot slecht Engels. Het hotel bevind zich 400m van het drukke strand, je moet 3 euro voor een bedje & 3 euro voor een parasol betalen, gratis kun je in de "free zone" liggen, maar dat is best krap. Een leuke excursie naar de bergen is "Sliven" (Blue mountains) €25 Varna ligt op 90 km, is 2,5 uur rijden & kost 8 euro voor een retourtje. Het drukke Sunnybeach met 300.000 toeristen ligt op 4 km, retour €,70

• 4F04-08-2007

Wij zijn hier (gelukkig) maar 1 nacht geweest. (in verkeerd hotel terecht gekomen).

De ligging is bars enz, maar je moet eerst door een klein steegje om bij het hotel te komen. Bij dat steegje en onder de balkons is het smerig. Veel garages en afvalcontainers. Het uitzicht is slecht. Je kijkt tegen een ander gebouw aan.

De kamers zijn ook niet best. Bedden zijn hard, douchekop konden we niet ophangen, er hing een boiler boven het bad en het toilet trok niet best door.

We hebben alleen het ontbijt gezien en dat was slecht. Er stond 1 tafel met daarop weinig keus in (droog) brood, beleg dat niet gekoeld stond en er uitgedroogd uit zag. Gebakken eieren die op een bordje lagen (al een tijd zo te zien)

Personeel was niet echt vriendelijk. We kregen een eetbon voor het ontbijt en diner. Er stonden wel verkeerde namen op, maar dat maakte niet uit zeiden ze. Spraken slecht engels.

Nessebar is wel erg leuk en zeer goedkoop. Goedkoper dan Sunny Beach. Strand is mooi en groot.

Gereisd met vrienden in juli 2007

Hotel Elena info