Appartement Paradise Green Park ****

Review geschreven door Roos

nooit meer!!!

Roos,
11-8-2009

Dat Paradise Greenpark een beoordeling krijgt van een 8, verbaast ons zeer!

Het enige wat goed is dat het hotel goed wordt schoongemaakt, pluim voor de schoonmaaksters!

Het eten is er zeeeeer slecht, onze zoon heeft een voedselvergiftiging opgelopen.. Het ontbijt laat echt te wensen over, droog brood geen variatie.

Het zwembad is echt te vies voor woorden, kinderen hebben oorontsteking opgelopen.

Er is geen animatie, het zwembad gaat om 19u dicht, het restaurant daar wordt je om 21u weg gestuurd.

Ben je op vakantie en verplicht om naar je hotelkamer te gaan, die ook nog eens sober is ingericht.

Wij zijn snel te vreden ,maar dit slaat alles, echt geen aanrader zeker niet met kinderen. En als je slecht ter been bent ook niet, het strand is zeker niet dichtbij.

Ook moet je betalen voor je bedjes aan het zwembad..

Heb geen goed woord voor dit hotel!

Hostes met de naam Olga, zou je moeten helpen in nood, vergeet het maar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009
Vorige reviewVorige