Hotel SENTIDO Marea

75 reviews over Hotel SENTIDO Marea in het Nederlands

fantastisch

De Backer Werner,
1-12-2018

zeer goed goed hotel en proper en goed eten en verzord

Gereisd met partner in mei 2018
      SENTIDO Marea Team, Holiday Concierge, 7-1-2019

Dear Mr. De Backer Werner, Thank you for taking time to write such a wonderful review on your recent stay with us at SENTIDO Marea Hotel. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future and would like to thank you for choosing to stay with us. Best regards, Your SENTIDO Marea Team

prijs kwaliteit zeer goed voor

marc van wijmeersch,
      12-6-2018

alles is ok zeer vriendelijk lekker eten

Gereisd alleenreizend in juni 2018
      SENTIDO Marea Team, Holiday Concierge, 13-6-2018

Beste Marc Van Wijmeersch, Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review en uw verblijf bij ons! Wij vinden het fijn dat u heeft genoten van uw verblijf. Graag hopen wij u een volgende keer weer te verwelkomen in SENTIDO Marea. Met vriendelijke groeten, SENTIDO Marea Team

we zijn supper te vreden

peter milena,
      28-5-2018

de ontvangst was boven verwachting

Gereisd met partner in mei 2018
      SENTIDO Marea Team, Holiday Concierge, 30-5-2018

Geachte Peter Milena, graag danken wij u voor het schrijven van deze review. Het vreugd ons om te weten dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons in SENTIDO Marea. Hopelijk kunnen wij u snel weer verwelkomen. Met vriendelijke groeten, SENTIDO Marea Team

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Marea voor je op een rij gezet:

fijne vakantie, alles naar wens

Sofie,
      12-5-2018

vriendelijke service, zeer behulpzaam, zeer proper, spijtig dat het kinderzwembad pas laat beschikbaar was

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018
      SENTIDO Marea Team, Holiday Concierge, 13-5-2018

Geachte mevrouw Sofie, graag danken wij u voor het schrijven van deze review op Zoover. Het vreugd ons om te weten dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons in SENTIDO Marea. Hopelijk kunnen wij u snel weer verwelkomen. Met vriendelijke groeten, SENTIDO Marea Team

super

annemie,
      17-8-2017

zeer goede all inclusive. Lekkere maaltijden en zeer ruime keuze. nette mooie kamer.Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
      SENTIDO Marea Team, Holiday Concierge, 19-8-2017

Beste annemie_beerens, als eerste willen wij u graag bedanken dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven aan de hand van uw vakantie in de Hotel SENTIDO Marea. Wij zijn erg blij om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad. Hopenlijk hebben wij het genoegen om u weer te mogen verwelkomen in een nabije toekomst. Met vriendelijke groet, SENTIDO Marea Team

leuk

anoniem,
      31-7-2017

zeer aangenaam en modern hotel, goede bediening en leuke omgeving. misschien wat meer volwassen gerichte avondsshows

Gereisd met partner in juli 2017
      SENTIDO Marea Team, Holiday Concierge, 4-8-2017

Beste gast, Wij willen u graag bedanken dat u de tijd heeft genomen om een recensie van uw vakantie in ons hotel te schrijven. Wij zijn erg blij om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad en dat u ons hotel , dat waarderen wij zeer. Wij hebben uw suggestie genoteerd met als doel om dit waar nodig te verbeteren in de toekomst, uw mening is namelijk erg belangrijk voor ons. Hopenlijk hebben wij het genoegen om u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, SENTIDO Marea Team

Voor ons prima hotel voor herhaling.

Mieke
      27-5-2016

voor ons was er eigenlijk niets wat niet goed was. Eten prima, personeel vriendelijk en behulpzaam. Voldoende animatie. Prijs kwaliteit goed. Wie hier niet tevreden is, is of niets gewend, of niet snel tevreden te stellen. Enige minpuntje, we gingen eten in het ala cart restaurant, en daar stonden we binnen 1 uur weer buiten. Binnen die tijd hadden wij een 4 gangen menu verorberd. Dat zou toch wat langer mogen duren.

Gereisd met partner in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
      Holiday Concierge, Holiday Concierge, 18-6-2016

Dear Mieke Mieke, We are happy to read good comments from our satisfied customers. We would like to thank for having time to write us a review. We, the Sentido Golden Star team, are looking forward meeting you again. Best regards! Your SENTIDO Golden Star Team

Goed hotel, maar het eten kan véél beter !

Justine Lesage
      21-8-2015

Het eten in het hotel was echt niet lekker, uitgedroogd vlees of te vettig vlees, weinig variatie, ... Over de kamer en het hotel zelf hebben we niet te klagen dat was allemaal super in orde !

Gereisd met partner in augustus 2015

Heel goed hotel

Guy
      1-10-2013

Hotel Sentido in Bulgarije is een heel goed hotel prijs, kwaliteit. Verzorgde kamers, sympathieke bediening,lekker eten en drinken; Het ganse pakket stond ons heel goed aan en wij hadden de all inclusieve verzorging.Alleen als je boekt probeer dan een kamer te boeken met zeezicht, wij lagen aan de achterkant en daar was de personeelsparking. Is wel geen afbreuk aan de kamer want die was dik in orde en heel proper.

Gereisd met partner in Thu Sep 19 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch hotel

jeanet_stahl
      3-8-2012

Hotel ligt ongeveer 1 Km van de boulevard, maar het all inclusieve pakket is geweldig, eten is prima voor ieder wat wils,Kamers worden netjes bijgehouden, personeel vriendelijk, animatie voor zowel kinderen als volwassenen. Treintje rijdt de hele dag op en neer voor ongeveer €2,00 pp. Complex heeft 2 zwembaden met gratis lig bedden en parasols.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jul 13 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Kleur van het strandLicht
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren

• WatersportDuiken, Waterskiën
      • BuitensportenFietsen
      • BalsportenVolleybal
      • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
      • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Marea in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Marea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.