Appartement Paradise Green Park ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Grace Bon-Harinck

Een prima appartement, zeker een aanrader!

Grace Bon-Harinck,
15-9-2008

Wij zijn 2 weken in dit appartement geweest. Prima en zeker waar voor zijn geld. Wij vonden het juist fijn dat het appartement ietsjes uit het centrum vandaan lag. Het is prima te lopen, een min. op 10 naar centrum.

Zeker een aanrader dit appartement.

Appartement ziet er goed uit alleen de spullen in de keuken zijn zeer minimaal. Mocht je plannen hebben om een klein hapje te maken neem dan wat spullen mee. Want er was maar 1 grote pan, een koekepan, waterkoker, van bestek/glazen/borden allen 4 stuks. Ben je gesteld op je eigen Hollandse koffie, neem dan of een koffieapp. mee of koop een goedkope daar of neem van die zakken kant en klare koffie mee.

Gereisd familie in september 2008