Appartement Paradise Green Park

Appartement
Appartement Paradise Green Park
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Green Park voor je op een rij gezet:

29 reviews over Appartement Paradise Green Park in het Nederlands

Familie

fantastische vakantie bestemming

leonique
31-7-2010

Wij (2 volw+2 kleine kids) zaten in een 2 kamer app. die zeer ruim is en super schoon. Enige nadeel is dat er weinig in het keukentje aanwezig is (4 borden/2 pannen/4 vorken/4 lepels/4 messen) en geen vaatdoekje. Omdat ik het aanrecht had schoon gemaakt met de handoek moest ik 2,50 per handdoek betalen omdat deze niet schoon te krijgen waren. (tip; neem vaatdoekje mee of koop 'm daar). We hadden zelf een klein koffie-app mee genomen, want die is er ook niet. Wel op aanvraag broodrooster of waterkoker. een bedje (+parasol) bij het zwembad kost 5 leva (2,50 eur) incl gratis drankje. Na 17:00 uur kan je nog zwemmen op eigen risico. Evengoed is de prijs voor een bedje 5 leva als je om 17:00 aan komt (wat ik belachelijk vind). Strand op loop afstand met boulevard. Waterpark viel een beetje tegen maar al met al een fantastische vakantie gehad!

net hotel

Richard
27-7-2010

Zijn net terug uit Bulgarije en een prima vakantie gehad. Het hotel ligt net even buiten het "Hotel gebied", maar dat maakt de wandeling naar het centrum/strand net even iets interessanter 10 á 15 min. Het hotel ziet er schoon en onderhouden uit. De kamer was schoon, ruim en werd iedere dag schoongemaakt. Iedere dag schone handdoeken en twee maal per week schoon bedlinnen.

Voor de bedjes bij het zwembad betaal je 5 lv. per dag (€ 2.50) dit is incl. drankje en zonder gezeur van de handdoeken neerleg terreur.

Het goudstrand zelf begint een beetje op een kermis te lijken en de proppers zijn oververtegenwoordigd (MUPPET BAR). Verder lijken de Bulgaren een beetje achterdochtig en stug en dat zijn ze ook. Prima vakantie gehad, maar volgend jaar iets anders.

liclaass
15-7-2010

Wij verbleven in een appartement van Paradise Green Park. Het complex ligt buiten het centrum en het is een stukje lopen naar het strand, maar goed te doen. Het appartement was zeer ruim en iedere dag werd er prima schoon gemaakt. Het zwembad ziet er prima uit. Voor gebruik dien je wel te betalen, hier zit dan wel een drankje bij inbegrepen. Personeel is niet echt spraakzaam, maar voldoende. Echter op de dag van vertrek, zijn we hier iets anders over gaan denken. Op een dag heeft de schoonmaak een set handdoeken te weinig neer gelegd. Dit hebben we gemeld bij de receptie. Toen we eenmaal uit wilde checken wilde de staf ons de 2 missende handdoeken laten betalen. Ook miste ze een bord en moesten wij dit ook betalen. We weigerde dit, maar ze hielden voet bij stuk. Ook hadden ze onze paspoorten nog. We hebben uiteindelijk de reisleiding moeten inschakelen. Het blijkt dat dit vaker voorkomt. Kijk hier dus voor uit, verder prima.

niet voor herhaling

b.bressers
6-9-2009

het geheel ziet er leuk en knus uit wordt goed schoon gehouden vaak schone handdoeken,manager is een vreselijke onvriendelijke man die ook nog eens geen woord engels of duits spreekt op een dag was bijna niks te eten bij het ontbijt,hij vond het niet nodig om er meer neer te zetten omdat er weinig toeristen waren nadat wij onze hostes gebeld hadden hierover was het de dag erna weer normaal,melk was regelmatig zuur de yoghurt was ook niet te eten,als je het paspoort tijdens je verblijf niet wilde achterlaten tot aan vertrek moest je 50 euro betalen als borg voor de kamer.dit noemt men 4 sterren maar zelfs voor een stoel aan het zwembad moest je 6 leva betalen,smmige personeelsleden zeiden tegen ons ;please do'nt come back next year,zij hadden veel problemen met de manager een van de personeelsleden heeft ons zelfs belogen,3september mocht er iet meer in het zwembad gezwommen worden wel mocht je betalen voor een stoel.wij komen al 24 jaar in bulgarije maar dit complex is een afrader

nooit meer!!!

