Hotel smartline Madara

149 reviews over Hotel smartline Madara in het Nederlands

Ok, maar meer ook niet

Kim
28-8-2017

De service van het hotel was allesbehalve. Elke vraag was te veel. Telkens kreeg je het antwoord dat er een werknemer zou komen, maar werd gewoon niet gestuurd. De animatie daarentegen was top. Het team deed zijn uiterste best om de mensen te animeren met de mogelijkheden die ze hadden. Het eten was ok, maar heel eentonig. Elke dag zag er bijna hetzelfde uit. De properheid in het algemeen is niet zoals bij ons. Wij hebben er een leuke vakantie van gemaakt, maar een glimlach van de verantwoordelijken geeft toch meer een vakantiegevoel.
Guest relation, Marketing Manager, 12-5-2018

Dear Kim,

Thank you for having been a guest on our Smartline hotel.Looking forward to see you again

Best regard

Oude reviews (archief)

David-wendy
30-7-2015

geweldig hotel...

Animatie was top!!!

Guest relation, Marketing Manager, 16-6-2016

Dear David-Wendy

Thank you for your extremely kind review! I am sorry to reply with a such delay but at the same time I do not want to miss the opportunity to say Thank you for your visit and your feedback.

I am happy when I am able to share with our team that their hard work and dedication is recognised by our guests. Thank you and I hope that we can see you at again.

Warmest regar

Goed, gezellig hotel

Jorine
29-7-2013

Madarazoover is een goed gezellig hotel! De kamers zijn prima. Ze zijn schoon en ruim genoeg! Elke dag word het bed opgemaakt en krijg je schone handdoeken. Het personeel is vriendelijk! Door alle reacties waren we hier een beetje bang voor maar er is niks mis mee. Ze begroeten je vriendelijk en je krijgt altijd een glimlach van ze! Het hotel ligt goed, het is ongeveer 10 min lopen naar de eerste kraampjes de boulevard is iets verder maar dit is ook goed te doen! Het zwembad is een mooi zwembad maar het water is wel koud! De animatie is erg enthousiast en er zijn genoeg activiteiten voor jong en oud. Savonds is golden Sands wel echt een jongeren gebied! Maar het is er zeker heel gezellig! Op de dag dat we weg gingen werden we pas om half 5 opgehaald maar de koffers konden in een speciale kamer die op slot kon en we mochten de hele dag nog gratis eten en drinken en gebruik maken van de faciliteiten .

Super fijne vakantie

Chloe Wouters
12-7-2013

We hadden een super leuke vakantie in Hotel Madara. Propere kamers, een ruime keuze in het restaurant (vlees, vis, voldoende keuze uit groenten,...). De weg naar het strand bracht leuke winkels met zich mee zodat de wandeling ook tof werd. De afstand naar het strand is iets langer dan in de reisbrochure maar (ong. 10 min. wandelen). De animatie die geboden was is een grote aanrader voor klein en groot. Het enige minpunt was het feit dat de bar 24u geopend is, maar dat je na 23u niet meer op het terras mocht zitten omdat er dan 'te veel' lawaai zou zijn.

niet geweldig

rikkert&ilona
22-8-2012

eten was goed niet bijzonder maar wel prima te doen,zwembad was te klein en te weinig ligbedden,strand was te ver lopen beachbus vanaf hotel aanrader...,personeel is heel verschillend of erg vriendelijk of zo stug als de neten,airco stamt uit 1850,(tip neem wat kleding mee voor animatie lopen in fale te kleine kleding)en ontbijt voor ei en pannekoeken heb je even.....savonds zeer weinig te beleven...zou dit niet weer doen.jeep safari is geweldig ik zeg doen!!

