Appartement Paradise Green Park

All inclusive mogelijk
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Green Park voor je op een rij gezet:

29 reviews over Appartement Paradise Green Park in het Nederlands

wel leuk

Ouzo
10-8-2008

Voor het geld een leuk adres. Personeel best wel aardig. Eten was goed.** Let op geen aanzichtkaarten afgeven bij de receptie....ze komen namelijk nooit aan.*** We waren niet de enige!!Zwembad groot genoeg, alleen bij intensief gebruik slecht waterkwaliteit.Afstand naar het strand wel te doen. Echter met kleine kinderen erbij wat moeilijker.

Gereisd familie in augustus 2008

dit nooit meer

familie
31-7-2008

mooi land met een prachtige boulevaard

alleen de mensen zeer onvriendelijk en goed koop vergeet het maar overal voor betalen.

tot de bedjes bij het zwembad 2+parasol 10 leva

kamers werden goed bij gehouden

Gereisd familie in juli 2008
2007

In augustus 12 dagen geweest

GJ & S
19-9-2007

In augustus 12 dagen geweest. Complex is niets bijzonders. Ligt net buiten het centrum, op zich wel lekker rustig. Let wel op dat het naar de boulevard/strand lopen een behoorlijke klim is. Kamers worden iedere dag schoon gemaakt. Simpele sobere inrichting en keukenblok stelt niet echt iets voor. Bar bij het zwembad en zoals eerder te lezen 4 euro per strandbedje, na 16.00 uur de helft. Laatste dag was het zwembad water echter niet schoon te noemen. Ontbijt was oke, maar verwacht niet teveel variatie. Geen avondeten genoten. Schuin tegenover het complex is een klein restaurantje, gerund door een ouder echtpaar. Dit was goed te eten en voor weinig. Aanrader als je een keer niet zoekt de hele afdaling en klim weer te maken naar de boulevard.

Gereisd met partner in augustus 2007

D-reizen

Wij zjin van 9 augustus 12 dagen in dit appartementencomplex geweest. het is een goed verzorgt complex dat veel wordt schoongemaakt. de slaapbank is voor volwassenen niet zo confortabel liggen. de mensen zijn iets onvriendelijk, maar dat zijn ze overal in bulgarije. de kamers waren erg ruim en mooi, maar sober, ingericht. het ontbijt is wel lekker, maar na 12 dagen mis je de varriatie. avondeten erbij pakken is een afrader.

mooie vakantie gehad

Gereisd met vrienden in september 2007

De kosten van ligstoelen aan het zwembad zijn voor veel gasten incl. mezelf een bron van irritatie, zeker als je er voor een kort tijdsbestek gebruik van wilt maken. Dit in de totaal prijs bijrekenen zou een mogelijkheid zijn.

Gereisd met vrienden in augustus 2006

Mooi complex, met een ruim 3 kamer app voor 5 personen ideaal. Zwembad niet altijd goed schoon. Jammer plaatselijke bevolking niet altijd klantvriendelijk en erg stug. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Verder op dit moment nog erg goedkoop. Excursies, niet ver zoeken, gewoon bij Sevastian (taxichauffeur van het complex, erg vriendelijke en behulpzame man) boeken, hij is echt de goedkoopste. Vaak bij andere nog bijbetaling voor entree van bezienswaardigheden. Weet goede plaatsen voor restaurants en leuke Bulgaarse avonden.

Diana en Wim

Gereisd familie in juli 2007

mooi appartement en heel schoon maar als je een 2 kamer boekt met grote kinderen is de bedbank echt verschrikkelijk om op te slapen, beter een 3 kamer dan.Voor kleine kinderen geen probleem, verder inderdaad ver lopen met veel trappen naar t centrum, strand. En in de gids schrijft touroperator dat er een handdoekservice is aan t zwembad maar die is er dus niet en je moet betalen voor je bedje. verder geweldige vakantie gehad. bulgarije is een aanrader met leuk centrum en strand. bedden op t strand erg duur. 50leva voor 4 bedden met 2 parasols. wij gaan zeker eens terug

Gereisd familie in augustus 2007

Prachtig appartement voor 4 personen met twee aparte slaapkamers en een ruime woonkamer met keuken en tv. De ligging is wat minder. +/- 15 min lopen naar strand en centrum, wat ook met de taxi kan. Mooie omgeving en goede faciliteiten. De kamer wordt elke dag voorzien van voldoende handoeken en wordt fijn schoon gemaakt. Bij het controleren van de kamer zelfs het gat in de muur en de kapotte wc-bril niet hoeven vergoeden! Jammer dat je bij het zwembad moet betalen voor een strandbedje.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

ver van strand lopen via trappen

G. van Oostrum
29-7-2007

ver van strand lopen via trappen.

Schoonmaak prima altijd schone handdoeken.

Bed in woonslaapkamer bedbank niet helemaal geschikt voor jongen van 16 !

Balkon erg klein (was te doen).

Lag veel troep langs weg naar strand.

Zwembad(en) te klein en soms niet goed schoon.

Mensen vriendelijk en beleefd.

Gereisd familie in juli 2007

het was een mooi resort alleen ff lopen maar t was goedkoop en netjes. ik heb maar 3 kakkerlakken gezien in 2 weken paradise green park. Verder was het eten goed vooral de tosti's met ketchup

Dit is zeker een aanrader

Gereisd met vrienden in juli 2007

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Paradise Green Park in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Paradise Green Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.