Appartement Paradise Green Park ****

Review geschreven door b.bressers

niet voor herhaling

b.bressers,
6-9-2009

het geheel ziet er leuk en knus uit wordt goed schoon gehouden vaak schone handdoeken,manager is een vreselijke onvriendelijke man die ook nog eens geen woord engels of duits spreekt op een dag was bijna niks te eten bij het ontbijt,hij vond het niet nodig om er meer neer te zetten omdat er weinig toeristen waren nadat wij onze hostes gebeld hadden hierover was het de dag erna weer normaal,melk was regelmatig zuur de yoghurt was ook niet te eten,als je het paspoort tijdens je verblijf niet wilde achterlaten tot aan vertrek moest je 50 euro betalen als borg voor de kamer.dit noemt men 4 sterren maar zelfs voor een stoel aan het zwembad moest je 6 leva betalen,smmige personeelsleden zeiden tegen ons ;please do'nt come back next year,zij hadden veel problemen met de manager een van de personeelsleden heeft ons zelfs belogen,3september mocht er iet meer in het zwembad gezwommen worden wel mocht je betalen voor een stoel.wij komen al 24 jaar in bulgarije maar dit complex is een afrader

Gereisd met partner in augustus 2009