dit nooit meer

jusFM
15-8-2012

we zijn 8 dagen in madara geweest maar alles viel vreselijk tegen!! de kamers waren wel mooi alleen zat er een hele oude airco in die voor geen meter werkt de koelkast koelt niet, de afstand naar het strand is een stuk verder lopen dan er vertelt word en als je dan op het strand bent ben je verplicht een parasol/bedje te huren anders mag je gewoon niet op het strand zelfs niet op je eigen handdoek, vraag bij de receptie naar de beachbus dan word je naar een mooi strand gebracht! de laatste dag werden we savonds om 11 uur opgehaald, we moesten smiddags om 12 uur van de kamer af zijn en moesten ook ons bandje inleveren dus we mochten niks meer eten/drinken alleen tegen betaling. na heel veel zeuren mochten we uiteindelijk toch eten/drinken tot 11 uur. al met al is het ons echt tegen gevallen!! vooral ook omdat er zeer weinig nederlanders zijn in dit hotel

prima hotel

a_smink
20-4-2012

Hotel Madara is een prima hotel. Het eten is lauw, maar dat heb je in alle hotels in bulgarije. Er was wel voldoende variatie. Ik had een dag last van m'n darmen en wilde 'gewone' kaas en dat lag niet bij het buffet. Toen ik erom vroeg, werd het direct gehaald en kreeg ik een bord vol.

Buiten moet je wel je eten bewaken tegen de zeer brutale meeuwen.

De kamers zijn simpel, maar prima en het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Ze spreken geen nederlands, maar wel engels en duits. De een is beter in duits de ander in engels, dus moet je even uitproberen met wie je het beste kunt spreken.

Het is nog een beste wandeling naar het centrum, want het loopt best stijl af (heen) en vooral op de terugweg is het dan een klim.

mooie plaats, hotel wat minder

femke
29-9-2011

hotel kamers waren erg schoon, elke dag kreeg je schone handoeken en er werd gezogen. het eten was minder, vaak stond het om 16.uur al klaar terwijl de zaal pas om 18 uur open ging. wat koud was was lauw en wat warm moest zijn was lauw. ook vaak het zelfde eten, of maakte ze van de kip van 2 dagen geleden soep van etc. sommige mensen waren vriendelijk en sommige niet. maar als je ze aan het begin van de vakantie een klein fooitje gaf, deden ze bijna alles voor je. entertaiment leek er niet veel zin in te hebben. op een avond hadden ze feest voor leraren in de eetzaal die om 20 uur al dicht ging die avond ipv 21 uur. 3 jongetjes traden op in bulgaarse kleding. vaste gasten mochten er niet bij, en de kussensvan de stoelen waren ook al weg gehaald, dus je kon niet lekker buiten zitten. langs zwembad is erg glad, en koud water, maar verder was het een heel mooi verzorgt en schoon hotel. op de kinderbedje na, waar in het midden een enorme hobbel zat, waardoor baby altijd tussen ons in sliep

Goede prijs kwaliteitsverhouding!

Robert & Stefanie
24-9-2011

Wij zijn net 2 weken terug van onze vakantie naar hotel Madara en het is ons heel goed bevallen! Kamers waren keurig, wij zaten aan de kant van het zwembad. Het nadeel daarvan is dat we wel last hadden van het naastgelegen hotel Allegra (muziekoverlast)

Na vorig jaar (vakantie Sunny Beach) waren we huiverig voor de klantvriendelijkheid.

Maar daar was hier juist zeer sprake van! Personeel was erg aardig en altijd behulpzaam.

Het eten was ook goed, echter als je 2 weken of langer verblijft dan wordt het wel wat eentonig. Het klopt dat het wat verder lopen is naar het strand.Waar wij wel van mening zijn dat mensen van te voren toch worden geinformeerd over de afstanden naar centrum/ strand (10 min.) als je omloopt welliswaar! Al met al hebben wij genoten van onze vakantie!

Het personeel is van zeer vriendelijk tot zeer onvriendelijk. De kamers zijn keurig schoon maar het balkon bij de familiekamer is veels te klein en dicht bij de grote weg. Mooie inloopdouches maar kale vloerbedekking. De koelkast is niet erg koud en doet het niet als de hotelkaart niet op z'n plek is. Wij hadden elke dag plek op een bedje aan het zwembad. Het eten was prima als je veel van salades houdt. Het hotel ligt vlakbij stentjes en een grote kermis. Er is dus genoeg te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Madara in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Madara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel smartline Madara scoort een 7.79 uit 10 op basis van 174 reviews.