Appartement Paradise Green Park

2 reviews over Appartement Paradise Green Park in het Nederlands

net hotel

Richard
27-7-2010

Zijn net terug uit Bulgarije en een prima vakantie gehad. Het hotel ligt net even buiten het "Hotel gebied", maar dat maakt de wandeling naar het centrum/strand net even iets interessanter 10 á 15 min. Het hotel ziet er schoon en onderhouden uit. De kamer was schoon, ruim en werd iedere dag schoongemaakt. Iedere dag schone handdoeken en twee maal per week schoon bedlinnen.

Voor de bedjes bij het zwembad betaal je 5 lv. per dag (€ 2.50) dit is incl. drankje en zonder gezeur van de handdoeken neerleg terreur.

Het goudstrand zelf begint een beetje op een kermis te lijken en de proppers zijn oververtegenwoordigd (MUPPET BAR). Verder lijken de Bulgaren een beetje achterdochtig en stug en dat zijn ze ook. Prima vakantie gehad, maar volgend jaar iets anders.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

super leuk hotel

margot
12-7-2009

mooi hotel met vriendelijke mensen. Leuk goedkoop hotel om de hoek. Geen animatie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Paradise Green Park in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Paradise Green Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.