Hotel Lti Berlin Green Park

8Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Goudstrand (Golden Sands)

Op vakantie geweest naar Lti Berlin Green Park?

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Lti Berlin Green Park voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna

173 reviews over Hotel Lti Berlin Green Park

• 6Lindsay02-01-2009

Slecht hotel

Afgelopen zomer zijn wij met vrienden 12 dagen in Hotel greenpark verbleven. De kamers waren erg goed en netjes. Maar dit positieve viel geheel in het niets omdat we zoveel slechte dingen hebben ervaren. Het eten was helemaal niet lekker. Vlees met veel vet, en het eten was helemaal niet gevarieerd. Naast het zwembad wordt heel slecht schoongemaakt. Omdat het een all inclusive hotel is, nemen veel mensen het eten mee naar het zwembad, wat daar vervolgens onder en naast de ligbedden blijft staan. Het personeel was ook heel onaardig! Ook de lift in het complex was heel traag, je moest er vaak tijden wachten voordat de lift kwam. De loopafstand van het hotel naar het strand, was ook niet fijn. Het was een erg stijle berg, wat zwaar tegenviel op de terugweg vanuit de boulevard. We hebben een aantal excursies gemaakt, waaronder naar de stad Varna. Ook dit was een aanfluiting.

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 2Bart02-01-2009

Een teleurstelling

Wij hebben met 4 personen, in juli 2008 12 dagen in dit hotel verbleven. Het hotel viel ons zwaar tegen. Het is zeker niet zo mooi als op de foto's. Bij het reisbureau zeiden ze dat het eten super was. Maar in werkelijkheid was dit echt niet het geval. Wij hebben zijn daarom ook alle dagen gaan uit eten. Ligging was slecht. Het hotel ligt op een berg afgelegen. Even naar het strand is dan al vlug een toch berg op en af. Ook vonden wij het goudstrand in geheel tegenvallen. Bij het reisbureau zeiden ze dat dat super was. Excursies waren ook teleurstellend. Zo indrukwekkend is de omgeving daar niet. Voor een mooie vakantie in bulgarije moet je op het zonnestrand zijn.

Gereisd in januari 2009

• 9john en nicole19-10-2008

Goed hotel vooral voor gezinnen met kinderen

Wij zijn in aug geweest met ons gezin , dit is een goed hotel.Eten en drinken is goed,kamers keurig schoonen netjes. Animatie is zowel voor oud als jong. Trappen lopen valt wel mee en heb je geen zin in trap lopen ga je met de gratis bus naar beneden.Even een voorbeeld hoe de kindvriendelijkheid is :onze zoon werd in onze vakantie 7 jaar ,we kregen een fles champagne op de kamer die dag en 's avonds kreeg hij bij het dinner een taart met een kaars van 7 erop tafel was feestelijk gedekt en het personeel zong happy birhday voor hem bij ons aan tafel en gaf hem de taart dit was geweldig.Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8R.Stevens29-09-2008

als je niet van trappen lopen houdt niet gaan!!

We zijn net terug van in 22 jaar nog nooit zo'n koude en natte periode in bulgarije in dit hotel( dat geluk hadden wij weer).Het zijn erg netjes kamers en de service is prima. Ligging is een ramp als je slecht ter been bent om dit per voet af te leggen je moet dan het (kleine) hotel busje nemen of een taxi om naar beneden te gaan wat erg belemmerd werkt bij veel hotelgasten. Het eten is goed maar heeft weing variatie we hadden all-inclusive maar hebben de meeste tijd beneden aan de boulevard gegeten wat weinig kost en van prima kwaliteit heeft. De prijzen zijn laag van drank en eten maar als je steeds verder naar het drukke gedeelte gaat worden de drank, eten, stoelen , etc.. met de meter duurder. Het is dus even zoeken naar de goedkopere locaties. Strand is geweldig en schoon al hebben we vanwege het slechte weer weinig gebruik van kunnen maken. Als je een taxi neemt altijd prijsafspraak maken en onderhandelen over de prijs van te voren!! Het goudstrand is echt een aanrader!!

Gereisd met partner in september 2008

• 7jaap en bianca26-05-2008

Begin mei zijn we voor 8 dagen hier geweest.

De kamers zijn schoon ruim en netjes. Personeel is aardig maar taal is vaak een struikelblok. Eten in overvloed maar is gericht op de oudere duitse gasten die er in volop waren.

Ontbijt was goed verzorgd en verder hebben wij gegeten op de boulevard op wandelafstand. (Wel steil omhoog en dat viel niet altijd mee)

Het hotel was niet helemaal vol maar wij vroegen ons af hoe in het hoogseizoen al die mensen in de eetzaal gaan passen. Het is een goed hotel als je echter van plan bent om niet al je dagen daar door te brengen.

De laatste dag was er helaas geen water dus ongewassen/gedoucht uitchecken en daar werd echt heel laconiek over gedaan.

Al met al een goed hotel voor dat geld en zeker een verrassend vacantieland.

Gereisd met partner in mei 2008

• 9lianne24-07-2007

harstikke goed hotel. leuke animatie en het eten is ook heel goed. mooi kamer en heel mooi uitzicht als je boven in zit over de zee ik kom zeker terug wij waren en in juli

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 8piet en stien dijkstra19-07-2007

onze eerste vakantie op goudstrand is ons heel goed bevallen het hotel was prima voor herhaling vatbaar kamers waren schoon bedden en douche prima het eten was perfect het enige minpuntje was de grote afstand met personeel dat hebben we nooit zo ervaren ondanks de fooien en het veroveren van een plekje aan het zwembad maar dat is blijkbaar overal hetzelfde blijkbaar staan mensen daar om 6 uur voor op wij dus niet we hebben tenslotte vakantie toch verder kunnend wij er heel positief over zijn wij hebben een fijne gehad en gaan zeker nog eens terug

Gereisd met partner in juli 2007

• 9W. van Hell23-06-2007

Werkelijk een aanrader. Je moet geen hekel aan Duitsers en Roemenen hebben, verder is het fantastisch. Wij waren er wel begin juni, misschien dat het later in het seizoen anders is, maar het was er heerlijk rustig. Een heel goed hotel wat ons betreft, we gaan er zeker nog een keer naar terug, iets wat wij zelden doen.

Gereisd met partner in juni 2005

Hotel Lti Berlin Green Park info

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages