Appartement Paradise Green Park

Appartement
Weer vandaag14°-1°
Appartement Paradise Green Park
5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Green Park voor je op een rij gezet:

5 reviews over Appartement Paradise Green Park in het Nederlands

liclaass
15-7-2010

Wij verbleven in een appartement van Paradise Green Park. Het complex ligt buiten het centrum en het is een stukje lopen naar het strand, maar goed te doen. Het appartement was zeer ruim en iedere dag werd er prima schoon gemaakt. Het zwembad ziet er prima uit. Voor gebruik dien je wel te betalen, hier zit dan wel een drankje bij inbegrepen. Personeel is niet echt spraakzaam, maar voldoende. Echter op de dag van vertrek, zijn we hier iets anders over gaan denken. Op een dag heeft de schoonmaak een set handdoeken te weinig neer gelegd. Dit hebben we gemeld bij de receptie. Toen we eenmaal uit wilde checken wilde de staf ons de 2 missende handdoeken laten betalen. Ook miste ze een bord en moesten wij dit ook betalen. We weigerde dit, maar ze hielden voet bij stuk. Ook hadden ze onze paspoorten nog. We hebben uiteindelijk de reisleiding moeten inschakelen. Het blijkt dat dit vaker voorkomt. Kijk hier dus voor uit, verder prima.

Gereisd met vrienden in juli 2010
2007

Wij zjin van 9 augustus 12 dagen in dit appartementencomplex geweest. het is een goed verzorgt complex dat veel wordt schoongemaakt. de slaapbank is voor volwassenen niet zo confortabel liggen. de mensen zijn iets onvriendelijk, maar dat zijn ze overal in bulgarije. de kamers waren erg ruim en mooi, maar sober, ingericht. het ontbijt is wel lekker, maar na 12 dagen mis je de varriatie. avondeten erbij pakken is een afrader.

mooie vakantie gehad

Gereisd met vrienden in september 2007

De kosten van ligstoelen aan het zwembad zijn voor veel gasten incl. mezelf een bron van irritatie, zeker als je er voor een kort tijdsbestek gebruik van wilt maken. Dit in de totaal prijs bijrekenen zou een mogelijkheid zijn.

Gereisd met vrienden in augustus 2006

D-reizen

Prachtig appartement voor 4 personen met twee aparte slaapkamers en een ruime woonkamer met keuken en tv. De ligging is wat minder. +/- 15 min lopen naar strand en centrum, wat ook met de taxi kan. Mooie omgeving en goede faciliteiten. De kamer wordt elke dag voorzien van voldoende handoeken en wordt fijn schoon gemaakt. Bij het controleren van de kamer zelfs het gat in de muur en de kapotte wc-bril niet hoeven vergoeden! Jammer dat je bij het zwembad moet betalen voor een strandbedje.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

het was een mooi resort alleen ff lopen maar t was goedkoop en netjes. ik heb maar 3 kakkerlakken gezien in 2 weken paradise green park. Verder was het eten goed vooral de tosti's met ketchup

Dit is zeker een aanrader

Gereisd met vrienden in juli 2007

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Paradise Green Park in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Paradise Green Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.