Aparthotel Zdravets

7.1Goed

Bulgarije, Bulgarije, Goudstrand (Golden Sands)

7.1Goed

Meer aparthotel info

15 reviews over Aparthotel Zdravets

• 8Peter de Leeuw02-10-2011

Prima hotel

Twee weken geweest, zelf geboekt bij het hotel zelf. Belachelijk weinig betaald. We kregen een maisonette over twee verdiepingen. Beneden een woonkamer met balkon en badkamer, boven een grote slaapkamer met een grote badkamer. Leuk zwembad er bij met simpele kleine bar. Verder een keurig hotel, schoon, keuken in orde.

Gereisd met partner in september 2011

• 6Peeters07-01-2007

Wij zijn in 2005 in Bulgarije geweest. Het hotel was beneden peil. Ontbijt en avondeten niet lekker, iedere dag hetzelde. Ons zien ze daar niet meer terug

Gereisd in januari 2007

• 7Lies31-08-2006

September 2004 zijn we daar geweest. Ze hadden ons eerst een verkeerde kamer gegeven, maar na veel geklaag en gezeur verplaatsten ze ons naar een soort duplex op de bovenste verdieping. Hier hadden we wel zeezicht. Het eten was vrij ééntonig maar toch eetbaar. Verder was de ligging niet echt ideaal omwille van de steile trappen. Ik geef dit hotel een 3* ipv de 4. Goudstrand zelf was echt geweldig. De vele goedkope winkeltjes en restaurantjes maakten alles goed. Ook een shoptrip naar Varna raadt ik zeker aan :)

Gereisd in augustus 2006

• 9peeters patrick04-05-2006

mooi hotel, goede ligging; eten goed voor één week, service alleen goed in julli en augustus dan is er personeel genoeg. prijs zeer goedmaar voor 4 sterren heb ik mijn twijvels. deze jaar gaan we naar de shipka daar is het eten goed maar zoals alle hotels waar we geweest zijn voor 1 week. we gaan al jaren naar Bulgarije

Gereisd met partner in juni 2005

• 5X & K21-03-2006

Wij zijn geweest in juli 2005. Proper hotel maar dat is ook alles . Eten was zeer slecht. Ontbijten was met zeer luide muziek . Avondmaal beneden alle pijl . Personeel zeer onbeleefd . M.A.W. ONS ZIEN ZE DAAR NIET MEER TERUG !!!!

Gereisd in maart 2006

• 6Lynn en Kristof26-07-2005

Pluspunten: goede ligging (je moet wel telkens een stukje steil naar beneden gaan voor je aan het strand komt), mooie ruime kamer met airco en minibar en degelijke service.

Minpunten: het werd hier al meerdere keren aangehaald maar het eten was een ware teleurstelling. Niet alleen weinig keuze maar nauwelijks variatie en op 12 dagen tijd geen enkel gerecht gegeten dat je echt 'lekker' kon noemen. Het Dessert/Fruitbuffet staat bovendien niet gekoeld en tot onze grote hilariteit vloog er elke morgen en avond wel een mus naar binnen die had ontdekt waar het lekkers stond... De erg harde bedden zijn hier ook nog het vermelden waard.

Hoewel Sdravez dus zijn kwaliteiten heeft lijkt het ons weinig waarschijnlijk dat we hier terugkomen. We hebben ingezien dat je in Golden Sands eigenlijk best alleen kamer met ontbijt neemt want je kan 's avonds kiezen uit wel 100 restaurantjes.

Gereisd in juli 2005

• 8patrick24-06-2005

mooi hotel, rustig gelegen, zwembad ok, kamers in orde,service in orde maar je moet tussen 20/6 en 31/8 er zijn , daarvoor of er achter geen service. het eten is er lekker maar goed voor 1 week, daarna moet je gaan eten wand alles komt terug. en er is geen zeezicht.

Gereisd in juni 2005

• 7Piet en Ivonne19-06-2004

Prima hotel netjes en schoon. Personeel was ook zeer aardig. Als je voor je rust komt dan is dit een perfect hotel. Ontbijt hadden we iets meer van verwacht. Diner kan je beter buiten de deur doen. Geen variatie en geen smaak! Het eten is zeker geen 4 waard. 18-06-2004

Gereisd in juni 2004

• 6Jessica en René24-05-2004

Prim ligging wat ons betreft maar je moet absoluut niet slecht ter been zijn vanwege de trappen. De service vonden wij zeer slecht zeer norse mensen zeker niet vriendelijk. Redelijk ontbijt, maar het avond eten kunnen we aanraden om dit buiten de deur te doen.

Gereisd in mei 2004

• 7Baudina22-02-2004

Goed maar eenvoudig hotel. Schoon. Vriendelijk personeel. Ontbijt is goed in buffetvorm. 's avonds hebben we hier nooit gegeten maar wel van mede-gasten gehoord dat er weinig variatie is. Een tip: ga eens eten bij het eerste restaurant aan de linkerkant boven aan de trappen richting strand. Leuk met elke avond folklore.

Gereisd in februari 2004

Aparthotel Zdravets info

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenVegetarisch