Appartement Paradise Green Park ****

Review geschreven door van Berkesteijn

Geweldig

van Berkesteijn,
31-8-2008

Prima personeel. Altijd hulpvaardig. Ruime kamers.Ontbijtbuffet er is genoeg en nooit op. Brood is soms wat oud maar er staat een broodrooster. Zwembad heerlijk. Jammer dat je voor de bedjes extra moet betalen. Alle apparaten in prima staat. Er is de mogelijkheid te internetten.

Geen animatie bij het hotel. Wel kun je er s avonds prima eten. Ligt een stukje lopen van het strand. Dit stukje is ook steil. Maar de taxie kan je overal naar toe bregen en deze zijn goedkoop. Alles is erg goedkoop vergeleken bij Nederland. Reken maar de helft van wat je er hier voor moet betalen. Echt een land en een hotel om aan te raden. Krijgt van ons een dikke 9.

Gereisd familie in augustus 2008