Hotel Aqua Paradise Resort

Hotel Aqua Paradise Resort

8.3Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Nessebar

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Paradise Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

14 reviews over Hotel Aqua Paradise Resort

• 10Juliette Wigchert25-07-2020

Top vakantie!

Heerlijke relax vakantie gehad! Prachtig hotel, prachtig interieur, mooi grote familiekamer met 2 slaapkamers en 2 badkamers (met regendouche) en woonkamer, heel veel zwembaden met bars en snacks. Het aquapark is geweldig met mega veel glijbanen, voor ieder wat wils. Een nieuw glijbanen complex wordt begin aug. opgeleverd. Het eten is heerlijk en warm; je wordt opgediend vanwege Corona, wat jij wilt. Het eten had wel meer gevarieerd gemogen. Verder zijn er genoeg maatregelen genomen; het zijn voornamelijk de gasten zelf, die zich niet altijd aan de Covid-regels houden. De reisleider van Corendon, Robbert, was geweldig! Hij was er praktisch iedere dag, zowel 's ochtends als 's avonds. Ook voor nood staat hij voor je klaar en brengt je zelfs naar de apotheek. Het strand is op loopafstand en Sunny Beach en oud-Nessebar zijn goed bereikbaar met de taxi. Een bezichtiging naar oud-Nessebar is zeker aan te raden!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 6Cor en Don21-07-2020

Wij nooit meer, maar ligt ook zeker aan Covid-19

Het hotel is zeer netjes, en men doet er heel veel zo niet alles aan om ondanks Covid-19 het verblijf zo goed en veilig mogelijk te laten verlopen. Helaas kan dat niet van alle gasten (ja ook Nederlanders en Belgen) gezegd worden. Anderhalve meter? Handschoen aan bij het pakken van brood? Looprichting volgen? Bubbel hier niet van toepassing? Covid-19???

Het ontbijt is zeer goed, de lunch en diner zijn kwalitatief niet zo hoog. Vaak koud. Dranken vaak op in de automaten.

Richting strand wat te voet goed te doen is alles dicht. Strand zelf heeft men ook niet van anderhalve meter gehoord en matrasjes op ligbedden zijn te stuk en te vies, dat je er al jeuk van krijgt als je er naar kijkt.

Animatie doet haar best, maar kiest wel heel kieskeurig de gasten uit, men benaderd niet iedereen. Karaoke in Covid-19 tijd? (Besmettingsgevaar!)

De zwembaden bij hotel, zeer zuiver maar veel te koud! In het aquapark is temperatuur stukken beter.

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Sanne Hoornstra14-07-2020

GEWELDIG 10+

Super goed hotel. Fijn personeel. De kinder disco en de show die hierna komt is leuk! Animatie team doet erg zijn best ook al waren er soms maar 3 kinderen dit blijft allemaal gewoon door gaan ook tijdens de corona tijd. De hotel kamer was goed schoon en het eten was heerlijk. Het aangelegen water park is top voor jong en oud het enige nadeel is dat de kinderen vaak hun voetjes kapot haalden aan de tegels. Dus neem met kleine kinderen water schoentjes mee dan heb je hier geen last van! Oud nesabar was prima te bereiken met een bus of taxi. Hier kan je heerlijk winkelen en eten! Al met al een top vakantie! We komen volgend jaar zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 2019
    8Fam. van Baggum02-10-2019

Fantastisch vakantieresort met veel luxe!

Het hotel was erg luxe en we hebben we een geweldige vakantie gehad, ondanks enkele dagen regen! Het hotel is duidelijk gemaakt voor massa toerisme (dacht 1400 + gasten max) maar ondanks dat hebben ze genoeg faciliteiten en ruime kamers die van alle luxe voorzien zijn. Personeel is meestal erg vriendelijk en behulpzaam. Merkte tijdens ons verblijf (einde seizoen - sept. 2019) dat de motivatie wat begon af te nemen. Logisch aangezien begin oktober het hotel sluit en de meeste personeelsleden op straat staan. Meerdere zwembaden, de ene met wat modernere muziek en de andere met lounge muziek. Na 11 dagen naar een panfluit te hebben geluisterd zou het niet misstaan om eens wat anders op te zetten. In de kelder allerlei speelautomaten en karaoke. Eten is goed en gevarieerd maar inderdaad aan de koele kant. Jammer. De TL-verlichting in de bar kan ook iets minder. Uitstapjes volop enz. Beste keuze prijs/kwaliteit 2019 - voor ons althans!

Gereisd met partner in september 2019

• 9rgs12-09-2019

heerlijk mooi en netjes hotel ,genoeg te doen ;-)

wat een mooi hotel,mooi ontwerp,schoon,groot,we kregen een familie kamer met 4 bedden en 2 badkamers,nadeel was s'nachts aankomen maar netjes ontvangen er was zelfs een jongen om de koffers naar boven te brengen.op de kamer aan gekomen aangenaam verrast,mooie design kamer met tv waarop we netjes welkom werden geheten.eten te veel om op te noemen en de enige reden waarom het eten koud zou kunnen zijn is de grote keuze en de lengte van het buffet waar het aan niks ontbreekt bv. gekookte-,gebakken-,gefrituurde-,in plakjes of blokjes gesneden aardappelen,patat of chips,verse vis ,genoeg gebak enz.voor de kids ook genoeg te doen,in de bowling area helaas drank in plastic bekers maar doe je best doet en in een glas geen probleem maar zou standaard moeten zijn,dat standaard geldt ook voor de mix-drankjes blabla kortom,mensen wat stug en gesloten ,hotel prima , aquapark heerlijk,eten ook goed,binnen zwembad(zout) en sauna ook heerlijk

