Appartement Paradise Green Park

Appartement
Appartement Paradise Green Park
5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Green Park voor je op een rij gezet:

9 reviews over Appartement Paradise Green Park in het Nederlands

2008

Een prima appartement, zeker een aanrader!

Grace Bon-Harinck
15-9-2008

Wij zijn 2 weken in dit appartement geweest. Prima en zeker waar voor zijn geld. Wij vonden het juist fijn dat het appartement ietsjes uit het centrum vandaan lag. Het is prima te lopen, een min. op 10 naar centrum.

Zeker een aanrader dit appartement.

Appartement ziet er goed uit alleen de spullen in de keuken zijn zeer minimaal. Mocht je plannen hebben om een klein hapje te maken neem dan wat spullen mee. Want er was maar 1 grote pan, een koekepan, waterkoker, van bestek/glazen/borden allen 4 stuks. Ben je gesteld op je eigen Hollandse koffie, neem dan of een koffieapp. mee of koop een goedkope daar of neem van die zakken kant en klare koffie mee.

Gereisd familie in september 2008

Geweldig

van Berkesteijn
31-8-2008

Prima personeel. Altijd hulpvaardig. Ruime kamers.Ontbijtbuffet er is genoeg en nooit op. Brood is soms wat oud maar er staat een broodrooster. Zwembad heerlijk. Jammer dat je voor de bedjes extra moet betalen. Alle apparaten in prima staat. Er is de mogelijkheid te internetten.

Geen animatie bij het hotel. Wel kun je er s avonds prima eten. Ligt een stukje lopen van het strand. Dit stukje is ook steil. Maar de taxie kan je overal naar toe bregen en deze zijn goedkoop. Alles is erg goedkoop vergeleken bij Nederland. Reken maar de helft van wat je er hier voor moet betalen. Echt een land en een hotel om aan te raden. Krijgt van ons een dikke 9.

Gereisd familie in augustus 2008

wel leuk

Ouzo
10-8-2008

Voor het geld een leuk adres. Personeel best wel aardig. Eten was goed.** Let op geen aanzichtkaarten afgeven bij de receptie....ze komen namelijk nooit aan.*** We waren niet de enige!!Zwembad groot genoeg, alleen bij intensief gebruik slecht waterkwaliteit.Afstand naar het strand wel te doen. Echter met kleine kinderen erbij wat moeilijker.

Gereisd familie in augustus 2008

dit nooit meer

familie
31-7-2008

mooi land met een prachtige boulevaard

alleen de mensen zeer onvriendelijk en goed koop vergeet het maar overal voor betalen.

tot de bedjes bij het zwembad 2+parasol 10 leva

kamers werden goed bij gehouden

Gereisd familie in juli 2008
2007

Mooi complex, met een ruim 3 kamer app voor 5 personen ideaal. Zwembad niet altijd goed schoon. Jammer plaatselijke bevolking niet altijd klantvriendelijk en erg stug. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Verder op dit moment nog erg goedkoop. Excursies, niet ver zoeken, gewoon bij Sevastian (taxichauffeur van het complex, erg vriendelijke en behulpzame man) boeken, hij is echt de goedkoopste. Vaak bij andere nog bijbetaling voor entree van bezienswaardigheden. Weet goede plaatsen voor restaurants en leuke Bulgaarse avonden.

Diana en Wim

Gereisd familie in juli 2007

mooi appartement en heel schoon maar als je een 2 kamer boekt met grote kinderen is de bedbank echt verschrikkelijk om op te slapen, beter een 3 kamer dan.Voor kleine kinderen geen probleem, verder inderdaad ver lopen met veel trappen naar t centrum, strand. En in de gids schrijft touroperator dat er een handdoekservice is aan t zwembad maar die is er dus niet en je moet betalen voor je bedje. verder geweldige vakantie gehad. bulgarije is een aanrader met leuk centrum en strand. bedden op t strand erg duur. 50leva voor 4 bedden met 2 parasols. wij gaan zeker eens terug

Gereisd familie in augustus 2007

ver van strand lopen via trappen

G. van Oostrum
29-7-2007

ver van strand lopen via trappen.

Schoonmaak prima altijd schone handdoeken.

Bed in woonslaapkamer bedbank niet helemaal geschikt voor jongen van 16 !

Balkon erg klein (was te doen).

Lag veel troep langs weg naar strand.

Zwembad(en) te klein en soms niet goed schoon.

Mensen vriendelijk en beleefd.

Gereisd familie in juli 2007
2006

Geweldig appartement, we zaten aan de zwembadzijde, leuk uitzicht, ook op zee. Wel een drukke verkeersweg langs het appartement. Appartementen worden heel goed schoongemaakt. Geweldige airco. Strand en centrum op acceptabele loopafstand (klein kwartiertje). Prima zwembad. Aanradertje dus.

Gereisd familie in augustus 2006

Het was een leuk appartement in een rustige, maar toch toeristiche omgeving.

De ligging had beter gekunt.

Het was erg veel klimwerk, en dat met 3 kids is best zwaar elke dag.

Klimaat, eten en drinken was perfect.

Het is er erg goedkoop, dus goed te doen met een jong gezinnetje.

Gereisd familie in juli 2006

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Paradise Green Park in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Paradise Green Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.