Appartement Paradise Green Park ****

Review geschreven door Richard

net hotel

Richard,
27-7-2010

Zijn net terug uit Bulgarije en een prima vakantie gehad. Het hotel ligt net even buiten het "Hotel gebied", maar dat maakt de wandeling naar het centrum/strand net even iets interessanter 10 á 15 min. Het hotel ziet er schoon en onderhouden uit. De kamer was schoon, ruim en werd iedere dag schoongemaakt. Iedere dag schone handdoeken en twee maal per week schoon bedlinnen.

Voor de bedjes bij het zwembad betaal je 5 lv. per dag (€ 2.50) dit is incl. drankje en zonder gezeur van de handdoeken neerleg terreur.

Het goudstrand zelf begint een beetje op een kermis te lijken en de proppers zijn oververtegenwoordigd (MUPPET BAR). Verder lijken de Bulgaren een beetje achterdochtig en stug en dat zijn ze ook. Prima vakantie gehad, maar volgend jaar iets anders.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010