Hotel Primasol Sunlight Sunrise

KinderhotelWeer vandaag6°3°
Hotel Primasol Sunlight Sunrise
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Primasol Sunlight Sunrise voor je op een rij gezet:

Laatste review

Nooit meer dit hotel

Ton,
26-9-2018

Ik ben hier de laatste week van september. Er zijn weinig gasten. Ik had dan ook verwacht dat meer aandacht besteed zou worden aan de gasten, maar niets is minder waar. Het eten is ronduit slecht, weinig variatie, elke dag worden dezelfde keuzes aan gerechten geserveerd. Het warm eten is altijd lauw tot koud en het brood is taai. Verder onvriendelijk personeel, als je op bed ligt voel de vering er bijna doorheen komen.Er zijn ook geen kluisjes op de kamers. Absoluut geen aanrader.

Voor mij is dit hotel maar 2 sterren waard.

Kenmerken

63 reviews over Hotel Primasol Sunlight Sunrise in het Nederlands

Nooit meer dit hotel

Ton,
26-9-2018

Voor mij is dit hotel maar 2 sterren waard.

Goede keuze, vriendelijk

T theunissen1961,
23-9-2018

Ik kon dit hotelketen al van Turkije en opzet is goed

Middelmatig

2-9-2018

-maaltijden kwaliteit/kwantiteit ronduit slecht

-hygiëne ver te zoeken

-restaurant=refter is pure chaos

-barpersoneel is onbekwaam , eigen te luide muziek in alle bars en een hekel aan

hun bar schoon houden. Heel beperkte of zelfs geen ander taal machtig

-op een dag het zwembad vol met glas, reders waren niet in de mogelijkheid om de gasten deftig te waarschuwen en uit het water te houden gevolg kindjes met scherven in hun voetjes.

-7 dagen verbleven en ook 7 dagen met de diarree gezeten.

Geen idee vanwaar dit hotel 4 sterren haalt .

Mooi hotel

Wessels123,
31-8-2018

Het eten was redelijk maar het hotel zag er super uit en de medewerkers zijn heel behulpzaam.

?

Kimberley20101,
14-8-2018

Alles is super! Behalve het eten kan soms wat beter en minder het zelfde elke dag voor de rest super animatie! Heel leuk!

Aangename ervaring

Acoya Ghysels,
9-8-2018

Het water was zeer verfrissend, en het animatieteam doet een goede job. Er zou wel wat meer variatie in het eten mogen zijn. De kamers zijn zeer proper. Aan het Engels van het personeel zou wel wat gewerkt mogen worden.

We zijn verwend door het Turkse

Borrie1968,
2-8-2018

Goed:Op veel verschillende tijden kans om te eten, meeste medewerkers vriendelijk, aanbod animatie programma.

Niet: Zwembaden te klein, frisdrank niet constant van smaak, zwaar achterstallige "fitness" op een onhandige plaats net als de multiculturele velden buiten het hotel terrein, binnenzwembad lag er een hele week uit.

Veel variaties in patat koud niet

19richard66,
29-7-2018

Bedden bij het zwembad veel te weinig

Geen vier sterren hotel

G hoek82,
28-7-2018

Zwembad is goed en het is eten matig

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Primasol Sunlight Sunrise in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Primasol Sunlight Sunrise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.