Hotel Malina

6,6

6 reviews over Hotel Malina in het Nederlands

perfecte ligging bij alles wat er is

kathy schutte
10-1-2010

veel muziek, veel mensen, veel atrakties, weinig geld, zeer klant vriendelijk zolang je geen Duitser bent, iedereen speekt goed Engels, ze zijn er voor jouw als jij er ze nodig hebt.

echt een aanrader voor mensen die wat willen zien, beleven en trekken.

niet voor mensen met kinderen er zijn geen aktivieteiten voor hun in het hotel...

in de jaren 80 zijn we er vaak geweest het was nog het zelfde mar de tegels van de badkamer zijn nu wel recht

vroeger alles schots en scheef

ik vond het heel fijn om weer terug te zijn en dit jaar gaan als alles goed is gaan we weer

Afgelopen zomer naar hotel malina geweest of zoals het daar heet hotel malna ;)

geweldige omgeving en voor de wat jongere mensen onder ons zeer goede ligging als je een beetje van uitgaan houdt! strand is ook zeer dicht bij en er is zeker van alles te doen.

De bediening is wel goed maar te taal die ze daar spreken is een mix van duits/engels/bulgaars en japans volgens mij want je verstaat er af en toe geen zak van!

Je kunt zeker wel lachen met het personeel want het zijn gewoon toffe mensen ze zijn superaardig.

Enige minpuntje was de live muziek (volgens mij had die man maar een boekje waar zijn nummer in stonden!)

Oh, wel opletten, tijdens ons verblijf waren er jongeren met een blauw tshirt die nogal zuipzakken waren, elke dag zaten ze aan hetzelfde tafeltje te zuipen, niet normaal!

maar zeker een aanrader

Wij zijn afgelopen zomer met de vriendengroep 2 weken in Bulgarije geweest, hotel Mailine.

perfect voor jongeren als wij, zo rond de 20 jaar.

er komen veel engelsen, duitsers, zweden en russen.

nederlanders zijn schaars.

het strand aan de zwarte zee is werkelijk prachtig,schoon en uitgestrekt.

de zee is helder en zout met een erg aangename temperatuur.

de service in het hotel was zeker gezien de relatief weinig sterren uitstekend.

patzo, of hoe wij zeiden pancho, en schmeck, de ietwat scheel loenzende barvrouw zijn aardige mensen die je graag helpen.

het eten was goed betaalbaar en variabel.

Dit jaar in hotel Malina geweest

Edwin Haverbus
3-8-2005

Dit jaar in hotel Malina geweest. Hier was ik eind jaren 70, begin 80 met mijn ouders al een 4 maal geweest. Het hotel is weliswaar gerenoveerd maar is nog net zo primitief als in die tijd (echter was het in die tijd vanwege lagere standaard dus feitelijk beter). Patzo van de bar en zijn mensen waren zeer aardig en je kon goed met ze lachen. Malina heeft geen airco op de kamers en dat is jammer want je kan nu niet met de deur dicht slapen en het ligt in het begin van het drukke uitgaansleven, dus erg lawaaiig. De rocker Dian heb ik verschllende malen vervloekt. Dit is een goed hotel om te gebruiken als ontbijtgelegenheid en douche en slaapplaats. Verder moet je er niets van te verwachten en er zit veel jeugd, die doorgaans geen rekening houden met anderen.

Erg leuk en knus hotel

Fam. Vos
3-1-2005

Erg leuk en knus hotel. bediening vriendelijk. kamers uitstekkend maar wel max 2 pers op 1 kamer. de ligging is rustig. het ligt op het hogere gedeelte dus wel een stukje klimmen vanaf het strand of boulevard. prijs kwaliteit vehouding is dus uitstekkend..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Malina in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Malina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Malina scoort een 6.63 uit 10 op basis van 8 reviews.