Hotel Tintyava

6.5Voldoende

Bulgarije, Bulgarije, Goudstrand (Golden Sands)

Op vakantie geweest naar Tintyava?

6.5Voldoende

• Aan zee
  • All inclusive

15 reviews over Hotel Tintyava

• 7Leon & Cristel01-09-2006

Wij zijn hier geweest van 21-08-2006 t/m 29-08-2006. Als je een kamer hebt aan de zwembad zijde is het perfect. Heb je een kamer aan de straatzijde dan heb je veel last van de herrie. Muziek van de disco's en barretjes gaat tot een uur of 6 in de ochtend door. We hebben ook om een andere kamer gevraagd bij het zwembad en dit was geen probleem. Je zit echt midden in het centrum vlak bij alle restaurants en barretjes. Via een trap ben je binnen een paar minuten bij het strand. Volop keuze uit verschillende gerechten, voor ieder wat wils. En niet duur. Ongeveer de helft van wat je in Nederland betaalt. Van de hoeren hebben we geen last gehad. Wel heel erg veel proppers op iedere hoek. Tijdens ons verblijf was er een tekort aan ligbedjes bij het zwembad. Je moest er wel heel erg vroeg bij zijn wilde je een bedje hebben. Kortom: Een hele goede vakantie gehad en vooral voor die prijs.

Gereisd in september 2006

• 9yvonne19-08-2006

wij zij net terug en willen zo zo weer het hotel was erg gezellig leuk personeel heel vriendelijk konden allemaal goed engels spreken schone handoeken iedere dag alleen schone lakens daar moesten we om vragen de schoonmaak was matig de ligging was prima overal dichtbij de mensen die schreven dat het strand ver was die zijn verkeerd gelopen we hadden een kamer aan de achterkant gevraagd en die ook gekregen heerlijk buiten de deur gegeten en vreselijk genoten van de gezelligheid op straat er waren inderdaad veel prostituees daar hadden wij geen last van alleen als ik mijn man losliet hahahaa wij kijken nu al uit naar volgend jaar dan gaan we weer naar goudstrand alleen naar een ander hotel niet omdat het niet goed was maar voor de verandering top vakantie gehad

Gereisd in augustus 2006

• 9sennason13-06-2006

net terug 13/06/06 en goed bevallen alhoewel mijn kamer aan de straatkant lag.de handdoeken zijn niet ververst in die week maar ik had er 4 en was aleen dus kwam toe,ontbijt aleen en dat was aan de magere kant.heel vriendelijk personeel en behulpzaam,internet toegang en drankjes aan schappelijke prijzen.omgeving luidruchtig maar héél gezellig,veel engelse en skandinaviche toeristen,ik heb me goed geamuseert en ga zeker terug naar dit hotel.en wat het geluid betreft als jezelf meedoet heb je er geen hinder van.

Gereisd in juni 2006

• 8Esther13-06-2006

Een waanzinnige week gehad, prima hotel midden in het resort van Golden Sands. Kan lawaaiig zijn aan de straatkant, maar als je zelf genoeg uitgaat en drinkt, dan merk je daar niks van. Zeer vriendelijk personeel. Neem alleen logies/ontbijt, en ga 's avonds ergens een hapje eten. Is inderdaad niet duur. Danstip: Pr. Club bij het strand.

Gereisd in juni 2006

• 7Janneke25-08-2005

Ik ben ook net terug uit Bulgarije. Ik heb het enorm naar mijn zin gehad! Het hotel was goed (als je niet te hoge verwachtingen hebt). Ontbijt was lekker, alleen het avondeten vond ik niet zo super, maar dat is ook niet zo erg want voor 10 euro kan je met 2 personen (goed!) uiteten. Het lawaai was idd erg, maar daar heb je tenslotte ook zelf voor gekozen toen je de reis boekte. En je zit MIDDENIN het centrum en kan zo overal te voet makkelijk komen. 1 ding wat wel belangrijk is om te weten: in de reisboeken staat dat er airco is, dit is NIET het geval. Maar s'avonds koelt het af, dus gewoon even je balkondeur openzetten!

Gereisd in augustus 2005

• 9Aly09-08-2005

Ik ben net terug uit Bulgarije en ik heb een super vakantie gehad!! Hotel is prima voor de prijs die ik ervoor heb betaald. Het eten was goed, tis net waar je van houdt. Om nieuwe handdoeken kun je gewoon vragen :) .. 5 minuutjes vanaf het strand, midden in centrum alles binnen handbereik! Aanrader is de Jeepsafari, erg gezellig! En aquapark, met grote glijbanen! Je kunt hier errug goedkoop winkelen!! (diesel,puma,nike,hilfiger,ralph lauren etc.) De ligging van het hotel is prima, maar inderdaad het lawaai s'nachts.. maar als je moe bent dan slaap je wel.. ik had er weinig last van. Leuke restaurants en cocktailbarretjes!!

Gereisd in augustus 2005

• 7Mieke27-07-2005

Vriendelijke hotelpersoneel. Klein zwembad wat niet goed werd schoongehouden. Ontbijt was prima, dinerbuffet matig. Hotel ligt midden in winkelstraat/uitgaansgebied wat erg gezellig is maar veels te veel lawaai geeft 's nachts.

• 7Lies Schreuders21-07-2005

Het hotel zelf is goed; lekker eten en vriendelijk personeel. Het zwembad is aan de kleine kant. Onze lakens zijn de hele week niet verwisseld, de handdoeken werden maar één keer vervangen. Hèt grote nadeel is de herrie van discotheken die direct in de buurt liggen. Tot 06.00 uur gaat dit door. Wij konden enkel met oordoppen slapen. Ook staan de prostituees vlak voor het hotel en zijn erg opdringerig. Op het strand lig je als haringen in en ton. Nergens is het rustig. Wij vonden het echt een hotel voor jongelui. Al met al hebben wij toch een fijne vakantie gehad omdat de sfeer heel erg gezellig was, het klimaat heerlijk en alles is daar nog betaalbaar!

• 7Eva13-07-2005

De service was goed. Het ziet er netjes en verzorgd uit. Het personeel is heel aardig. Verblijf op basis van half pension (buffet) en dat is niet echt geweldig eten. In de omgeving zijn veel betaalbare eetgelegenheden. Minpunt is de ligging. Midden in de uitgaansstraat. De gehele linker kant van het hotel, kan elke avond en nacht van de karaoke bar en discotheek genieten, die ernaast liggen. De muziek is echt hard en het gaat tot in de vroege uurtjes door. De andere kant van het hotel is wel goed te doen. Sommige gasten hadden om een andere kamer gevraagd en ook gekregen. Verder is een deel van de straat waar het hotel aan ligt, ook het enige stuks in Golden Sands waar prostitutie is toegestaan. De meisjes zijn voornamelijk lastig voor passerende heren. Als vrouw had ik er totaal geen last van. Mocht je nog andere info wensen, stuur dan even een berichtje.

Hotel Tintyava info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaYouth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald