Hotel Odessos Parksterstersterster

7.9Goed

Bulgarije, Bulgarije, Goudstrand (Golden Sands)

7.9Goed

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna

32 reviews over Hotel Odessos Park

• 2017
    9Marie-Christine22-05-2017

Zeker voor herhaling vatbaar - een aanrader

Mooi hotel in het groen, heel netjes en verzorgd. Het hotel heeft een goede ligging in de nabijheid van het strand en de winkeltjes. Mooi buitenzwembad en een verwarmd binnenzwembad met fitnessruimte. Uitgebreide welnessvoorzieningen. Vriendelijk personeel. De maaltijden zijn supergoed verzorgd met een zeer groot aanbod en zeer ruime variatie. De verwarmde borden zijn een meerwaarde. De mensen van de animatie doen ook hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. De kamers zijn ruim en voorzien van airco en frigo, met een klein terrasje. Super is dat je vanuit zowel je kamer als vanuit de andere ruimtes zicht heb op groen en niet uitkijkt op andere hotels of betonnen muren. Alles is zeer goed onderhouden en netjes. Super hotel.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• Oude reviews

9Jorn B23-08-2016

Geweldig mooi schoon goed, vriendelijk Lekker eten

We waren er met ons gezin en kleintje 4 jaar, Mooie ruime kamer, met groot balkon, Minibar en een goed werkende Aircondition. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten erg afwisselend en gewoon goed echt lekker en ruime keuze, ook aan het zwembad ruime keuze aan snacks van 12.00 tot 17.00 uur. Een mooi groot en schoon verzorgd zwembad en nog een kleiner zwembad met poolbars. We zijn erg tevreden over dit hotel, gewoon goed.Het hotel heeft ook een Award van holiday check 2016 gekregen. De afstand naar het strand is op loopafstand 5 minuten, ook in de straat van het hotel op 1 minut afstand een 24uurs supermarkt, Apotheek, geldautomaat, Taxis staan voor de deur. Gewoon een erg goed 4 sterren hotel, Ik snap sommige negative berichtgeving over Hotel Odessos Park niet. Het is echt een aanrader voor zowel met kinderen als ook voor alleenstaanden en koppels. Ik vind het een geweldig mooi ruim en schoon en vriendelijk hotel. We gaan volgend jaar zeker weer hierheen. Een echte aanrader, PERFECT.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 5De Kuysscher Joery13-09-2015

Dit nooit meer!

Odessos lijkt een mooi hotel maar veel minpunten. Eten is echt slecht. Niet doorbakken, koud, verbrand... De kamers zijn smerig! Muren vol vlekken. Decoratie lakens vol vlekken waarvan we de oorsprong niet willen weten. Minibar vol vlekken. Mieren in het bed en in de bar... Douche heb je ladder voor nodig om in te raken. De all inclusive nemen is verspilling van geld. Je gaat beter in de buurt van het hotel eten als je niet ziek wilt worden... Het heeft ons beeld van Bulgarije getekend, heel spijtig. We komen nooit meer terug...

Gereisd met partner in september 2015

• 7vicky01-08-2011

goudstrand super

Animatie echt super goed! eten: ontbijt lekker maar middag en avondmaal was niet mijn ding. Het is beter om buiten het hotel te eten. Zeer lekker en goedkoop.

Kamers: Wij lagen op de gelijksvloers aan de straatkant tussen duitse jongeren. Gevolg elke nacht veel kabaal en we konden niets buiten hangen om te drogen. We sliepen ook met 3 op een kamer waardoor we geen derde volwaardig bed hadden waar we wel voor betaald hadden. Voor een volwassen persoon is een zetelbedje niet echt aangenaam.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 7Sofie13-08-2010

Eenvoudig, maar nette appartementen

Hotel heeft een ruimtelijke receptie. Hotel heeft een klein zwembad. De appartementen zijn erg schoon en ruim. Kitchenette beschikt zelfs over een oven. Alle 2 kamerappartementen zijn nieuw opgeleverd. Kamers hebben een ruime badkamer. Hotel biedt dagelijks animatie, zowel voor de kinderen, als avond animatie voor de volwassenen.

