Géén boekingskosten

Aparthotel info

12 Reviews over Zdravets

• 10Kasia04-12-2017

Super Hotel

Byłam w tym roku na obozie młodzieżowym, hotel fajny jedzenie smaczne i co najważniejsze rewelacyjne położenie

• 3Balogh Krisztián24-09-2013

Zdravets Hotel a 4 *-os rémálom / Tural Hotels /

A szálloda lelakott! A múlt ködébe veszett a hajdan volt felújítás nyoma. A szobák kopottak, a falak sérültek. A szobákhoz vezető szőnyegek szennyezettek mind az 5 szinten. A medencénél található bár kritikán aluli. Műanyag asztalok rendkívül kopottak. A konyha és étterem alatt galambnevelde található. Az all inc. szolgáltatás alacsony színvonalú. Az ételek változatlanok, mindig ugyanaz volt a kínálóban. A személyzet alacsonyan képzett, igénytelen viselkedésű. Nem ajánlom!

• 8Peter de Leeuw02-10-2011

Prima hotel

Twee weken geweest, zelf geboekt bij het hotel zelf. Belachelijk weinig betaald. We kregen een maisonette over twee verdiepingen. Beneden een woonkamer met balkon en badkamer, boven een grote slaapkamer met een grote badkamer. Leuk zwembad er bij met simpele kleine bar. Verder een keurig hotel, schoon, keuken in orde.

• 10Анна29-09-2011

Отличное место

Отдыхала в этом отеле с 3 по 17 сентября 2011 года Приехала я утром к 9 часам, номер дали сразу, в номере большая двухспальная кроватьи небольшой диванчик. Хороший балкон с видом на внутренний двор с бассейном, вид на море закрывают деревья. Находится отель чуть дальше от дороги, что в общем то и радует так как не слышно езды машин. Полотенца меняют каждый день. В ванной фен, огромное зеркало, диспенсер с мылом, туалетная бумага и запасной рулом тоже оставляют (а вдруг у вас закончится в самый неподходящий момент :), ванна со шторкой и унитаз. Все чистое и аккуратное. Постельное белье меняют 1 раз в три дня. Убирают каждый день. Завтраки однообразные, как в принципе во всех отелях Европы - но для непривередливых все ок. Мне отель очень понравился. РЕКОМЕНДУЮ. Персонал приветливый, владеет русским языком. Учтивый, приятный управляющий отелем г-н Димитър Димитров. Расположен отель недалеко от моря в 10 мин очень спокойной хотьбы.

• 9JAG01-08-2011

POLECAM

FAJNY HOTELIK .MILA ATMOSFERA ,ZACISZNE MIEJSCE BARDZO BLISKO CENTRUM.

• 6Peeters07-01-2007

Wij zijn in 2005 in Bulgarije geweest. Het hotel was beneden peil. Ontbijt en avondeten niet lekker, iedere dag hetzelde. Ons zien ze daar niet meer terug

• 7Lies31-08-2006

September 2004 zijn we daar geweest. Ze hadden ons eerst een verkeerde kamer gegeven, maar na veel geklaag en gezeur verplaatsten ze ons naar een soort duplex op de bovenste verdieping. Hier hadden we wel zeezicht. Het eten was vrij ééntonig maar toch eetbaar. Verder was de ligging niet echt ideaal omwille van de steile trappen. Ik geef dit hotel een 3* ipv de 4. Goudstrand zelf was echt geweldig. De vele goedkope winkeltjes en restaurantjes maakten alles goed. Ook een shoptrip naar Varna raadt ik zeker aan :)

• 9peeters patrick04-05-2006

mooi hotel, goede ligging; eten goed voor één week, service alleen goed in julli en augustus dan is er personeel genoeg. prijs zeer goedmaar voor 4 sterren heb ik mijn twijvels. deze jaar gaan we naar de shipka daar is het eten goed maar zoals alle hotels waar we geweest zijn voor 1 week. we gaan al jaren naar Bulgarije

• 5X & K21-03-2006

Wij zijn geweest in juli 2005. Proper hotel maar dat is ook alles . Eten was zeer slecht. Ontbijten was met zeer luide muziek . Avondmaal beneden alle pijl . Personeel zeer onbeleefd . M.A.W. ONS ZIEN ZE DAAR NIET MEER TERUG !!!!

• 6Lynn en Kristof26-07-2005

Pluspunten: goede ligging (je moet wel telkens een stukje steil naar beneden gaan voor je aan het strand komt), mooie ruime kamer met airco en minibar en degelijke service.

Minpunten: het werd hier al meerdere keren aangehaald maar het eten was een ware teleurstelling. Niet alleen weinig keuze maar nauwelijks variatie en op 12 dagen tijd geen enkel gerecht gegeten dat je echt 'lekker' kon noemen. Het Dessert/Fruitbuffet staat bovendien niet gekoeld en tot onze grote hilariteit vloog er elke morgen en avond wel een mus naar binnen die had ontdekt waar het lekkers stond... De erg harde bedden zijn hier ook nog het vermelden waard.

Hoewel Sdravez dus zijn kwaliteiten heeft lijkt het ons weinig waarschijnlijk dat we hier terugkomen. We hebben ingezien dat je in Golden Sands eigenlijk best alleen kamer met ontbijt neemt want je kan 's avonds kiezen uit wel 100 restaurantjes.

Aparthotel Zdravets info