Kardjali/Kardzhali

We hebben een aantal aanbieders voor Kardjali/Kardzhali voor je op een rij gezet:

Reviews over Kardjali/Kardzhali

Kardjali ligt 3 uur rijden van Burgas en is een stad met

Angelique en Peter,
    12-4-2008

Kardjali ligt 3 uur rijden van Burgas en is een stad met een oud gedeelte (veel hoogbouw) en een nieuw gedeelte (barretjes, restaurants en winkels). Je kunt vanaf hier naar vele bezienswaardigheden gaan, met de taxi of een auto huren.

Achter het oude gedeelte van de stad kun je de bergen in gaan wat je brengt naar een groot meer. Het is hier heerlijk rustig en je kunt er mooie wandelingen maken of zwemmen.

Gereisd anders in Sat Apr 12 2008 10:03:13 GMT+0000 (UTC)
Kardjali/Kardzhali scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews