Hotel Melia Grand Hermitagestersterstersterster

9Fenomenaal

Bulgarije, Bulgarije, Goudstrand (Golden Sands)

9Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Grand Hermitage voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

301 reviews over Hotel Melia Grand Hermitage

• 10Brenda24-01-2020

Wij hebben een geweldige tijd gehad hier. Hierbij wel zeggend dat we The Level hadden geboekt. Wij waren met 2 kinderen van 7 en 10. Die hebben zich geen dag verveeld.

Een eigen restaurant waar volop keus was en het eten was lekker, geen mierenhoop aan mensen. Daarbij was het eten ook altijd warm en ieder avond een ander thema. Het ontbijt is ook erg uitgebreid!

We hebben geen enkele dag een handdoek hoeven leggen, waren altijd bedjes beschikbaar.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, niets op aan te merken.

De bedden lagen heerlijk!

Het is ook een mooie omgeving en genoeg te doen op de boulevard met leuke en lekkere eetgelegenheden. Wij hebben de vakantie zo positief ervaren dat we voor dit jaar alweer geboekt hebben.

Wat ons betreft dus een aanrader, zeker voor gezinnen met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2019
    8tamara15-09-2019

eten slecht, lawaai van muziek

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10helene frissen08-09-2019

ik ben hier vorig jaar ook geweest;

de service en het hotel vooral de level extra is super: wel missen wij animatie bij het level zwenbad en muziek: verser een apart rookgedeelte bij de level tuin:

Nina Neshkova, Guest Relations Officer, Sales manager, 02-12-2019

Dear Helene Frissen,

thank you for sharing your wonderful review of our hotel. We are very pleased to read that you enjoyed our special Level concept & services. We hope to see you again in season 2020. We will do our best to make your next stay even more enjoyable and memorable.

Kind regards, Nina

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Hurk07-09-2019

Geweldig hotel, alleen eten wat minder

Wij zijn begin september hier geweest en hele fijne vakantie gehad. Super vriendelijk personeel en zeker Level is echt een aanrader: eigen zwembad, lounge en restaurant met overal bediening. Daarnaast geen last van de handdoek leggers bij het “gewone” zwembad. Kamers zijn groot, netjes en worden goed schoongemaakt. Iedere avond wordt alles rondom het zwembad goed schoongemaakt, hygiëne is echt top. Ligging van het hotel is prima, mits je niet veel wil ondernemen. Dichtbij het strand en leuke, gezellige boulevard. Enige minpunt vonden wij het eten. Ontbijt was echt goed, alles aanwezig. Maar lunch en diner was beperkte keuze en vaak koud. Wij zijn vaak in het “gewone” restaurant gaan eten omdat het daar druk was en de kans op warm eten groter is. Maar over het algemeen was het eten vaak niet naar onze smaak.

Al met al echt een goed hotel en fijne vakantie gehad.

Nina Neshkova, Guest Relations Officer, Sales manager, 02-12-2019

Dear Hurk,

Thank you for having stayed in our hotel and for dedicating your valuable time into this detailed review. I am sorry to hear that we didn’t reach your expectations regarding the food. Although we do our best to satisfy the individual preferences and tastes of all our guests, we are aware that it is not easy as we cater people of many different nationalities and the personal taste of each one may vary. I would like to thank you for all these positive comments as well as for the negative ones. Each feedback from our guests is highly appreciated and carefully reviewed by the management and the team. We are not perfect, but we are constantly working on improvements. We look forward to welcoming you back very soon!

Best regards, Nina

Gereisd met partner in september 2019

• 8kiko02-09-2019

prima hotel maar absoluut geen

mooi hotel prima ligging. beetje jammer dat onze kamer nooit is schoongemaakt

Gereisd met partner in september 2019

• 10damian stroomer19-08-2019

niks is verkeerd

aardige bedining en kunnen netjes werken en de chocolade mek

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Indi Hunter18-08-2019

ik vind het een heel leuk hotel en het

ik vind het animatieteam heel enthousiast en de mamma mia show was heel leuk en iedereen had plezier op het podium en ik zou niet weten wat ik niet leuk vind

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Tammo201-07-2019

Prima te doen .

