Appartement Paradise Green Park

Appartement
Appartement Paradise Green Park
5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Green Park voor je op een rij gezet:

29 reviews over Appartement Paradise Green Park in het Nederlands

Erg mooi en groot appartement

eric
1-9-2006

Erg mooi en groot appartement. Zeker meer waard dan 3+. Het is echter niet geschikt voor gezinnen met kinderen (geen animatie). Er is niet veel te doen en het is best een stukje lopen naar het strand met een aantal trappen. Het zwembadwater mag wel iets schoner zijn. Ligbedden zijn tegen betaling.

Gereisd anders in september 2006

Wij zijn net terug van 16 dagen verblijf alhier,goed onderhouden groot en vrij nieuw appartementencomplex.Kamers zeer groot en voorzien van tv. de kookmogelijkheden zijn beperkt daar er bijna niets te koop is op dat gebied in goudstrand, ook al omdat buiten de deur eten spotgoedkoop is!elke dag schone handdoeken en zelfs afwas wordt gedaan mocht je die zelf nog niet gedaan hebben.Het complex is aan rand dorpje gelegen wat overegens geheel uit hotels en appartementencomplexen bestaat. Bulgaaren wonen er niet en buiten seizoen is het een verlaten geheel.Het strand is verder weg dan nekkerman in brochure schrijft ruim 1km lopen bult af door slingerende winkelstraatjes.Bij zwembad moet je ligbed huren 3 lev per bed, ook al kom je om 5 uur namiddag dan nog betalen! Geld trouwens bij alle hotels en ook strand uiteraard.Verder is het een pracht lokatie daar dit rustiger is gelegen dan in centrum alwaar de muziek tot in late uurtjes doorgaat. We komen hier zeker nog eens terug een aanrader dus

Gereisd met partner in augustus 2006

We hadden even vraagtekens bij de naam; we hadden geboekt bij club paradise park, het hotel heet: paradise green park. De service was prima, iedere dag schone handdoeken, de afwas werd gedaan en de bedden opgemaakt. Zeer vriendelijk personeel. Ze spraken echter gebrekkig engels. De afstand tot het strand viel iets tegen, maarja een stukje lopen is niet verkeerd.

Het eten is zeer goedkoop. Bulgarije is een aanrader!

D-reizen

Geweldig appartement, we zaten aan de zwembadzijde, leuk uitzicht, ook op zee. Wel een drukke verkeersweg langs het appartement. Appartementen worden heel goed schoongemaakt. Geweldige airco. Strand en centrum op acceptabele loopafstand (klein kwartiertje). Prima zwembad. Aanradertje dus.

Gereisd familie in augustus 2006

wij zijn dit jaar voor het eerst naar Bulgarije geweest..appartementen waren nieuw werden elke dag goed schoongemaak, elke dag schone handdoeken,zwembad was super, redelijk groot.Alleen het lopen naar het strand viel tegen (ongeveer 10 min. Het personeel was wisselend, we hebben in iedergeval een super vakantie en het appartement en bulgarije zelf is een echte aanrader.

Gereisd anders in augustus 2006

Wij zijn in Paradise Park terecht gekomen doordat Golden Yavor overboekt was en wij dus daar geen appartement ter beschikking hadden. De appartementen in Paradise Park zijn nieuw, zeer ruim en worden zeer goed proper gemaakt. Het personeel is vriendelijk.

Het zwembad is groot en er zijn voldoende ligbedden (tegen betaling. Helaas is er geen animatie.

Minpuntje : fixe wandeling tot aan het strand.

Gereisd anders in augustus 2006

Een heel mooi en nieuw appartementencomplex met hele ruime appartementen. 3 kamer appartement is zeer groot. een minpuntje is dat er maar 1 kast is in de grote slaapkamer wat een beetje weinig is als je met 6 personen bent. zwembad is heerlijk en de airco prima. het complex is wel wat verder van het strand ongeveer 10 minuten lopen met trapjes.ga zeker nog een keer terug naar Bulgarije.

Gereisd anders in juli 2006

Het was een leuk appartement in een rustige, maar toch toeristiche omgeving.

De ligging had beter gekunt.

Het was erg veel klimwerk, en dat met 3 kids is best zwaar elke dag.

Klimaat, eten en drinken was perfect.

Het is er erg goedkoop, dus goed te doen met een jong gezinnetje.

Gereisd familie in juli 2006

Wij waren zeer verrast toen we het appartement/hotel zagen. Het is nog niet eens helemaal af; de bovenste verdieping werd nog verder afgemaakt en de tuin werd aangelegd. Het zag er allemaal erg mooi uit. Onze kamer was prima. Het is niet overdreven luxe, maar het ziet er allemaal gewoon goed uit. En het scheelt natuurlijk ook dat het nog niet zoveel geleden heeft, omdat het (denk ik) dit jaar pas voor het eerst open is. Een minpuntje vond ik het best wel gebrekkige engels van de receptionistes. Maar uiteindelijk kom je er wel uit. Ook is het een behoorlijke wandeling naar het strand en boulevard. Maar een beetje beweging kan geen kwaad op vakantie!

Over het appartement waren wij gewoon zeer tevreden!

Ingrid

Gereisd met partner in juli 2006

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Paradise Green Park in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Paradise Green Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.