Géén boekingskosten

Hotel Russalka Holiday Village (Russalka)

BulgarijeBulgarijeGoudstrand (Golden Sands)
4.3OnvoldoendeScore uit 3 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.3OnvoldoendeScore uit 3 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

3 Reviews over Russalka Holiday Village (Russalka)

• 2razvan20-07-2011

Never again

• food was very pour
    • dirty chairs and mattresses, spiders in the room and on the terrace even if we informed hotel staff 3 times
    • dirty children bed
    • dirty towels in the room and no towels at the beach
    • no access to the beach bar until 11 o'clock.
    • no coffee only instant
  • 4W. Abbel03-08-2010

Mooie natuur matige accomodatie / verzorging

Wij waren daar met 2 volwassene en 3 kinderen (11, 13 en 15 jaar). De kamers waren vies en slecht onderhouden. Het eten vonden wij niet zo lekker en het was vaak lauw of koud. De natuur is prachtig maar verder is er in de directe omgeving weinig te beleven. De accomodatie stamt nog uit de jaren 70. Voor mensen die rust zoeken en niet te veel eisen stellen aan hun accomodatie en houden van de natuur zou Russalka wat kunnen zijn (ook eventueel met kleine kinderen). Strand en zwembad zijn aanwezig en verder is het er niet zo massaal. Hollanders hebben wij niet kunnen vinden (enkele (oost)Duitsers, verder Russen, Roemenen en Bulgaren). Wij hebben het 1 dag uitgehouden en zijn toen overgeboekt naar een accomodatie in Albena waar wij verder een prima vakantie hebben gehad.

• 7M.S.Lebedko07-08-2009

Als je denkt aan relaxen

We hadden 'n korte relax vakantie en best goed bevallen in hotel RUSALKA HOLIDAY VILLAGE 3*/all inn /.Absoluut niet geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn,erg lastig met ongelijke paden en veel trappen..Ligging hotel ideaal buiten de drukte:90 km van Varna in eiken bos direct aan de Zwarte zee.Nog niet bedorven door veel toeristen.Kamers zijn best groot met airco,TV, maar wel oud en eenvoudig.Het animatie team zijn alle jonge mensen ,die zeer gemotiveerd zijn.Het prive stranden is op loopafstand en erg mooi met zeer schone zee.Ondanks all inn formule geen hapjes tussendoor, wel drinken. Maar verder was het een prima omgeving met een prima verzorging, vooral de maaltijden ( voor elk wat wils ).Minpunt:we stoorden ons aan het gedrag van onze medegasten die al ‘s morgens vroeg de ligbededen reserveerde bij het strand met hun handdoeken zodat wij geen ligplek meer konden vinden. 50 % werd zo bezet maar niet gebruikt. Verder hadden we kamer met 2 balkons en prachtige zeeuitzicht.

Hotel Russalka Holiday Village (Russalka) info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar