Hotel Elena Palace

7.3Goed

6 reviews over Hotel Elena Palace

• 8Jolanda26-08-2012

Hotel Elena niets mis mee

Hotel Elena is een drie sterren hotel, dat is niet voor niets, het is zeker niet lux, maar voldoet prima. Het uitzicht is niet fraai, maar pluspunt is, het ligt centraal dus alles op loopafstand. Wij hebben er prima geslapen, de douche had geen eigen leven, maar was goed. Het ontbijt was niet lux maar eenvoudig wat bij een 3 sterren past en zeker niets mis mee. Alles werd keurig optijd bijgevuld zelfs als je om 9.30 uur ging ontbijten. Ik eet niet elke dag bij het ontbijt roerbakei, gebakken ei, gekookt ei, verse water meloen, tomaat, yoghurt etc. Het brood is anders en alleen bruin of wit, iets wat droog, maar je kan het roosteren dan is het goed te eten. Mijn ontbijt bestaat uit een kop koffie en brood, ik denk dat de meeste NLders zonder ontbijt de deur uitgaan, dus geen gezeur over het ontbijt van een 3sterren hotel. Hecht je geen waarde aan luxe dan is hotel Elena Prima hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 7Roel02-08-2012

Perfecte prijs/kwaliteit verhouding!

Afstand vliegveld - hotel ongeveer 30/40 minuten. Nessebar leuk dorpje met vele restaurants en kraampjes, bushalte ligt voor het hotel en voor €0,50 kan je de bus pakken naar Sunny Beach. Voor de gene die willen stappen in sunny beach, een taxi kost €10,-. Maar je kan ook lopen over het strand (hebben we meerdere malen gedaan en als je wat hebt gedronken is het ook nog eens gezellig) looptijd van discotheek Iceberg tot de deur van hotel ongeveer 1 uur! + fijne kamer + ijskoude airco + koelkast! + elke dag schone handdoeken etc + vriendelijk personeel + balkon, wel warm en vochtig als airco aan is. + rustige buurt (dus geen rumoerige jeugd) - ontbijt is verschrikkelijk... - douche, temperatuur van water heeft eigen wil en is nooit constant. - afstand strand zeker 15 min. Lopen. - geen zwembad Conclusie.. Voor 600 euro p.p. zaten wij in hoofdseizoen 14 nachten in dit hotel. Goed bevallen, maar geen tweede keer. Prijs/kwaliteit verhouding is perfect. Verwacht niet meer dan je betaalt.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Rooij20-01-2012

Veel jongeren met een geweldige bar in de zwembad.

Hotel Elena in Nessebar is een leuke vakantie bestemming. Dicht bij uitgaan gelegenheden en strand is op loop afstand. Het leven koste daar heel weinig tot vrijwel niks en er is ook een gigantisch aquapark aanwezig in de buurt.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9Theo05-09-2011

Leuk hotel met perfecte ligging.

Ik snap niet helemaal waar de eerste recentie op slaat. Ook wij hebben hier een perfecte vakantie gehad. Het is geen 4 of 5 sterren maar voldoet aan onze wensen. Het enige is dat de bedden slecht zijn maar andere mensen in het hotel hadden hierover geklaagd en dit werd keurig opgelost door er een extra matras op te leggen. Hard werkende vriendelijke medewerkers en iedere dag een schone kamer en handoeken. Ontbijt was erg uitgebreid en goed te eten. Het systeem met de kluisjes is juist een ideaal systeem omdat als je de sleutel kwijt raakt een ander niet in de kluis kan komen zonder de baliemedewerker. De ligging is perfect tussen het strand en oud Nessebar. Het ligt niet aan de hoofdweg zodat je lekker rustig kunt slapen. Geen extra kosten voor de koelkast e.d. Het bijboeken van de kamer kost je maar 15 euro. Wij hebben genoten. Ik heb kindvriendelijkheid wat lager gezet omdat er geen zwembad aanwezig is. Je moet er niet heen gaan voor het uitzicht want het ligt tussen hoge gebouwen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 4RUDI12-08-2011

waardeloze service

Nog nooit meegemaakt: als ik in mijn kluis wil, moet ik aan het hotel om een moedersleutel vragen. M.a.w. ik heb een sleutel, maar om de kluis te openen, heb ik ook een moedersleutel nodig, Deze moedersleutel is in het beheer van de hotelmedewerker. Het eten is waardeloos: oud brood, paar plakjes kaas, koude koffie en thee. Ze spreken geen woord Engels of Duits. We werden niet geinformeerd over de de terugreis. Waardeloos. dit hotel vind ik de synoniem staan aan de gastvrijheid van de bulgaren. bulgarije vakantieland??? laat me alsjeblieft niet lachen!!!!

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Rense09-08-2011

Top vakantie!

Een keurig hotel op een goeie, centrale locatie. Kamer bevat airco, koelkast en een balkon en wordt dagelijks schoongemaakt. Ontbijt is prima met gebakken en gekookte eitjes, yoghurt, (geroosterd) brood, verse groente en koffie/thee. Hotel is op loopafstand (5-10 minuten) van 2 prachtige stranden en is gelegen in het gezellige en relatief rustige Nessebar. Dit is een plaatsje waar de winkeltjes en restaurants tot 's nachts geopend zijn en waar je weinig Nederlanders zult aantreffen (vonden wij wel prettig!). Met de bus of met een toeristen treintje kan je vrij eenvoudig naar het erg touristische Sunny Beach toe, een gebied waar het stikt van de (nederlandse) jongeren ivm de vele discotheken en hotels. Het oude schiereiland van Nessebar is op loopafstand en is ook zeker de moeite waard, al is alles wel erg ingericht op tourisme. Al met al een top vakantie gehad met veel zon, een fijne zee, mooie schone zandstranden en elke dag uit eten (voor max 5-10 euro). Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2011

Hotel Elena Palace info