Hotel Palm Beach

oude zooi:

-stoffige vloerbedekking

-stoffig ontbijt

-service slecht

-bedden uit de jaren 70 (en de matrassen ook)

-keuken had geen inventaris

-water deed het ook niet

2008

Nooit meer

M v Buuren
6-8-2008

Op het hotel zitten 4 sterren maar trek er maar 3 vanaf. Onvriendelijk en veel te veel russische mensen die sfeerverziekend zijn. ik ga nooit meer ondanks het mooie strand.

Prima verblijfplaats

w. vd. berg
16-7-2008

Dit is echt een hotel waar je prima een week kan zitten maar het ontbijt is echt alleen waardeloos.

We hebben een aantal aanbieders voor Palm Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm Beach in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palm Beach scoort een 7.99 uit 10 op basis van 39 reviews.