Hotel Royal Beach

45 reviews over Hotel Royal Beach in het Nederlands

Geen 5 sterren waard!

Nico & Pascal,
17-10-2017

Als je binnen komt denk je goed hotel, tot dat je naar de kamer gaat, in de hal ligt een vieze kapotte loper, de kamer ziet er oud en vies uit, de badkamer zo smerig! Het eten is koud, de eetzaal rommelig. Dit hotel verdient geen vijf sterren!

Gereisd met partner in september 2017

Koninklijk

Bernard Nijdam
11-9-2009

Ben regelmatig gast hier..... Niet voor niets ! Grandeur.... Top ! Het is belachelijk, dat men voor het " eigen "zwembad, moet betalen...... maar men krijgt constant een keur aan Amuses en perfecte ligbedden.... Service, CF dit Hotel . Kamers ( Suites ) OK.... "Zusje" Le Normandy, ook aanrader EN ga zeker een keer Karten ! 10 minuten en je bent kapot.... Ik verheug me morgen WEER op het Filmfestival, waarschijnlijk minder op het Casino.... Bernard Nijdam uut Apeldoorn

Gereisd met partner in september 2008

als je wil vermageren.....

d'haeseleer sarah
26-8-2009

de kamers zijn op het eerste zicht wel in orde .handdoeken moet je 3 dagen gebruiken.wij hebben gezien dat de meid de handdoeken buiten droogt en dat je dezelfde handdoek terugkrijgt.of je zeker bent dat het de jouwe zijn dat weet ik niet.het eten was slecht.elke dag was er minder keuze en het was niets in orde.aan de bar mag je rekenen op een wachttijd van 20 minuten want gehaast zijn ze niet.personeel loopt tegen zijn zin te werken ,dus vriendelijkheid is ver te zoeken.algemene indruk.als je op dieet wil moet je dit hotel boeken.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

2008

zeer slecht hotel dit nooit meer

daniel cuvelier
7-10-2008

niet vriendelijk,buitenzwembad gesloten,geen animatie,eten zeer vettig en slecht,muziekveel te luid dit hotel is nog 2 sterren waard,mensen die willen naar bulgarije reizen blijf weg uit dit hotel

Gereisd met partner in september 2008

Leuk, modern, maar ze moeten nog veel leren

Vanity en Maarten
21-9-2008

Stel je verwachtingen niet te hoog van dit hotel, het is er degelijk maar niet veel meer. Toch hebben wij er een leuke tijd gehad. De kamers zijn ruim en gezellig. Het eten is helemaal niet zo slecht, maar na een week heb je het wel gehad. (vrij vettig & eentonig)

Het personeel probeert wel zijn best te doen, maar wij hebben de indruk dat ze het eigenlijk niet kunnen. In het restaurant en aan de bar loopt het dan ook wel eens in het honderd.

De all-inclusive maakte natuurlijk ook wel wat goed ;) het is er zeker niet duur!

mes met twee kanten

frederik
19-9-2008

Het hotel was een van de goedkoopste die we konden vinden en uiteindelijk bleek dit ook wel een stuk zo te zijn. De kamers waren in orde, maar het eten viel serieus tegen. Steeds kip (telkens op een andere manier), rijst met brokken en frieten en telkens koud. De muziek van de barmannen stond inderdaad heel luid en bovendien lag de elektriciteit voor anderhalf uur uit. Het is een "goed" hotel voor jong volk die zich makkelijk kan aanpassen maar voor ouderen/ families met kinderen zou ik het niet aanraden

Gereisd met vrienden in september 2008

Nergens zoveel mooie meisjes gezien als in Varna, Golden Sands. Als je last hebt van de propsters volstaat een simpele "Ne merci".

Het hotel is netjes, de kamers zijn mooi en de mensen zijn er vriendelijk. Het eten darentegen is ronduit slecht, alles is vettig, zelfs de rijst en de gestoofde groenten. We hadden all-in maar hebben ons dit beklaagd, gezien er vele restaurants zijn waar je goed en goedkoop kan eten. Ook de drank is er spotgoedkoopt, 5 euro voor 2 echte cocktails, waar je in het hotel vaak nog tips moet geven om een degelijke coctail te krijgen met drank uit de witte producten afdeling. Er is ook steeds luide muziek, dus voor rustzoekers is dit niet de jusite optie, maar dat geldt voor heel Golden Sands denk ik. Goldens Sands is een aanrader, het hotel is in orde op het eten na.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

ben net terug van dat hotel was er heel leuk en het eten viel best mee naar de comentaren die hier vermeld staan voor die prijs kan je toch geen 5sterren verwachten en dan nog als je bulgarije wat kent het eten word daar nooit warm opgediend maar in ieder geval was alles supper geel vriendelijk en als je het eten even niet lust er zijn genoeg kraampjes of bartjes of therooms waar je voor heel weinig geld kan geen eten

Gereisd familie in juli 2008

kamers zijn redelijk,het eten is eentonig alle dagen vette worst,hamburgers en tonijn ,alles zo vettig als iets,personeel is niet bekwaam in het restaurant.Ook het personeel in de bars zijn niet bekwaam en zeer traag regematig zonder drank.Toen wij er waren in de maand Mei waren er studenten van het reisagendschap JAM! zeer veel lawaai en drinkpartijen om ter eerst zat en ziek,niet te harden van het lawaai. ik ga er nooit meer terug in dat hotel.

Gereisd met partner in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat een tophotel

Dave
27-5-2008

Wat een tophotel. Ben vorig jaar ook al eens geweest in naseizoen. je kan hier prima drinken(zowel metde barman als met de vele engelsen; het animatieteam is erg interessant ;), uitgaan en gokken. Strand is ook ok. Bulgarije is trouwens de BOMB, ik raad ieder dan ook aan om een fijna autorit te maken. Varna is trouwens erg mooie stad.

Gereisd met vrienden in Tue May 27 2008 13:19:32 GMT+0000 (UTC)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Beach in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.