Hotel Melia Grand Hermitage

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag13°3°
Hotel Melia Grand Hermitage

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Grand Hermitage voor je op een rij gezet:

90 reviews over Hotel Melia Grand Hermitage in het Nederlands

Prima verblijf

Familie F.,
31-8-2018

Prima hotel. Vriendelijk personeel en een zeer actief animatieteam. Personeel heeft plezier aan hun werk, dat brengen ze ook over op de gasten. Eten blijft een kwestie van smaak, voor ons prima. Er is ook voldoende keuze voor elk gezinslid. Kamer is netjes maar kan een update gebruiken. In de omgeving is zat te doen om je naast de activiteiten in het hotel zelf te vermaken. Wij durven het hotel gerust aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Nina Neshkova, Guest Relations Officer, Sales manager, 12-2-2019

Dear Familie F,

Many thanks for taking the time to write and publish your nice review of Melia Grand Hermitage. We feel great to know that you enjoyed your stay with us and that you are satisfied with our dedicated animation team, room cleanliness and the services provided by our employees.

We look forward to hosting you again!

Yours sincerely, Nina Neshkova Guest Relations Officer Melia Grand Hermitage

Voor iets meer kan je "Level" boeken. Zeker een aanrader! Apart buffet restaurant waar ze je drankjes aan je tafel komen bedienen. En bijna alle drankjes uit de minibar op je kamer gratis zijn en dagelijks worden bijgevuld. Als je van reuring/shoppen houdt de boulevard voor de deur gescheiden van een trap. Trap valt mee. Rijdt zelfs een treintje op de boulevard voor 4 lev p.p ook leuk. Let op! Overal betaal je met lev. De euro doen ze hier niet aan. Voor ons was dit een goed alternatief voor Turkije. En niet geheel onbelangrijk de zee op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

niet alles verkrijgbaar in de

Melissa,
4-8-2018

animatie team was zeer enthousiast en sociaal. de roomservice kon beter.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Matig.

Familie,
2-8-2018

Mooi hotel, mooie kamer. Ontbijt goed. Middag en avond eten vonden wij minder. Er is wel genoeg keus maar soms is het vlees niet goed doorbakken en wij vonden het ook echt niet lekker. Personeel is echt niet vriendelijk. Lopen rond met een chagrijnig gezicht. Animatie is wel heel leuk. Zwembad en glijbanen ook echt heel leuk. Strand en boulevard zijn ook goed bereikbaar ondanks de trappen. We hebben een leuke vakantie gehad maar ik ga hier niet meer naartoe.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

5 sterren ?? Eerder 3

Huijbregts,
2-8-2018

De mensen doen erg hun best maar ze hebben totaal geen affiniteit met het westen. Dit merk je aan alles. De hygiëne laat ten wensen over. durfde er geen ijsjes te eten vitrine en vriezer ontzettend vuil. ik weet zeker dat de waterkwaliteit van de zwembaden niet in orde is. Het water is erg troebel en vuil. De terrassen vanaf het strand naar het hotel zijn totaal niet onderhouden kapotte tegels onkruid scheve trappen etc.Wij hadden de level geboekt en gelukkig maar want anders lig je bed aan bed naast elkaar.. het eten is het slechtste wat ik ooit heb gezien voor dit niveau, beperkte keuze, smaakloos, en totaal geen variatie..bediening is zeer vriendelijk maar zit totaal geen structuur in, Kinderanimatie is uitzonderlijk goed.. glijbanen en de mensen die erbij staan ook.. hotel ligt aan leuke boulevard. wil je echt 5 sterren mijd Bulgarije en betaal een paar duizend euro meer..

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

Glenn,
20-7-2018

Het is onze 2de keer dat we verbleven in dit hotel omdat het zo goed was. 2 jaar geleden waren we er ook en het hotel blijft maar evolueren zo waren er enkele nieuwe dingen bij gekomen zoals een nieuw zwembad. Dit hotel is top en ze zijn er zeer vriendelijk!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Te laat in het seizoen

Robert Frenken,
27-9-2017

Hotel en eten was goed. Toerisme stopt eind septemner. Teveel oude mensen in september,hoofdzakelijk 60 plussers. Temperatuur eind september 18/19 graden. Begin September scheen het nog 31 graden geweest te zijn.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Nina Neshkova Guest Relations Officer Melia Grand, Sales manager, 11-4-2018

Dear Robert Frenken,

Thank you very much for having finding the time to share your holiday impressions about your stay here in Melia Grand Hermitage.It is wonderful that our hotel and food have met your expectations.

During the second half of September the weather in Bulgaria is easy bearable,especially for the elderlies. If the perfect weather is very important for you, we advise you to avoid the second half of September. Although then the weather is still nice and the sea water – warm, often happens sudden changes in the weather. We will be happy to see you again in the high season when you will be able to completely enjoy the beautiful sunny summer weather. Greetings from Golden Sands,

alles in orde.

geert depuydt,
24-9-2017

kamers ,eten heel goed- animatie team was heel goed. bedankt aan allen voor de mooie vakantie!

Gereisd met partner in september 2017
Nina Neshkova Guest Relations Officer Melia Grand, Sales manager, 10-4-2018

Dear geert depuydt,

Thank you for being our guests. We are extremely happy that we were able to reach your satisfaction and to provide you with enjoyable stay. Hope to see you again in the future. Best wishes,

geen mening

piet,
24-9-2017

kamer heel goed. eten meermaals te koud.bediening ok.animatie ok mitko

Gereisd met vrienden in september 2017
Nina Neshkova Guest Relations Officer Melia GrandH, Sales manager, 12-4-2018

Dear geen mening,

We would like to thank you for choosing our hotel for your vacation. We are truly sorry to hear that you didn’t like and enjoy the food. Your nice words about our animation team, especially about Mitko are highly appreciated. We are grateful to you for the feedback because it shows us where we need to improve. It will be pleasure and honor to host you again in Melia Grand Hermitage in the future.

Kind regards, Nina Neshkova Guest Relations Officer Melia Grand Hermitage

goede animator

marie louise eberhardt,
23-9-2017

anlmatie heel goed bijzonder mitko

Gereisd met partner in september 2017
Nina Neshkova Guest Relations Officer Melia Grand, Sales manager, 11-4-2018

Dear marie louise eberhardt,

Thank you for being our guests. We are truly happy you found most of the aspects of your stay satisfactory. I will pass your lovely words to Mitko.Iit is always nice to feel appreciated for your work. Hope you generally enjoyed your stay and to see you back in the nearest future.

Best regards, Nina Neshkova Guest Relations Officer

• Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Geldautomaat, Dokter, Autoverhuur, Begeleidingsprogramma, Kantoor service, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Grand Hermitage in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Grand Hermitage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.