Hotel smartline Madara

8Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Goudstrand (Golden Sands)

8Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

274 reviews over Hotel smartline Madara

• 2019
    8ines en franky16-06-2019

horror hotel s'nachts

Hoi , Net een 14 daagse verblijf gehad in dit hotel die 2 gezichten heeft . Het hotel op zichzelf is prima in orde , eten is goed , heel nette kamer en een vriendelijk personeel.Daar allemaal niks op aan te merken.De prijs die we betaalden voor dit hotel is zeker niet teveel , maar je mag net gelijk ons niet de verkeerde kamer hebben net boven de 2 bar terassen want dan begrijp je waarom ik het een horror hotel vind.Het hotel is gevuld met 40% jonge gasten ( volledige sportteams) die van smorgens vroeg tot savonds laat niet dronken maar zuipten.In de dagtijd (8u tot 18 u) werden ze soms op de vingers getikt.Maar van 18u tot 8u smorgens geen managers meer aanwezig in dit hotel.2 jonge mensen runden toen het hotel ( een bagage jongen en een bali jongen ) waren niet ouder dan 23 jaar.Dus dan kan je voorstellen hoe het nachtleven in dit hotel eraan toe ging.In die 14 dagen hebben we geen 2 nachten achtereen kunnen slapen.

Guest relation, Marketing Manager, 18-06-2019

Dear Franky M,

We greatly appreciate that you took time to share your feedback and comments with us in Zoover. Please accept our sincere apologies and deep regrets about your disappointing experience in Smartline Madara as well as pricing of accommodation. The opinion of each of our guests is important to us, as we strive to make the stay in our hotel of each one to be a great experience and essentially helps us in order to keep our services at the required level While we are obviously disappointed with your comments regarding the Managment team and appreciate your feedback as it gives us the opportunity to follow up on your experience and to ensure that we are highly motivated to improve ourselves at all points mentioned above. Please be assured that your comments have been passed on to the related departments. Thank you for choosing to stay at Smartline Madara and I hope we will have the opportunity to welcome you back on a future visit to show you we can do better.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Danielle Loverix28-07-2018

mooi hotel maar spijtig dat er geen

negatief: te koud zwembadwater

Guest relation, Marketing Manager, 02-08-2018

Danielle Loverix,

We would like to thank you for writing us your comments from your experience at Madara smartline hotel. Your satisfaction is our main goal, so reading that your stay was good. Thank you once again,we are looking forward to see you soon

Best Regard

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8fam hendriks17-07-2018

animatie niet leuk en altijd

schoonmaak was zeer goed. animatie was echt waardeloos.

Guest relation, Marketing Manager, 23-07-2018

Dear Mr.Handrich, Thank you for staying with us. We are more than happy to read that we were able to provide you an stay, completely matched with your expectations and you had an amazing time. Your review is priceless for us and we deeply hope to have the chance of welcoming you back. We are looking forward to your next visit. Sincerely

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

6Kim28-08-2017

Ok, maar meer ook niet

De service van het hotel was allesbehalve. Elke vraag was te veel. Telkens kreeg je het antwoord dat er een werknemer zou komen, maar werd gewoon niet gestuurd. De animatie daarentegen was top. Het team deed zijn uiterste best om de mensen te animeren met de mogelijkheden die ze hadden. Het eten was ok, maar heel eentonig. Elke dag zag er bijna hetzelfde uit. De properheid in het algemeen is niet zoals bij ons. Wij hebben er een leuke vakantie van gemaakt, maar een glimlach van de verantwoordelijken geeft toch meer een vakantiegevoel.

Guest relation, Marketing Manager, 12-05-2018

Dear Kim, Thank you for having been a guest on our Smartline hotel.Looking forward to see you again

Best regard

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9David-wendy30-07-2015

geweldig hotel... Animatie was top!!!

Guest relation, Marketing Manager, 16-06-2016

Dear David-Wendy

Thank you for your extremely kind review! I am sorry to reply with a such delay but at the same time I do not want to miss the opportunity to say Thank you for your visit and your feedback. I am happy when I am able to share with our team that their hard work and dedication is recognised by our guests. Thank you and I hope that we can see you at again.

