Hotel Sophia

Hotel Sophia

2 reviews over Hotel Sophia

i dla rodzin i dla imprezowiczow

niusienka
16-4-2011

bardzo udane wakacje we wrzesniu (kolejne), najbardziej zadowlona malutka z wielkiej piaskownicy i budowy zamkow na plazy!!! klimat rewelacyjny, hotel z dobra obsluga, czysty, z ladnymi pokojami. dla maluszkow - pelnia szczescia (nalezy liczyc sie z nabagazem w postaci roznorodnych akcesoriow plazowo - piaskownicowych:) polecam Sophie, nie tylko rodzinkom, ale i zwolennikom imprez!

polecam zlote piaski i sophie

michal123
10-3-2011

sophia - lokalizacyjnie super: jakies 300 m do plazy i centrum, dookola mnostwo drzew. hotel dosc dobrze sie prezentuje, nie mozna narekac na obsluge, jedynie chyba na kucharza, posilki takie sobie, za to napoi ponad miare. dostalismy duzy pokoj, z wielkim lozkiem (podwojne), z 'widokiem na morze' - z oddali, ponad drzewami widzilismy morze:) pokoje czyste, sprzatne, wymiana poscieli chyba raz w tygodniu, recznikow - jak kto woli. basen czysty, wystarczy lezakow. natomiast plaza - zadbana, bo platna (tak sobie to wymyslili) - na reczniku plazowym tez sobie mozna polezec. imprezy, disco, knajpy !!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sophia in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sophia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sophia scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.