Gereisd met partner in september 2019

• 7Andre01-09-2019

Prima hotel met leuke aquapark

Prima kamers. Goede bedden en redelijk verduisterende gordijnen. Goede regendouche. Ook airco en kluisje. Zwembad is groot maar niet speciaal. Redelijk veel stoelen maar de beste plekken zijn al snel gereserveerd. Eten krijgt een voldoende. Ze maken veel zodat ze de stroom mensen goed aankunnen maar hierdoor is het niet altijd warm. In het hotel zitten veel Engelsen, daarna Polen en dan Nederlanders en Belgen. Strand is stukje lopen (10 minuten) je komt dan bij een baai met een afgezonken schip. Als je een stukje naar rechts gaat is een ander strand met kans op leuke golven. Aquapark is druk. Wij gingen elke ochtend het eerste uur na opening zodat we snel enkele glijbanen konden doen. Daarna sta je al gauw meer dan 20 minuten te wachten op een glijbaan van 30 seconden (voor enkele glijbanen is de wachttijd nog langer). Kinderen onder de 130 cm mogen onder begeleiding van ongeveer 9 glijbanen de rest mogen ze niet. Veel met banden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Nathalie30-08-2019

Aangenaam maar niet het beste ooit

Positieve punten: -niet TE groot hotel -lekker afwisselend eten -mooie kamers Klimaat is ook super, niet te heet, 's avonds aangenaam, niet zwoel Negatieve punten: -het kuisen/onderhouden van de kamers kan beter. Je ziet dat de voegen op de grond in de douche een stevige schrobbeurt nodig hebben, beetje vies. De leuning van het balkon wordt ook al een tijdje vergeten. -het personeel is in het restaurant niet ok, er is GEEN service...ze staan in groepjes bij elkaar te babbelen, niets te doen...in Turkije/Egypte bvb heb je echte obers die rondkomen, wat koffie bijschenken, wijntje bijvullen, in dit hotel niet...misschien is dat in Bulgarije anders, dat kan... -er is geen minibar op de kamer, lege koelkast, wil je iets op de kamer, kopen in het winkeltje of glaasje per glaasje zelf halen beneden -annimatieteam, sommige super, sommige keken niet vriendelijke om naar mijn kind van 3, een lachje of simpele high-five mag geen moeite zijn toch

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9DWG29-08-2019

Een goede keus!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in dit hotel. Mooie schone kamers. Genoeg plek bij het zwembad. Dat ook elke ochtend schoongemaakt werd. Het personeel was vriendelijk en sprak goed Engels (vooral bij de receptie). Ik vond het eten prima, keus genoeg. Soms niet helemaal warm, maar dan wacht je even op een nieuwe lading. Ook nog gebruik gemaakt van de Spa, lekkere massage, maar toch prijziger dan verwacht. Het Aquapark was ideaal voor de kinderen (2x 15 en 1x18). Oud Nessebar is zeker de moeite waard, erg mooi maar wel druk maar anders druk dan Sunny Beach. Wat ook leuk is om naar toe te gaan. Jammer dat er in de buurt van het hotel geen leuke boulevard is, maar we hebben ons prima vermaakt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Kristel30-07-2019

Mooi nieuw hotel , leuke ervaring

Leuke vakantie achter de rug! Mooi nieuw hotel met nette kamers. Leuke aquapark, gericht op kinderen die minstens 130cm groot zijn. Nieuw gedeelte voor kleinere kinderen in opbouw. Rustig gelegen, ongeveer 3 km van het centrum van oud Nessebar. Het eten is goed gevarieerd maar mag wat warmer zijn. Het personeel aan de receptie spreekt slechts gebrekkig Engels, dit zou beter moeten zijn, vooral voor een viersterren hotel. Ik raad iedereen aan geen excursies met de reisleiding zelf te boeken, maar gewoon buiten het hotel. Veel goedkoper! Op de grote baan genoeg standjes waar men dit kan doen! De Bulgaarse bevolking is niet zo vriendelijk, kan moeilijk lachen, maar daar was ik al wat op voorbereid. Dus ik heb me daar ook niet aan gestoord. Het hotel bevat veel toeristen uit Engeland en Polen. Savonds is er maar weinig variatie in de animatie met als gevolg dat de Engelsen hun zat drinken en luidruchtig zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Dirk Massa24-07-2019

Superleuk hotel en land dat begint te bloeien

Een zeer goed hotel. Het beste wat ik al had ooit. Veel faciliteiten die we ten volle hebben benut. We bezochten een aantal keer het leuke aquapark, makkelijk te bereiken naast het hotel. Ontbijt is uitgebreid, wel druk tussen 9 en 10 want dan komt er veel volk eten, soms moet je dan in de bar gaan eten. 'S middags rustiger en tijdens de avond weer drukker. Gevarieerd eten en wel warm. Als je lang slentert met je bord met warme dingen op wordt het natuurlijk koud als je nog plaats moet zoeken. Kamers zijn ruim en netjes, worden dagelijks gepoetst. Lakens om de 3 dagen ververst. We hadden een familiekamer met 2 badkamers met inloopdouche en regendouche. We huurden via gids Robbert een auto voor een week. We bezochten Varna, Nessebar, Sozopol, Rapatamo, Beglik tasj en Bourgas. Vooral om te shoppen en te kuieren. Goedkoop leven daar. Het animatieteam : een 10 tal mensen die hun uiterste best doen. Sunnybeach 's avonds bruist !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Hotel Aqua Paradise Resort info