Appartement Paradise Green Park

Appartement
Appartement Paradise Green Park
5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Green Park voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement Paradise Green Park in het Nederlands

niet voor herhaling

b.bressers
6-9-2009

het geheel ziet er leuk en knus uit wordt goed schoon gehouden vaak schone handdoeken,manager is een vreselijke onvriendelijke man die ook nog eens geen woord engels of duits spreekt op een dag was bijna niks te eten bij het ontbijt,hij vond het niet nodig om er meer neer te zetten omdat er weinig toeristen waren nadat wij onze hostes gebeld hadden hierover was het de dag erna weer normaal,melk was regelmatig zuur de yoghurt was ook niet te eten,als je het paspoort tijdens je verblijf niet wilde achterlaten tot aan vertrek moest je 50 euro betalen als borg voor de kamer.dit noemt men 4 sterren maar zelfs voor een stoel aan het zwembad moest je 6 leva betalen,smmige personeelsleden zeiden tegen ons ;please do'nt come back next year,zij hadden veel problemen met de manager een van de personeelsleden heeft ons zelfs belogen,3september mocht er iet meer in het zwembad gezwommen worden wel mocht je betalen voor een stoel.wij komen al 24 jaar in bulgarije maar dit complex is een afrader

Gereisd met partner in augustus 2009
2008

Goed hotel

cwj
13-11-2008

Zeer goed en vriendelijk hotel.

De mensen die er werken zijn zeer klantgericht en staan altijd voor je klaar. daarnaast is de prijs kwaliteit verhouding zeer goed.

Gereisd met partner in augustus 2006

Zeer mooie en ruime kamers. Goede badkamer!

T. van Loon
22-9-2008

Bij de 2-kamerappartementen is het 2-persoonsbed comfortabel en echt zeer groot. Aardige en gezellige receptie.

Gereisd met partner in september 2008

2007

In augustus 12 dagen geweest

GJ & S
19-9-2007

In augustus 12 dagen geweest. Complex is niets bijzonders. Ligt net buiten het centrum, op zich wel lekker rustig. Let wel op dat het naar de boulevard/strand lopen een behoorlijke klim is. Kamers worden iedere dag schoon gemaakt. Simpele sobere inrichting en keukenblok stelt niet echt iets voor. Bar bij het zwembad en zoals eerder te lezen 4 euro per strandbedje, na 16.00 uur de helft. Laatste dag was het zwembad water echter niet schoon te noemen. Ontbijt was oke, maar verwacht niet teveel variatie. Geen avondeten genoten. Schuin tegenover het complex is een klein restaurantje, gerund door een ouder echtpaar. Dit was goed te eten en voor weinig. Aanrader als je een keer niet zoekt de hele afdaling en klim weer te maken naar de boulevard.

Gereisd met partner in augustus 2007
2006

Wij zijn net terug van 16 dagen verblijf alhier,goed onderhouden groot en vrij nieuw appartementencomplex.Kamers zeer groot en voorzien van tv. de kookmogelijkheden zijn beperkt daar er bijna niets te koop is op dat gebied in goudstrand, ook al omdat buiten de deur eten spotgoedkoop is!elke dag schone handdoeken en zelfs afwas wordt gedaan mocht je die zelf nog niet gedaan hebben.Het complex is aan rand dorpje gelegen wat overegens geheel uit hotels en appartementencomplexen bestaat. Bulgaaren wonen er niet en buiten seizoen is het een verlaten geheel.Het strand is verder weg dan nekkerman in brochure schrijft ruim 1km lopen bult af door slingerende winkelstraatjes.Bij zwembad moet je ligbed huren 3 lev per bed, ook al kom je om 5 uur namiddag dan nog betalen! Geld trouwens bij alle hotels en ook strand uiteraard.Verder is het een pracht lokatie daar dit rustiger is gelegen dan in centrum alwaar de muziek tot in late uurtjes doorgaat. We komen hier zeker nog eens terug een aanrader dus

Gereisd met partner in augustus 2006

Wij waren zeer verrast toen we het appartement/hotel zagen. Het is nog niet eens helemaal af; de bovenste verdieping werd nog verder afgemaakt en de tuin werd aangelegd. Het zag er allemaal erg mooi uit. Onze kamer was prima. Het is niet overdreven luxe, maar het ziet er allemaal gewoon goed uit. En het scheelt natuurlijk ook dat het nog niet zoveel geleden heeft, omdat het (denk ik) dit jaar pas voor het eerst open is. Een minpuntje vond ik het best wel gebrekkige engels van de receptionistes. Maar uiteindelijk kom je er wel uit. Ook is het een behoorlijke wandeling naar het strand en boulevard. Maar een beetje beweging kan geen kwaad op vakantie!

Over het appartement waren wij gewoon zeer tevreden!

Ingrid

Gereisd met partner in juli 2006

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Paradise Green Park in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Paradise Green Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.