Géén boekingskosten

5.1MatigScore uit 7 reviews

12 Reviews over Morsko Oko Beach

• 3Julia03-08-2017

Nie wieder...

Eigentlich von außen und von der Lage her ein recht schönes Hotel. Man hat den Strand gleich vor sich und muss nicht weit laufen. Die Zimmer (hatten eine suite) sind ganz im Ordnung. Außer das Bad fand ich etwas eklig... Das Essen und die Hygiene waren jedoch nicht gut. Hatten alle 4 Magen Darm Probleme und mussten Tage lang mit starken Durchfall, Übelkeit und Erbrechen kämpfen. Und nicht nur wir, sondern fast jeder Dritte in dem Hotel hatte die selben Probleme! Mussten dort sogar zum Arzt...war sehr schade, denn somit waren 4 von 14 Urlaubstagen total vergäudet! Danach habe ich in dem Hotel kaum noch etwas gegessen und allgemein sehr aufgepasst...denn von Hygiene halten die wohl nicht viel....

• 7Alfred19-11-2015

Hotel ist OK

Lage des Hotels ist Gut für Badeurlaub

• 7Jarek06-07-2011

dla emerytów

hotel super ! ale ogólna nuda i jeszcze raz nuda! brak jakikolwiek rozrywki w hotelu zero animacji! straszne !! wyżywienie dobre ale mały wybór !! poza tym lipa przy basenie !drinki i kawa płatne pomimo ,że miało być darmowe !hotel polecam staruszkom na emeryturze

• 3liset van beek19-09-2006

De vier sterren zijn alleen voor het uitzicht en de ligging direct aan zee. Gelukkig zijn wij hier slechts 1 nacht geweest. Het eten was ronduit slecht. Was koud en de keuze beperkt. Het doortrekken van de WC maakte veel lawaai en kwam slechts uit de douche een mager straaltje. Het getreuzel bij de receptie maakte een komische indruk. De bedden zakten door. Slechte werken van de liften. Erg vervelend als je met je koffer van vijf hoog moet komen. Dit hotel nooit weer!!!!

• 2SIBBERSEN HORST09-07-2006

We hebben nog nooit zo een slecht hotel gehad !!!!Voor ons hoeft het niet meer.

• 7vakantieganger27-08-2005

hotel naar mijn mening gewoon goed het strand ligt er vlak naast het eten is redelijk/goed de zwembaden zijn ook gewoon goed het cafe is erg gezellig

het was een heleleuke vakantie

• 7marco uit zaandam24-08-2005

het hotel is nu wel even beter geworden als ik de andere berichten lees. het eten is nu wat beter, meer variaties en de kamers nou niet echt bijzonder. gewoon 2 bedden ,douche ligbad, t.v. koelkastje de ligging is wel erg goed vlak bij zee 70mtr lopen en je staat in het water 2 zwembaden kleine en grote en een heel gezellig barretje de bediening was aardig/vriendelijk

mijn vakantie was zeer geslaagt voor herhaling vatbaar

• 6j&j_c21-11-2004

Wij zijn hier 7 jaar geleden geweest, een zeer mooi hotel aan de buitenkant, maar ja dan heb je het ook gehad, het eten was echt niks schimmel op het fruit/het eten was koud ipv warm, nou mijn man en ik zijn 6 weken aan de diaree geweest ivm hygiene kennen ze hier niet.

• 7Rianne en Maikel14-09-2004

We zaten in Garden. Hier waren de kamers vrij ruim en netjes. Het eten was inderdaad niet om over naar huis te schrijven, maar in de buurt zaten goede (en goedkope) restaurantjes. Jammer dat het hotel alleen maar Half Pension heeft, alleen logies was voldoende geweest.

• 7Een teleurgestelde gast04-09-2004

Via Touroperator verkeerde informatie gekregen. Beschrijving "Garden" onder kopje "Beach". In Beach zijn slechte kamers (gang ook), maar Garden is daarentegen veel beter. Avondeten is slecht en niet gevarieerd. TIP: Spreek Bulgaars tegen het personeel in het hotel en uw vakantie wordt aangenamer!

Hotel Morsko Oko Beach info