Géén boekingskosten

BulgarijeBulgarijeGoudstrand (Golden Sands)

7.7GoedScore uit 31 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

31 Reviews over Riu Viva

• 8Fam. De Greef09-08-2011

Aanrader

Was onze eerste ervaring in Bulgarije en is zeker meegevallen. Het hotel ligt net ver genoeg (wandelafstand) van het strand om van alle drukte weg te zijn.
    Lekker eten, vriendelijk personeel, zeer netjes, er is steeds wel iets te doen.

• 6de smedt30-08-2010

goed maar kan beter!

Hotelkamers mooi en ruim.Eten zeer eentonig,drinken erg waterig.Studio 100 een flop!Kinderzwembad te diep,er wordt overdag niet opgeruimd langs het zwembad dus veel wespen.Zwembad sluit reeds om 17u.Centrum is zeer groot en leuk.De trap naar het centrum is niet simpel met kinderen of mensen die niet goed te been zijn.Het strand is betalend!Wij hadden wel een leuke vakantie maar ik zou niet meer terugkeren naar viva.

• 6De Smedt27-08-2010

Goed maar kon beter

Mooie,ruime verzorgde kamers met supergroot terras! Eten was lekker maar zeer simpel en ééntonig,na een week hadden we het wel gehad. Frisdranken zijn sterk verdund,zeer waterig. Kinderanimatie :wij waren daar met touroperator, is junior club met nederlandstalige animatie:een flop!Er was geen animatie,ze animeerde liever de ouders,wat kletsen ,maar verder had ze enkel een bal en die had ze dan nog gekregen.ze mogen er iemand ouder en serieuzer zetten.In heel het hotel geen microgolf te vinden.Zijn in de keuken mogen gaan zoeken (kwamen 's nachts toe) :verschrikkelijk!

• 9fam Vermost08-06-2010

Zeer leuk hotel!

Ik moet zeggen dat ik eerlijk gezegd de negatieve reacties helemaal niet begrijp. We hebben een heerlijke vakantie doorgebracht in hotel Viva. Suuuuuuperlekker gegeten! Ook de reisleiding was heel vriendelijk en behulpzaam. Een sterke troef van het hotel is zijn kleinschaligheid (ik haat van die grote mastodonten). En dat alles voor een heel scherpe prijs. Zeker een aanrader!

• 10Nils Kerker19-10-2009

Absoluter Hammer

Wir waren auf Abifahrt mit Abi-fertig-urlaub im Viva hotel. Es war einfach spitze. Wir hatten eine eigene Disko im Hotel, die wir praktisch für uns hatten. Da haben wir vor geglüht, bis wir mit dem Reiseleiter in die Diskos gegangen sind. Tagsüber haben wir dann immer am riesen POOl vom Hotel gechillt.

Unternehmen kann man in der Umgebung auch eine Menge. Es gibt echt viele Ausflugsmöglichkeiten in der Umgebung.

Ich kann es nur empfehlen.

lg

• 9Ringoot Evie29-08-2009

Aanrader voor gezinnen!!!

Ik vind dat de vorige beoordelingen zeker niet terecht zijn. Eerst en vooral de kamers, die waren netjes en héél ruim. Het eten was lekker en verzorgd. Het personeel was vriendelijk, niet altijd met een brede glimlach, maar dat hoeft voor mij niet. Als ik goed bediend word, ben ik tevreden. De animatie voor de kinderen was perfect. Mijn kinderen gingen elke dag met de glimlach naar haar toe. De animatie van het hotel was ook altijd leuk en 's avonds was het iedere keer Kinderdisco, waar dan ook de belgische animatrice aan deelnam. Dat er glazen of bekers stonken is mij ook volledig ontgaan en dat de Iraanse toeristen vervelend waren heb ik ook niet ondervonden. Integendeel, die waren vriendelijk en spraakzaam. De winkels en bars aan het strand waren heel gezellig en het was er leuk om te wandelen. Kortom: wij hebben daar 10 dagen genoten en mijn kinderen hebben veel plezier gehad. PS: het stoorde mij dat er altijd klagers zijn over alles en nog wat. Een raad: blijf thuis!!!!

