Appartement Paradise Green Park ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door liclaass

liclaass,
15-7-2010

Wij verbleven in een appartement van Paradise Green Park. Het complex ligt buiten het centrum en het is een stukje lopen naar het strand, maar goed te doen. Het appartement was zeer ruim en iedere dag werd er prima schoon gemaakt. Het zwembad ziet er prima uit. Voor gebruik dien je wel te betalen, hier zit dan wel een drankje bij inbegrepen. Personeel is niet echt spraakzaam, maar voldoende. Echter op de dag van vertrek, zijn we hier iets anders over gaan denken. Op een dag heeft de schoonmaak een set handdoeken te weinig neer gelegd. Dit hebben we gemeld bij de receptie. Toen we eenmaal uit wilde checken wilde de staf ons de 2 missende handdoeken laten betalen. Ook miste ze een bord en moesten wij dit ook betalen. We weigerde dit, maar ze hielden voet bij stuk. Ook hadden ze onze paspoorten nog. We hebben uiteindelijk de reisleiding moeten inschakelen. Het blijkt dat dit vaker voorkomt. Kijk hier dus voor uit, verder prima.

Gereisd met vrienden in juli 2010