Sorteren

Reviews over Kardjali/Kardzhali

ECHT GOEDKOOP

boeren ferdy
    24-12-2008

fantastische plek, veel te zien als je v cultuur houd

Hotel Kardjali is een stadshotel en ligt dan ook midden in

Angelique en Peter
    12-4-2008

Hotel Kardjali is een stadshotel en ligt dan ook midden in de stad tegen over het busstation en een drukke doorgaande weg. Hou hier wel rekening mee en vraag een kamer aan de achterkant van het hotel!

Engels spreken ze helaas niet allemaal en daarom is het wel eens lastig om elkaar te begrijpen.

Wil je de stad verkennen dan kan dit prima omdat het zo centraal gelegen is (de markt, het park, het meer). Huur je een auto dan zit je ook zo op de snelweg.

Mocht je hier zijn vergeet dan niet een keer naar de dam te gaan (half uur van het hotel met de taxi). Dit is echt de moeite waard (uitzicht, tocht er naar toe, het meer) en er zit een restaurant met heerlijk eten.

Kardjali/Kardzhali scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews