Appartement Paradise Green Park

Appartement
Appartement Paradise Green Park
5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Green Park voor je op een rij gezet:

5 reviews over Appartement Paradise Green Park in het Nederlands

2006

Erg mooi en groot appartement

eric
1-9-2006

Erg mooi en groot appartement. Zeker meer waard dan 3+. Het is echter niet geschikt voor gezinnen met kinderen (geen animatie). Er is niet veel te doen en het is best een stukje lopen naar het strand met een aantal trappen. Het zwembadwater mag wel iets schoner zijn. Ligbedden zijn tegen betaling.

Gereisd anders in september 2006

We hadden even vraagtekens bij de naam; we hadden geboekt bij club paradise park, het hotel heet: paradise green park. De service was prima, iedere dag schone handdoeken, de afwas werd gedaan en de bedden opgemaakt. Zeer vriendelijk personeel. Ze spraken echter gebrekkig engels. De afstand tot het strand viel iets tegen, maarja een stukje lopen is niet verkeerd.

Het eten is zeer goedkoop. Bulgarije is een aanrader!

Gereisd anders in augustus 2006

wij zijn dit jaar voor het eerst naar Bulgarije geweest..appartementen waren nieuw werden elke dag goed schoongemaak, elke dag schone handdoeken,zwembad was super, redelijk groot.Alleen het lopen naar het strand viel tegen (ongeveer 10 min. Het personeel was wisselend, we hebben in iedergeval een super vakantie en het appartement en bulgarije zelf is een echte aanrader.

D-reizen

Wij zijn in Paradise Park terecht gekomen doordat Golden Yavor overboekt was en wij dus daar geen appartement ter beschikking hadden. De appartementen in Paradise Park zijn nieuw, zeer ruim en worden zeer goed proper gemaakt. Het personeel is vriendelijk.

Het zwembad is groot en er zijn voldoende ligbedden (tegen betaling. Helaas is er geen animatie.

Minpuntje : fixe wandeling tot aan het strand.

Gereisd anders in augustus 2006

Een heel mooi en nieuw appartementencomplex met hele ruime appartementen. 3 kamer appartement is zeer groot. een minpuntje is dat er maar 1 kast is in de grote slaapkamer wat een beetje weinig is als je met 6 personen bent. zwembad is heerlijk en de airco prima. het complex is wel wat verder van het strand ongeveer 10 minuten lopen met trapjes.ga zeker nog een keer terug naar Bulgarije.

Gereisd anders in juli 2006

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Paradise Green Park in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Paradise Green Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.