Roos
11-8-2009

Dat Paradise Greenpark een beoordeling krijgt van een 8, verbaast ons zeer!

Het enige wat goed is dat het hotel goed wordt schoongemaakt, pluim voor de schoonmaaksters!

Het eten is er zeeeeer slecht, onze zoon heeft een voedselvergiftiging opgelopen.. Het ontbijt laat echt te wensen over, droog brood geen variatie.

Het zwembad is echt te vies voor woorden, kinderen hebben oorontsteking opgelopen.

Er is geen animatie, het zwembad gaat om 19u dicht, het restaurant daar wordt je om 21u weg gestuurd.

Ben je op vakantie en verplicht om naar je hotelkamer te gaan, die ook nog eens sober is ingericht.

Wij zijn snel te vreden ,maar dit slaat alles, echt geen aanrader zeker niet met kinderen. En als je slecht ter been bent ook niet, het strand is zeker niet dichtbij.

Ook moet je betalen voor je bedjes aan het zwembad..

Heb geen goed woord voor dit hotel!

Hostes met de naam Olga, zou je moeten helpen in nood, vergeet het maar!

super leuk hotel

margot
12-7-2009

mooi hotel met vriendelijke mensen. Leuk goedkoop hotel om de hoek. Geen animatie.

2008

Goed hotel

cwj
13-11-2008

Zeer goed en vriendelijk hotel.

De mensen die er werken zijn zeer klantgericht en staan altijd voor je klaar. daarnaast is de prijs kwaliteit verhouding zeer goed.

Zeer mooie en ruime kamers. Goede badkamer!

T. van Loon
22-9-2008

Bij de 2-kamerappartementen is het 2-persoonsbed comfortabel en echt zeer groot. Aardige en gezellige receptie.

Een prima appartement, zeker een aanrader!

Grace Bon-Harinck
15-9-2008

Wij zijn 2 weken in dit appartement geweest. Prima en zeker waar voor zijn geld. Wij vonden het juist fijn dat het appartement ietsjes uit het centrum vandaan lag. Het is prima te lopen, een min. op 10 naar centrum.

Zeker een aanrader dit appartement.

Appartement ziet er goed uit alleen de spullen in de keuken zijn zeer minimaal. Mocht je plannen hebben om een klein hapje te maken neem dan wat spullen mee. Want er was maar 1 grote pan, een koekepan, waterkoker, van bestek/glazen/borden allen 4 stuks. Ben je gesteld op je eigen Hollandse koffie, neem dan of een koffieapp. mee of koop een goedkope daar of neem van die zakken kant en klare koffie mee.

Geweldig

van Berkesteijn
31-8-2008

Prima personeel. Altijd hulpvaardig. Ruime kamers.Ontbijtbuffet er is genoeg en nooit op. Brood is soms wat oud maar er staat een broodrooster. Zwembad heerlijk. Jammer dat je voor de bedjes extra moet betalen. Alle apparaten in prima staat. Er is de mogelijkheid te internetten.

Geen animatie bij het hotel. Wel kun je er s avonds prima eten. Ligt een stukje lopen van het strand. Dit stukje is ook steil. Maar de taxie kan je overal naar toe bregen en deze zijn goedkoop. Alles is erg goedkoop vergeleken bij Nederland. Reken maar de helft van wat je er hier voor moet betalen. Echt een land en een hotel om aan te raden. Krijgt van ons een dikke 9.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Paradise Green Park in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Paradise Green Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.