• 6ann19-08-2009

niet echt een aanrader

Het personeel vonden wij heel vriendelijk. Ook het Bulgaarse animatieteam probeerde zijn best te doen. Zeer vriendelijk. Helaas werden de mensen vaak tegengewerkt door vervelende gasten. Het studio 100 gedoe viel tegen. Onbegrijpelijk dat de animatrice niet kon samenwerken met het animatieteam van het hotel. Zeker 's avonds. Het eten viel tegen, net zoal de drank. Bekers stonken. Veel mensen in het hotel net zoals wijzelf hadden last van spijsverteringsproblemen. Wij hoorden wel dat dit niet hotelgebonden is. De bulgaarse voeding valt tegen. Alles was wel verzorgd en netjes. De Westerse hotelgasten vielen mee, maar veel oost-blokkers en o.a. Iraniers zorgden ervoor dat de sfeer niet echt ideaal was. Weinig discipline. Vrouwen met hoofddoeken die enkel te zien waren in het restaurant en de bijhorende heren die dan maar naar de westerse mensen keek. Wie meer wil weten mag ons steeds contacteren.

• 9Sandra28-07-2009

super!!!!!

Hotel is zeer gunstig gelegen, 85 trappen boven centrum, snel daar en uir het lawaai. Heel mooie en ruime kamers. Zeer goed onderhouden, hele dag lopen en binnen en buiten mensen rond om te poetsen, op te ruimen,... Animatie voor kids is zeer uitgebreid, zowel de Nederlandstalige als de Engelse. Bufetten zijn heel goed in orde!! Je kan eten van 7uur 's ochtends tot 21uur 's avonds, er is altijd wel ergens een buffet! Een echte aanrader voor jonge mensen en gezinnen die rust willen in een toeristische streek met zeer mooi weer. Een TOPhotel

• 2Inge Van Echelpoel25-07-2009

NOOIT MEER!!!!

Hostes was erg onvriendelijk, zeker tegen de kinderen, kan zeer weinig verdragen, hoewel de kinderen tijdens de info rustig aan het spelen waren. SPEELTUIN? 1 schommel, andere waren stuk, 3 kleine glijbanen en 2 wipplanken. Alles staat gevaarlijk dicht op elkaar in vuil zand. Van STUDIO 100 hebben wij niets gemerkt, kinderanimatie was erg pover, ook de avondanimatie was verschrikkelijk, je verstaat er niets van, kortom de animatie was ver te zoeken. Het kinderzwembad te diep voor kindjes van drie jaar. De redders slapen naast de voorraad handd.Geen ligzetels genoeg, om 17u!!! werd het zwembad gesloten. 's Avonds te weinig tafels en stoelen. De kamers waren wel zeer ruim ( familiekamers), maar geen enkele kamer heeft een bad of een kamer apart voor de kindjes. Het eten was lekker, maar weinig variatie. Het strand is zeer klein en je moet!!!! betalen om er te mogen liggen. Zelfs als je, je eigen handdoek en parasol bijhebt. Dit is het meest kindonvriendelijk hotel dat ik heb meegemaakt.

• 3Inge Van Echelpoel25-07-2009

NOOIT MEER!!!!!!!

Eerste contact met hostes: kan geen kinderen verdragen, werd snel boos terwijl de kindjes rustig aan het spelen waren. Van studio 100 hebben wij NIETS gemerkt, de kinderspeeltuin bestaat uit 1 schommel die stuk was, 3 glijbanen en 2 wipplanken. Dit staat in vuil zand. Het kinderzwembad is te klein en te diep voor kindjes van drie jaar. De Animatie is verschrikkelijk, je verstaat er niets van en de animatie is ver te zoeken. Het is het meest KINDONVRIENDELIJK hotel die ik heb meegemaakt. Het strand is zeer klein en je MOET betalen om er te mogen liggen. De kamers zijn goed, het eten ook goed maar ééntonig, de bediening slecht en zeer onvriendelijk.

Hotel Riu Viva info

Het complex

• Aantal verdiepingen hoofdgebouw8
  • Totaal aantal kamers260

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (3)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne