Géén boekingskosten

BulgarijeBulgarijeGoudstrand (Golden Sands)

7.8GoedScore uit 31 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

31 Reviews over Odessos Park

• 5Maria24-07-2018

miejsce dobre bez tych animatorów

Byłam z mężem od 26 .06 do 10 .07.2018 r. jeśli chodzi o hotel to był super natomiast widok z balkonu na "park" to ulica z jednym drzewem. Animatorzy do zwolnienia beznadzieja żadnej rozrywki i ani w ząb po polsku gdzie w hotelu połowa to Polacy. Tak się traktuje Polaków ale pieniążki pobiera się takie same jak od pozostałych turystów. Dzieci nie mogą uczestniczyć w animacjach ponieważ nie znają języka angielskiego. Gdzie te wieczorki taneczne. Byliśmy 2 tygodnie i żadnych atrakcji.

• 9Marie-Christine22-05-2017

Zeker voor herhaling vatbaar - een aanrader

Mooi hotel in het groen, heel netjes en verzorgd. Het hotel heeft een goede ligging in de nabijheid van het strand en de winkeltjes. Mooi buitenzwembad en een verwarmd binnenzwembad met fitnessruimte. Uitgebreide welnessvoorzieningen. Vriendelijk personeel. De maaltijden zijn supergoed verzorgd met een zeer groot aanbod en zeer ruime variatie. De verwarmde borden zijn een meerwaarde. De mensen van de animatie doen ook hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. De kamers zijn ruim en voorzien van airco en frigo, met een klein terrasje. Super is dat je vanuit zowel je kamer als vanuit de andere ruimtes zicht heb op groen en niet uitkijkt op andere hotels of betonnen muren. Alles is zeer goed onderhouden en netjes. Super hotel.

• 9Jorn B23-08-2016

Geweldig mooi schoon goed, vriendelijk Lekker eten

We waren er met ons gezin en kleintje 4 jaar, Mooie ruime kamer, met groot balkon, Minibar en een goed werkende Aircondition. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten erg afwisselend en gewoon goed echt lekker en ruime keuze, ook aan het zwembad ruime keuze aan snacks van 12.00 tot 17.00 uur. Een mooi groot en schoon verzorgd zwembad en nog een kleiner zwembad met poolbars. We zijn erg tevreden over dit hotel, gewoon goed.Het hotel heeft ook een Award van holiday check 2016 gekregen. De afstand naar het strand is op loopafstand 5 minuten, ook in de straat van het hotel op 1 minut afstand een 24uurs supermarkt, Apotheek, geldautomaat, Taxis staan voor de deur. Gewoon een erg goed 4 sterren hotel, Ik snap sommige negative berichtgeving over Hotel Odessos Park niet. Het is echt een aanrader voor zowel met kinderen als ook voor alleenstaanden en koppels. Ik vind het een geweldig mooi ruim en schoon en vriendelijk hotel. We gaan volgend jaar zeker weer hierheen. Een echte aanrader, PERFECT.

• 5De Kuysscher Joery13-09-2015

Dit nooit meer!

Odessos lijkt een mooi hotel maar veel minpunten. Eten is echt slecht. Niet doorbakken, koud, verbrand... De kamers zijn smerig! Muren vol vlekken. Decoratie lakens vol vlekken waarvan we de oorsprong niet willen weten. Minibar vol vlekken. Mieren in het bed en in de bar... Douche heb je ladder voor nodig om in te raken. De all inclusive nemen is verspilling van geld. Je gaat beter in de buurt van het hotel eten als je niet ziek wilt worden... Het heeft ons beeld van Bulgarije getekend, heel spijtig. We komen nooit meer terug...

• 10anka24-07-2012

SUPER

Świetny hotel.Leży niedaleko od centrum, wszędzie blisko ale i cicho.Nie ma hałasu z ulicy i całonocnych imprez.Obsługa hotelu pomocna,zawsze uśmiechnięta.Bardzo cierpliwa dla osób nie znających bułgarskiego. Obsługa zna angielski,niemiecki i rosyjski więc bez problemu można w tych językach się dogadać.W hotelu 2 baseny, brodzik dla dzieci, leżaczki i sporo atrakcji ale nie wszystkie bezpłatne. Wellness czyli masaże i strefa urody-płatnej. Lekarz na miejscu. Jedzenie dobre, różnorodne (pod warunkiem, że nie je się wszystkiego naraz) mniej lub bardziej trafione.Serwują również tradycyjne bułgarskie posiłki.Kawa tylko z automatu, więc smakosze będą niezadowoleni. Alkoholu pod dostatkiem. Widok z okna na morze :) duży pozytyw.Pokoje duże, czyste i dobrze wyposażone. Bezpłatne WiFi, Pokoje codziennie sprzątane, ręczniki wymieniane, Animacje dla dzieci w ciągu dnia i wieczorem.Wieczorem atrakcje dla dorosłych. Dla każdego coś miłego-Zdecydowanie polecam.Jakość adekwatna do ceny.

• 0peter bosh08-08-2011

thank you

Nice place,good price the food was very good and that was our best vacantion

• 7teodor vasilev08-08-2011

super great place

this was the best holiday in my life.thank you to all

• 7vicky01-08-2011

goudstrand super

Animatie echt super goed! eten: ontbijt lekker maar middag en avondmaal was niet mijn ding. Het is beter om buiten het hotel te eten. Zeer lekker en goedkoop.

Kamers: Wij lagen op de gelijksvloers aan de straatkant tussen duitse jongeren. Gevolg elke nacht veel kabaal en we konden niets buiten hangen om te drogen. We sliepen ook met 3 op een kamer waardoor we geen derde volwaardig bed hadden waar we wel voor betaald hadden. Voor een volwassen persoon is een zetelbedje niet echt aangenaam.

• 7Sofie13-08-2010

Eenvoudig, maar nette appartementen

Hotel heeft een ruimtelijke receptie. Hotel heeft een klein zwembad. De appartementen zijn erg schoon en ruim. Kitchenette beschikt zelfs over een oven. Alle 2 kamerappartementen zijn nieuw opgeleverd. Kamers hebben een ruime badkamer. Hotel biedt dagelijks animatie, zowel voor de kinderen, als avond animatie voor de volwassenen.

• 8simone06-08-2010

superleuke vakantie

We zijn 8 dagen in odessos geweest en hebben ons prima vermaakt. Wat een leuk en enthousiast entertainment team! Het weer was super en je kon gezellig bij het zwembad liggen en werd voorzien van drankjes en andere lekkere dingen(uiteraard tegen betaling) Onze kinderen in de leeftijd van 10-14-17 jaar hebben het leuk gehad. Een echte aanrader!

Hotel Odessos Park info

• FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)