Warmest regar

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Jorine29-07-2013

Goed, gezellig hotel

Madarazoover is een goed gezellig hotel! De kamers zijn prima. Ze zijn schoon en ruim genoeg! Elke dag word het bed opgemaakt en krijg je schone handdoeken. Het personeel is vriendelijk! Door alle reacties waren we hier een beetje bang voor maar er is niks mis mee. Ze begroeten je vriendelijk en je krijgt altijd een glimlach van ze! Het hotel ligt goed, het is ongeveer 10 min lopen naar de eerste kraampjes de boulevard is iets verder maar dit is ook goed te doen! Het zwembad is een mooi zwembad maar het water is wel koud! De animatie is erg enthousiast en er zijn genoeg activiteiten voor jong en oud. Savonds is golden Sands wel echt een jongeren gebied! Maar het is er zeker heel gezellig! Op de dag dat we weg gingen werden we pas om half 5 opgehaald maar de koffers konden in een speciale kamer die op slot kon en we mochten de hele dag nog gratis eten en drinken en gebruik maken van de faciliteiten .

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Chloe Wouters12-07-2013

Super fijne vakantie

We hadden een super leuke vakantie in Hotel Madara. Propere kamers, een ruime keuze in het restaurant (vlees, vis, voldoende keuze uit groenten,...). De weg naar het strand bracht leuke winkels met zich mee zodat de wandeling ook tof werd. De afstand naar het strand is iets langer dan in de reisbrochure maar (ong. 10 min. wandelen). De animatie die geboden was is een grote aanrader voor klein en groot. Het enige minpunt was het feit dat de bar 24u geopend is, maar dat je na 23u niet meer op het terras mocht zitten omdat er dan 'te veel' lawaai zou zijn.

Gereisd met partner in juli 2013

• 6rikkert&ilona22-08-2012

niet geweldig

eten was goed niet bijzonder maar wel prima te doen,zwembad was te klein en te weinig ligbedden,strand was te ver lopen beachbus vanaf hotel aanrader...,personeel is heel verschillend of erg vriendelijk of zo stug als de neten,airco stamt uit 1850,(tip neem wat kleding mee voor animatie lopen in fale te kleine kleding)en ontbijt voor ei en pannekoeken heb je even.....savonds zeer weinig te beleven...zou dit niet weer doen.jeep safari is geweldig ik zeg doen!!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 4jusFM15-08-2012

dit nooit meer

we zijn 8 dagen in madara geweest maar alles viel vreselijk tegen!! de kamers waren wel mooi alleen zat er een hele oude airco in die voor geen meter werkt de koelkast koelt niet, de afstand naar het strand is een stuk verder lopen dan er vertelt word en als je dan op het strand bent ben je verplicht een parasol/bedje te huren anders mag je gewoon niet op het strand zelfs niet op je eigen handdoek, vraag bij de receptie naar de beachbus dan word je naar een mooi strand gebracht! de laatste dag werden we savonds om 11 uur opgehaald, we moesten smiddags om 12 uur van de kamer af zijn en moesten ook ons bandje inleveren dus we mochten niks meer eten/drinken alleen tegen betaling. na heel veel zeuren mochten we uiteindelijk toch eten/drinken tot 11 uur. al met al is het ons echt tegen gevallen!! vooral ook omdat er zeer weinig nederlanders zijn in dit hotel

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 7a_smink20-04-2012

prima hotel

Hotel Madara is een prima hotel. Het eten is lauw, maar dat heb je in alle hotels in bulgarije. Er was wel voldoende variatie. Ik had een dag last van m'n darmen en wilde 'gewone' kaas en dat lag niet bij het buffet. Toen ik erom vroeg, werd het direct gehaald en kreeg ik een bord vol. Buiten moet je wel je eten bewaken tegen de zeer brutale meeuwen. De kamers zijn simpel, maar prima en het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Ze spreken geen nederlands, maar wel engels en duits. De een is beter in duits de ander in engels, dus moet je even uitproberen met wie je het beste kunt spreken. Het is nog een beste wandeling naar het centrum, want het loopt best stijl af (heen) en vooral op de terugweg is het dan een klim.

Gereisd met partner in juli 2011

Hotel smartline Madara info