Hotel: voor Nederlandse begrippen is dit geen vijf sterren, maar voor Bulgaarse begrippen wel. De kamers zijn schoon en blijven goed schoongemaakt worden, al mag bij sommige punten de klusjesman nog wel even weer langskomen zoals een loszittende tegel op het balkon, loszittende kitrand of beschadigingen aan meubilair. Geld niet alleen voor de kamers, maar ook voor gangen en liften. Pluspunt is zeker de goede climate control op de kamers. Personeel is aangenaam en spreekt goed Engels.

Ontbijt is goed met lekker eten en veel keuze, het diner is een verkapte poging tot vergiftiging. Taai vlees, koude aardappeltjes, weinig keus en wat er is lijkt rechtstreeks uit de magnetron te komen. Slechts één keer in het hotel gegeten, waarbij je je serieus af moet vragen of de voedselveiligheid niet in het geding is. Ga liever naar de boulevard. Boek overigens zeker The Level.

• 9Linda27-06-2019

Fantastic, zeker de moeite waard.

Je voelt je als een prins bij De Level. Een park om in te zonnen waar vers fruit en drankjes rond gebracht worden. Een restaurant Allen voor De Level waar je wordt bedient met drank. Eten was ook afwisselend en goed. Ruime kamers. Loop uit hotel gelijk op de boulevard. Goed service en vriendelijke personnel.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Tom Westerveld27-06-2019

Formidabel, volgend jaar weer graag 👍🌞

Teveel om op te noemen. Wij hebben The Level geboekt. Een groot verschil met de reguliere verzorging vh hotel. In juni kan het in het vliegtuig nogal lawaaierig zijn door de vele kleine kinderen. De verzorging van The Level is geweldig. Eigen buffet restaurant ontbijt lunch en diner(geen rijen bij het buffet). Bediening v drankjes aan tafel. Het eten een 9 omdat het soms niet warm genoeg was. Zeezicht Level kamer op 7e etage. Prachtig uitzicht. Dagelijks minibar, bier, pinda's, chips, water, frisdrank aangevuld (m.u.v. sterk alcohol). Dagelijkse schoonmaak en alles in de badkamer geregeld zoals bodymilk, scheerset, shampoo ed. Handdoeken service (voor iedereen), goede sportschool faciliteiten. 3 glijbanen, een klimpark. Eigen zembad met bubbels etc. voor the Level gasten met bediening. Iedere avond entertainment kids en volwassen. Taxi service voor de deur. Late uitcheck tot 16u gratis tot 18u €20,00. Bediening vriendelijk en correct.

Geboekt bij vakantiediscounter

2 tips over Hotel Melia Grand Hermitage

• Loes, 30-05-2012

Er zijn heel wat restaurantjes op en om de boulevard te vinden waar je heerlijk kunt eten en die heel goed zijn. De meeste hebben ook een blauwe sticker op de ruit van TUI.

Aanrader is de Jeep Safari!

• Ton Theunissen, 18-09-2012

Dit hotel is goed voor overnachtingen. Eten kun je beter buiten het hotel, dan krijg je tenminste gevarieerd eten wat men zelf wil, ontbijt, lunch en diner zijn overal volop verkrijgbaar en dat tegen relatief lage prijzen.

2 vragen over Hotel Melia Grand Hermitage

• Robert Frenken, 01-08-2017

Level rooms

Las dat meerdere personen level rooms hebben geboekt. We hebben all in geboekt. Zit daar de level bij of kun je dat daar ter plaatse regelen?? Hoor het graag.

• Ellen, 03-06-2009

restaurants

Ik lees veel negatieve reacties over het eten. Kan iemand mij één of meer tips geven waar het goed eten is! Alvast bedankt!

Loes, 30-05-2012

Het eten is prima maar gewoon anders dan in Nederland. Het is verder wel prima verzorgt. Als op de boulevard ergens wil gaan eten let dan op de blauwe sticker van TUI. Die restaurantjes zijn altijd heel goed!

Hotel Melia Grand Hermitage info

• Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald