Hotel Luna

24 reviews over Hotel Luna in het Nederlands

perfecte ligging

pafi
26-8-2011

hotel aan de boulevard (te bereiken via trap) rustig gelegen, binnen 10 min sta je in het drukke deel waar met name 's avonds veel vertier is (veel kraampjes op boulevard, straatartiesten ed). hotel kamer met uitzicht op zee, achterzijde kijk je op straat/ bomen (niet echt wat). kamers vrij ruim eten 's morgens prima, 's avonds moest je echt vroeg zijn anders was het koud. zwembad klein, koud water! de ligbedden worden al snel ingepalmd door mensen die hun badlaken er vroeg op leggen, eind van de middag was het rustiger. muziek en animatie in het hotel niet echt de moeite waard

Gereisd met partner in augustus 2006

Goede prijs/kwaliteit

carretje
17-1-2011

Niet het nieuwste, van het nieuwste hotel, maar wel schoon en mooi gelegen! Ontbijt ook erg lekker, van alles wat.

Gereisd met partner in september 2008

goede ligging

monique
9-1-2011

fijn hotel.. wel gewoon ergens anders gaan eten.. overal goede restaurantjes voor weinig geld. kamers zijn goed de rest van het hotel is niet spectaculair.

Gereisd met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

D-reizen

Hotel Luna ligt aan de boulevard, dichtbij strand. Het personeel in geheel Bulgarije is stug en niet echt vriendelijk. Ze spreken zeer gebrekkig Duits & een paar woorden Engels. Ze zijn bij de receptie niet behulpzaam. Ze lijken het vervelend te vinden om te moeten helpen. Dit komt denk ik ook door het taalprobleem. De kamer is ruim en wordt iedere dag netjes schoongemaakt. De bedden zijn goed. Er is een zitje op de kamer, koelkast, TV met engelse en duitse zenders. De airconditioning kun je zelf regelen. De badkamer had een douche met slechte douchebak en douchegordijn waardoor de badkamer helemaal onder water stond na gebruik. Wij hadden balkon met zicht op zwembad en zee. Het zwembad is klein voor het hotel, maar wel lekker warm en veel parasols bij de ligbedden. Het eten in het hotel is matig. Bij het ontbijt brood droog en hard, eieren zijn gebakken tot een hoop slijm, verder weinig keuze in hartig beleg. Bij lunch en diner een salade+warm buffet. Eten niet gaar of uitgedroogd

Gereisd met partner in augustus 2010

Eenvoudig, maar net hotel

Sofie
13-8-2010

Eenvoudige receptie, bij binnenkomst is er een lounge en een bar. Vanuit de receptie heb je zicht op de etages van het hotel. Hotel ligt direct aan het strand en boulevard. Voor het hotel zijn toeristenwinkeltjes en kraampjes te vinden. Hoewel het hotel o.b.v. Logies en Ontbijt wordt aangeboden is het mogelijk om ter plaatse Half Pension te boeken. Kamers zijn erg eenvoudig en beschikken over hele kleine badkamers. Het is mogelijk om gebruik te maken van draadloos internet in de lobby.

Gereisd zakelijk in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

in een woord geweldig

fam vd berghe
9-12-2009

geweldig hotel, mooie kamers, lief en aardig personeel, ontbijt iets minder maar op de boulevard kun je genoeg eten voor heel weinig geld.Ook de ligging is perfect, een paar treden naar beneden en je staat recht op de boulevard en het strand. In een woord geweldig en we gaan volgend jaar zeker terug.

Gereisd met vrienden in Wed Dec 09 2009 22:47:27 GMT+0000 (UTC)

Superhotel en superpersoneel!!

Cindy van den Bor
17-8-2009

Het hotel is een echte aanrader! Het personeel is vriendelijk, de kamers worden iedere dag schoongemaakt inclusief schone handdoeken. In de lobby, bij het zwembad en daaromheen wordt alles keurig netjes schoongehouden. Wij hadden obv logies ontbijt geboekt en dat is goed bevallen. Het eten ter plaatse is super goedkoop!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Mooi hotel voor die prijs!

J&S
23-6-2009

In tegenstelling tot het hieronder achtergelaten berichtje. Kunnen wij zeggen dat wij het erg naar ons zin hebben gehad. Mooi hotel met elke dag een schone kamer met zeezicht, (nadeel; s'ochtends komt de zon vanuit zee op om 5 uur en er hangen geen verduisteringsgordijnen dus het is vroeg licht in je hotelkamer.) Ligging perfect, 50 meter van het brede zandstrand. Mensen die wat slechter te been zijn of in een rolstoel zitten moeten een klein stukje om. (via de doorgaande weg.) Wij hadden LO geboekt, (Aanrader als je wat te besteden hebt) wat een goede keus is geweest. Op de lange boulevard meer dan genoeg goede restaurants waar je voor niet meer dan €50 goed kan eten en drinken met z'n tweeën. Eten, Zonnebaden, stappen, alcohol drinken en flaneren over de boulevard is de rode draad van een vakantie naar Bulgarije. Geef de bulgaar een glimlach en ze lijken ineens een stuk minder chagerijnig. Na 8 -10 dagen heb je het het allemaal wel gezien en jammer dat ze duits tegen je praten. J-S

Gereisd met partner in juni 2009

Zeer slecht en vies hotel

G.B
12-6-2009

Hotel en de kamers waren zeer eenvoudig zeker geen ward. Personeel was onvrendelijk en onbeschoft. Bewolking vrendelijk maar zeer opdringerig. Geen aanrader om daar heen te gaan. En als je van dieren houd ga niet naar Bulgarije.

Gereisd met partner in Fri Jun 12 2009 22:53:02 GMT+0000 (UTC)
2008

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Z. Nuijen
1-12-2008

In augustus 2008 samen met een vriendin een weekje naar dit hotel geweest. Goed uitziend hotel, schone kamers, perfecte ligging (een straatlengte verwijderd van het strand!).

's avonds genoeg te beleven op de boulevard.

Enige minpuntje vond ik dat er geen airco was in het restaurant met het gevolg dat je je peentjes zit te zweten tijdens het ontbijt (op de kamers is de airco wel goed geregeld). Je moest tijdens het ontbijt ook wel een beetje vechten om een plekje aan een tafel te kunnen krijgen.

Een echte aanrader!!

• Afstand tot strand150 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenPaardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luna in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.