Zakelijk gereisd in mei 2008

• 8simone06-08-2010

superleuke vakantie

We zijn 8 dagen in odessos geweest en hebben ons prima vermaakt. Wat een leuk en enthousiast entertainment team! Het weer was super en je kon gezellig bij het zwembad liggen en werd voorzien van drankjes en andere lekkere dingen(uiteraard tegen betaling) Onze kinderen in de leeftijd van 10-14-17 jaar hebben het leuk gehad. Een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 7Lenze17-02-2010

Mooi hotel van buiten, redelijk van binnen

De buitenkant van het hotel doet inderdaad 4 sterren aan. Na een paar dagen klopt dit niet helemaal. Nu zullen de bulgaarse maatstaven misschien ook iets anders liggen. Wat wel erg mooi was waren de grote en verzorgde kamers. Minpunten waren het smerige zwembad (later nog dankzij de inspectie schoongemaakt) en de lift die erg los leek te hangen.... Eten was niet bijzonder, helaas zoals een gemiddeld buffet tegenwoordig te noemen is.... Ligging was prima, kort lopen naar het gemoedelijke centrum met een grote markt. Kortom 3 sterren lijkt mij meer op z'n plaats hier.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Bram19-11-2009

Wederom perfect

In augustus weer geweest en was weer een succes.

Gewoon schoon en netjes. Iedere dag schoonmaak. Tis geen super de luxe.

Onze terug reis was vertraagd waardoor we pas om 00:00 uur opgehaald zouden worden. Voor 7 euro extra mochten we tot die tijd onze kamer houden.

Ligging perfect. Net buiten alle drukte, leuk loopje naar strand/boulevart. Proppers gewoon negeren.

Gereisd met vrienden in november 2009

• 8Bram12-11-2009

Echt een aanrader

Voor de 2e maal dit hotel... gewoon goed. Nadeel, we hadden 2 kamers, 1 met een mooi groot balkon, de andere kamer had een balkon van 1 bij 1 waar ook nog de airco op stond.

Aangezien we vertraging hadden van 3 uur vertrokken we pas om 0:00 uur. Voor een euro of 9 mochten we tot die tijd in het hotel blijven.

Ik raad iedereen dit hotel aan. Ligt zeer centraal, maar net even buiten de drukte.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 8M. Kloppenburg30-09-2009

prima hotel....maar in het naseizoen....

Net terug van 8 dagen Odessos hotel. Prima hotel, bij de receptie geen taal probleem gehad. Ontbijt erg engels met worstjes en eieren op allerlei manieren. Genoeg variatie in broodsoorten en ook verse tomaten en komkomer ontbraken niet. Koffie prima uit een machine. Kamer netjes en werd ook elke dag schoongemaakt, ook elke dag schone handdoeken. Bedden waren ook prima. Helaas ook min puntjes doordat we aan het einde van het seizoen waren. Géén personeel meer voor de hamam, ook geen pedicure of manicure te bekennen. De barkeeper in de lounge bar mag meer lachen. Ook werd het ontbijt halverwege ons verblijf gehalveerd, minder gasten? Ook geen animatie gezien! Buiten de deur eten is zeker een aanrader! Goed en goedkoop. Zeker ook omdat al de al allinclusieve hotels alle kleine eettenten om zeep helpen en het er niet gezelliger op wordt. Tijdens ons verblijf sloten er steeds meer winkels en eettenten, jammer. Wel prachtig weer gehad! Bulgarije is zeker een aanrader.

Gereisd met partner in september 2009

0 tips over Hotel Odessos Park

0 vragen over Hotel Odessos Park

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels
      • RokenToegestaan
      • VerzorgingAll inclusive, Logies

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand3 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
      • Kleur van het strandLicht
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Youth Club (vanaf 14 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
      • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenBalkan, Belgisch, Diabetische gerechten, Engels, Europees-Aziatisch, Fast food, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Grieks, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Regionaal, Russisch, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk