Géén boekingskosten

BulgarijeBulgarijeGoudstrand (Golden Sands)

7GoedScore uit 17 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

17 Reviews over Slavey

• 5DELCROIX Henry05-06-2017

La situation

le seul accès au restaurant midi et soir est par un couloir de chambre, toutes les boissons au snack alcool, bière,soda...dans des gobelets plastique, local du snack est petit pas très agréable avec une petite terrasse. Bruit de chauffage au sol dans les chambres.Accès a mobilité réduite difficile. Aucune personne ne correspond en Francais.

• 8null22-08-2016

гоша супер

супер анимация! гоша ты талант, спасибо большое! ребята из анимации спасибо. спасибо ресторану, очень все вкусно! всему обслуживающему персоналу спасибо.

• 10Kalindavidov14-08-2016

Recommend this hote

Good location, great services

• 8null12-08-2016

спасибо за

питание вкусное. но вдвоем с мужем отравились с полбокала красного вина. кроме отеля нигде не ели. пожалуйста обратите на это внимание

• 10Ninajordanova09-08-2016

perfect holiday

Great location. Good animation team

• 10null08-08-2016

СПАСИБО!

понравилось ВСЁ! особенно питание

• 7Robert18-12-2011

Średni standard

Byliśmy z rodziną (2 dorosłych +2 dzieci) w tym hotelu z biurem w 2009r. Hotel rok wcześniej przeszedł remont, co było widać po nowym wyposażeniu i aranżacji wnętrz. Niestety jakość tego remontu nie była wysoka - odpadające kafelki w basenie, ruchome lub odpadające elementy wyposażenia w pokojach. Klima indywidualna działała dobrze. Podczas naszego pobytu (7dni) pokoje niestety nie były sprzątane. Wyżywienie było całkiem smaczne nawet dla naszych wybrednych dzieci. Dla chętnych (dzieci jak i dorosłych) były codziennie różne animacje prowadzone przez grupę (4 studentów) wesołych młodych ludzi. Odległość do plaży (ładna piaszczysta/żwirkowa) i "centrum" (bankomat i kantor w małym oddziale banku Raiffeissen, kantory "prywatne", 2 mniejsze markety-dyskonty) - ok. 500-700m. Goście hotelowi to w dużej części rodziny z dziećmi. Głównie obywatele Europy Wschodniej: Bułgarii, Rumunii, Rosji, Polski.

• 6Anna15-07-2011

slecht toegangkelijk voor bejaarden en invaliden

Eten was veel- 15 dagen was er kip-vaak was het koud Douche was niet schoon Ligging was niet optimaal,je moest van een erge steile trap af om naar strand te komen,ik ben er niet geweest, ook omdat het wegdek(stoepen) niet toegangkelijk waren om met een rollator te lopen.

• 6Helen12-07-2008

Slitet hotell men ok endå

Slitet äldre hotell men läget, maten och poolen gör sitt. Rummen borde renoveras. Trevlig personal som gjorde sitt yttersta för att prata bra engelska.

• 3Klara Hand21-04-2008

Im Hoten Slavei haben wir unseren urlaub 2007 verbracht. Normalerweise freut man sich auf den Strand, die Geschäfte, die Sonne wenn man ankommt. Wir aber hatten erstmal einen Schock als wir das Hotel gesehen haben. Das Personal war sehr unfreundlich. Es wurde nur gebrochenes englisch gesprochen. Selbst das Klopapier mussten wir uns heimlich aus dem Putzwagen beschaffen, weil unseres nie aufgefüllt wurde! Auf den Kühlschrank den wir vorbestellt hatten, warten wir heute noch! Unser Essen durften wir uns täglich neu kaufen, weil alle Lebensmittel bei der Hitze eingegangen sind. Die Zimmer waren sehr klein und haben gestunken. Alles war muffelig. Zu Anfang haben wir sogar nur eine kleine Kammer mit zwei Betten die hintereinander an der Wand zusammen gequetscht standen. Erst nach eine Anfrage bekamen wir ein neues Zimmer. Das Bad war unsauber, leck und im Endeffekt gleicht es einer Nasszelle. Jeder Knasti lebt besser. Betten- verursachen Rückenschmerzen. Wenigstens gab es frische Wäsche.

Hotel Slavey info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)

Maaltijden