Sorteren

Reviews over Nessebar

Fijne gezinsvakantie met veel te doen en te zien

Maike Bregman-Woering
    9-11-2018

Keurig hotel. Prima eten. Leuk aquapark en mooi dat je van alle faciliteiten kan gebruiken van de andere 2 hotels.

Vriendelijke personeel wat hard werkt. Lekker meteen aan de zee. Een top animatieteam met geweldige shows.

Heerlijke bedden met een nette kamer. Wij gaan er zal er nog eens heen.

leuk mensen

Horst Dohms
    18-9-2018

bediening restaurant en pool bar ( Nicolai ) en roomservice Suzi heel leuke mensen.

prachtige locatie & ligging, goed verzorgd hotel,

Nathalie
    11-9-2018

Een aanrader voor jong en oud :)

Het buffet is niet uitgebreid maar heel veel variatie. Het terplaatse gebakken vlees was altijd heerlijk. De kamers zijn groot en proper

Het personeel is vriendelijk, enkel aan de receptie mogen ze hun Engels bijschaven. De ligging is ideaal, vlak aan de zee, kortbij het centrum en de oude stad. Talloze mogelijkheden om uitstappen te maken, waaronder kortbij een bushalte. Vanuit de skybar heb je een prachtig zicht op Nessebar en Sunny Beach.

Geen animatie overdag maar wel 2x per week een optreden in de bar 's avonds. Het zwembad is klein maar met een machtig zicht, net alsof je op de zee zit vanop een cruiseboot.

weinig variatie

goed
    30-8-2018

eten is minder en weinig zoet beleg

Geweldig goeie prijs kwaliteit verhouding

Jans
    18-8-2018

Mijn bericht per abuis op sol nessebar Mare hotel geplaatst. We zaten in sol nessebar bay : Bulgarije komt aardig in de richting van Turkije! eten: veel keus, niks op aan te merken, behalve het taaie brood. Tussendoor vanalles te eten. Het hotel werkt samen met nog 2 hotels. Je mag alleen bij je eigen hotel op een bedje liggen. Maar je mag wel van alle zwembaden en barretjes van de andere hotels gebruik maken. Bij de buren hebben ze achter de bar echte coca cola (ook zero). Verder staan er overal tapmachines met limonade en "nep" cola. Maar bij het ontbijt, lunch, diner is op het terras ook echt coca-cola te tappen. Verder bier, wijn, en coctails. Gave glijbanen voor kinderen met diploma, met streng toezicht ! Ook voor kleuters glijbanen speeltuintjes. Super entertainment voor kids ,niet NL. Wc's op resort wordt goed schoonhouden. Mensen erg vriendelijk. Wij komen terug!

Nessebar scoort een 8 uit 10, op basis van 107 reviews