Géén boekingskosten

Meer appartement info

42 Reviews over Riviera Blue

• 2Janneke 02-07-2013

Ga hier niet heen

We zijn hier met 4 meiden heen geweest. het was verschrikkelijk!! de eerste nacht werd er bij ons aan de deur gevoeld etc om die open te krijgen, we konden geen kluis krijgen, de kamers werden niet schoongemaakt en moesten 10x per dag vragen voor schone handdoeken. de beveiliging van het hotel geeft je gewoon boetes van 50euro als je je mond niet houd en slaan zelfs mensen

• 3JasperB11-03-2013

Wat een slecht hotel

Alles ging fout in het hotel. De eerste nacht deed het kamerpasje het niet, waardoor we de kamer niet meer inkonden. Na urenlang gezeur bij de receptie kregen we voor 2 uurtjes een andere kamer, maar toen we daaruit moesten, was het probleem nog steeds niet verholpen. De wc in het appartement was verstopt, de deurpost van de badkamer viel letterlijk 4x uit zijn voegen. Het personeel spreekt geen of zeer gebrekkig engels, en de slaapbank waar 2 mensen op moesten slapen was verschrikkelijk. Al met al echt geen aanrader!

• 3marjolijn01-09-2012

Nooit meer!!!

Ik ga hier egt nooit meer heen heel veel klachten van iedereen die dit app hebben gehuurd. Onze douche die lekte dus als we klaar waren met douchen was onze vloer zeiknat en vroegen om extra handdoeken maa nee hoor ja zeggen ze en nee doen!! heel veel dingen waren kapot en het app zag er vies uit bahh! voor de rest was het supper gezellig leuke kroegen in de buurt mooi strand en lekker goedkoop Ik raad iedereen aan om hier nooit heen te gaan want het word een hel voor je"!

Ik raad iedereen aan om hier niet

• 1Meggie22-08-2012

Nooit meer Riviera Blue

Wij zijn met 5 vriendinnen naar Sunny Beach geweest. Sunny beach zelf is hartstikke gezellig en je kunt er goed uitgaan. Wij gaan echter NOOIT meer naar Riviera blue, wat een drama. Geen borden,glazen,bestek. Beschimmeld messen blok en sla kom, schimmel aan de muur. Kapote douche en wc. Handtastelijk personeel, en niet alleen dat we werden ook uitgescholden door het personeel. In de bedden zaten schimmel vlekken, voor 'schone handdoeken en lakens moet je iedere dag gaan vragen en de handdoeken en lakens die we kregen zaten onder de bloedvlekken en waren kapot. Er werd niet gepoetst. Het zwembad was levensgevaarlijk en vies. Blootliggende elektriciteitskabels en uitstekende ijzere pinnen. Ook hadden we s'nachts veel last van andere gasten. Deze hebben zelfs met messen naar ons staan te zwaaien. We zijn iedere dag aan de receptie gaan klagen maar er veranderde niks, we kregen te horen dat zij nooit op vakantie konden gaan dus dat we ons niet zo moesten aanstellen.

• 2Stan06-08-2012

Geen 2e Keer meer.

Ik vond het een slecht Appartement. Ben helemaal niet blij over hoe ze de gasten behandelden. Ik ben met 3 vrienden naar Bulgarije SunnyBeach op vakantie geweest en het begin was al een hoogtepunt. De vlucht was 2 uur vertraagd dus kwamen we moe aan in het hotel en bleek ook nog dat onze kamer helemaal niet beschikbaar was omdat de Manager een fout had gemaakt.. Hoe is dat in hemelsnaam mogelijk! Badkamer vol schimmel/ vloer bleef vies omdat er niet schoongemaakt werd. Dus na het douche had je weer zand voeten... Personeel was alleen behulpzaam als je veel geld uitgaf aan het hotel voor drank/eten enz.

Eetgelegenheden waren slecht alleen maar FastFood en geen leuk restaurantje. Ongeveer vergelijkbaar met een Lorret de Mar dus.. Voor de rest wel gezellig.. Goeie disco's. Maar wel druk. Je hebt een discotheek The Viking daar zit je Hutje Mutje op elkaar te druk... Iceberg is leuk en je hebt ook nog The Orange en dat is ook een leuke tent.

Mijn mening: 1x maar nooit meer!

