Appartement Paradise Green Park ****

Review geschreven door leonique

fantastische vakantie bestemming

leonique,
31-7-2010

Wij (2 volw+2 kleine kids) zaten in een 2 kamer app. die zeer ruim is en super schoon. Enige nadeel is dat er weinig in het keukentje aanwezig is (4 borden/2 pannen/4 vorken/4 lepels/4 messen) en geen vaatdoekje. Omdat ik het aanrecht had schoon gemaakt met de handoek moest ik 2,50 per handdoek betalen omdat deze niet schoon te krijgen waren. (tip; neem vaatdoekje mee of koop 'm daar). We hadden zelf een klein koffie-app mee genomen, want die is er ook niet. Wel op aanvraag broodrooster of waterkoker. een bedje (+parasol) bij het zwembad kost 5 leva (2,50 eur) incl gratis drankje. Na 17:00 uur kan je nog zwemmen op eigen risico. Evengoed is de prijs voor een bedje 5 leva als je om 17:00 aan komt (wat ik belachelijk vind). Strand op loop afstand met boulevard. Waterpark viel een beetje tegen maar al met al een fantastische vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010