Hotel Yavor

7.8Goed

Bulgarije, Bulgarije, Goudstrand (Golden Sands)

Op vakantie geweest naar Yavor?

7.8Goed

• Animatie
  • Sauna

11 reviews over Hotel Yavor

• 8Jan Maassen23-09-2014

Heel mooi

accommodatie was heel mooi veel ruimte op kamer uitzicht was ook heel mooi het hotel ligt vlak bij zee het personeel is heel vriendelijk het is heel prijs gunstig het restaurant is normaal en groot de kamers zijn heel groot en goed verzorgt iedere dag nieuwe handdoeken en schoon gemaakt kindvriendelijk is het hotel ook wij hebben een heel leuke vakantie gehad jan en anja maassen

Gereisd met partner in september 2014

• 9Marisca04-10-2007

Wij zijn begin september hier geweest, we zouden eerst in Golden Yavor zitten, maar ivm einde vakantieseizoen zijn we overgeplaatst naar Yavor.

Dit zijn dus 2 verschillende complexen, wel naast elkaar. Yavor heeft een klein zwembad. We hadden een super ruime kamer met kitchenette voor 2 personen, evenals bed en badkamer.

Als je er naar toe gaat, neem gewoon logies of logies en ontbijt, dit is goed. Halfpensioen was ook goed, genoeg keuze maar te weinig variatie in eten, daarvoor zijn te veel leuke restaurantjes op loopafstand en nog betaalbaar vergeleken met NL. 200 meter evenals het strand op 200 meter.

Goudstrand is voor herhaling vatbaar, iets meer dorp dan zonnestrand en nessebar.

Ga ook niet later dan begin september, want het einde van het seizoen begint daar langzaam gestalte te krijgen.

Gereisd met partner in september 2007

• 8m. braakhuis12-09-2006

prima hotel je kunt beter geen hp nemen keuken te eenzijdig ligging goed dicht bij het mooie strand voor een korte vakantie een aan rader

Gereisd met familie in september 2006

• 8Corina 07-09-2006

Hallo. Wij waren met het gezin met 2 kinderen in golden Yavor in bulgarije en hebben een geweldige vakantie gehad. wij zaten niet in het hotel gedeelte maar in de appartementen van golden yavor. Het waren mooie kamers en het werd elke dag schoon gemaakt,schone handdoeken en na een fooitje aan t schoonmaak personeel maakte ze de mooiste dingen van de handdoeken (een muis krokodil ect)dat vonden mijn kinderen geweldig.Verder vonden we de restaurantjes goed te eten.Voor de kinderen ook lekkere pizza's,pannekoeken of kipfilet ect. 's Avonds langs alle gezellige kraampjes op de boulevard waar ook veel kinder-atracties waren.Rond de 35 graden was het daar. Dus lekker bakken genieten en plezier maken. Volgend weer zeker terug!!!

Gereisd in september 2006

• 8He & She31-08-2006

Prima groot hotel, met een zeer goede ligging! Het restaurant is met name s'morgens een chaos en rommelig! wat leuk is dat je kan kiezen of je in het restaurant of buiten op terras eet. We hebben 1 dag regen gehad en toen bleek dat het restautant geen voldoende binnencapaciteit had. De bedden vonden wij niet geweldig, erg hard. Wij vonden het zwembad niet bijzonder en een beetje saai. De vakantie opzich was heel erg leuk en we hebben ons prima vermaakt. De excursies met een zeiljacht en het woudfeest waren heel erg leuk om te doen, aanrader dus!

• 8Erik 22-08-2006

Over 't Hotel: ideaal gelegen nabij winkels, restaurants, uitgaansgelegenheden en het strand. Nette kamers, goede service, gemiddeld zwembad. Het buffet is redelijk (veel keuze, maar eentonig).

Over Goudenstrand: ideaal voor een zonvakantie. Het is een toeristenhol pur sang: alles gericht op de vakantieganger en een historisch centrum ontbreekt. De Bulgaren zijn kortaf, weinig vrolijk en spontaan. Vakantiegangers variëren van jong tot oud: stelletjes, gezinnen, paartjes. Er komen vooral veel Duitsers, Russen en Engelstaligen. Je zal er weinig Nederlanders tegenkomen. Het strand en de zee zijn prima, zon schijnt volop en het is er lekker goedkoop. Het eten viel over het algemeen tegen en werd vaak haastig geserveerd. Je kan leuk stappen in Goudstrand: veel mooie meisjes!

• 7Stephanie Gerritsen09-08-2006

Net een dag terug uit Bulgarije. In het hotel Yavor hebben we een appertementje gehad. Die zoals gezegd wordt op de tweede lijn ligt, ongeveer 1 km van het uitgaangsleven en 50 m van de drukke boulevard. Ondanks de eenrichtingswegen is het hotel heel goed bereikbaar. Omdat het vliegtuig laat vertrok richting Nederland werd ons verplicht om 12 uur de kamer uit te zijn. Nog even op het strand liggen en verder niks doen die dag. Helaas viel het tegen dat we ons nergens konden omkleden of even douchen. Zoals gezegd wordt zijn de Bulgaren erg stug, ook dit was zichtbaar in ons hotel. Van horen zeggen, was het eten niet heel bijzonder. Het is geen specifiek jeugdhotel, maar eerder voor gezinnetjes. Het appertement is heel weinig gepoetst, dit was zichtbaar in de badkamer. De badkamer was heel erg klein. Zwembad was erg rustig en heeft geen mooie ligging.

• 7Karin01-08-2006

Wij zijn net terug.... Erg leuke vakantie gehad. Hotelkamers prima, eten vonden wij niet erg lekker, weinig gebruik van gemaakt. Perfecte ligging!

• 8Carla J13-07-2006

Schoon en goed hotel.Zeer goed restaurant. Ruime kamers/badkamer met douche of bad. Personeel restaurant mag iets vriendelijker zijn maar dat is in veel hotels een probleem. Ga zeker terug naar dit hotel.

Gereisd in juli 2006

• 8ed.reemers25-06-2006

zijn net terug al bij al goed hotel goed eten ruime kamers iets gehorig
    vriendelijk personeel de keuze van buffets zijn zeer gevarieerd komen zeker hier in dit hotel nog een keer terug hebben echt genoten ed gerrie marga theu

Gereisd in juni 2006

Hotel Yavor info