• 4hanne d18-07-2012

Nooit meer hier

We waren met 8 en hadden twee appartmenten geboekt, deze kregen wij ook. Helaas was er weinig in orde één van de appartementen had geen bestek,pannen, glazen, frigo, licht, een zwaar beschimmelde douche... Het tweede appartement was gelukkig iets beter er was geen bestek, pannen, vuur, .. Iedere dag opnieuw moest je alles gaan vragen, je kreeg geen handdoeken de kamer kwamen ze niet poetsen... Ze werken daar met zoveel managers dat je nooit weet tegen wie je moet praten. Maar voor de rest de zwembaden waren leuk als je langs de condooms, kapotte stoelen, en elektriciteitsdraden keek. De ligging was wel ideaal dicht bij het uitgaansleven, strand, winkels, ... ONdanks alles hebben we er toch nog van genoten !

• 7Jelle Wondergem13-07-2012

Onze ervaring in Riviera Blue.

Wij hadden een 3-kamerappartement geboekt via touroperator, we kwamen aan en kregen een 2-kamerappartement dus gelijk terug naar de receptie. Hun reactie was: ga daar maar zitten en wacht maar even. Na 3 keer dit gehoord te hebben, hadden we een van de reisleiders maar gebeld. Die kwam vrijwel direct om te helpen. En we kregen de goede kamer. Eenmaal in de kamer aangekomen ontbrak er van alles en waren verschillende dingen beschadigd. Geen koelkast, geen bestek, maar 2 glazen, 1 pan, een kapotte tafel, behang hing los, 1 wc die lek was, en ga zo maar door. Wij zagen het allemaal al niet meer zitten. Maar de reisleidster bleef positief en hielp ons erg goed. De volgende dag stond de koelkast er hadden we pannen en bestek. Al met al hebben we een erg leuke vakantie gehad. De ligging van het appartement is erg niet te dicht bij het centrum maar alles is makkelijk te belopen. Als ik nog een naar Sunny Beach zou gaan zou ik zeker een ander appartement kiezen!!

• 8marlou01-02-2012

Geweldige vakantie

Wij zaten in het hoofdgebouw van Riviera Blue, in dit gebouw zit ook de receptie. Er ontbrak een heleboel maar hier hadden wij geen last van. Wij zaten met zijn tweeën in een 2-kamerappartement en dus een heleboel ruimte. Het balkon was ook echt heel groot. We hebben wel verhalen gehoord van andere dat de twee andere gebouwen, die ook bij dit appartement horen, heel slecht zijn. Wij durven het daarom niet aan om nog een keer dit appartement te boeken. Je moet dus een beetje geluk hebben!

• 7Jikke25-08-2011

Appart appartement

Ik ben hier afgelopen week 8 dagen naar Sunnybeach geweest. We hadden geboekt voor Riviera blue en aan de foto's te zien zag het er ook aardig goed en netjes uit wat betreft de prijs. wij kwamen daar aan en we hadden een verkeerde kamer (kregen een studio ipv 2 k appartement). achteraan geweest dat was geregeld. later bleek dat wij in Blue Pearl zijn geplaats ipv Riviera blue, maar ze zeiden dat het erbij hoorde. waren allerlei kleine dingetjes kapot, alsof het nog niet 100% af was. Het was ongeveer 3 kwartier lopen naar het uitgaansleven van sunnybeach. We hebben ondanks t appartement wel een super leuke vakantie gehad, en het weer was er super mooi! ook is het er erg goedkoop en kon je al voor 7 euro per dag eten! zou er volgend jaar zo weer heen gaan, maar wel een ander hotel/appartement.

• 8yvonne_hoog25-02-2011

Prima!

Ik ben hier in 2008 geweest met 7 vriendinnen. We hebben het prima naar ons zin gehad. We zaten wel in twee appartementen, een groepje zat in het ene gebouw het andere groepje in het andere gebouw dat was dus wsat minder. Verder prima! In het appartement waar wij zaten was de douche stuk, we hebben dit gemeld en het werd vrijwel direct gemaakt. Verder hadden wij een kamer van een particulier en die zag er prima uit! Personeel was vriendelijk! We vonden het wel een stuk lopen naar het strand, maar aan de andere kant loop je dan wel elke dag een stukje, maar dat vonden we minder. Daarbij was er vlakbij een klein winkeltje. Het zwembad was heerlijk voor als we geen zin hadden om naar het strand te lopen. Verder was het uitgaan geweldig. Er zijn vele verschillende dingen, voor ieder wat wils. Kleine strandtentjes en grote discotheken! Al met al een prima vakantie!

Appartement Riviera Blue info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Sunny beach - Black Sea, 8240