Hotel LTI Berlin Golden Beach

Hotel aan zeeWeer vandaag17°4°
Hotel LTI Berlin Golden Beach
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor LTI Berlin Golden Beach voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel LTI Berlin Golden Beach in het Nederlands

Nooit meer!

Jennifer
9-7-2012

Hotel Lti berlin golden beach is een mooi hotel met mooie kamers.de kamers worden elke dag schoon gemakt.het hotel ligt direct aan strand.dat is de enige pluspunt!

De service was onzettend slecht.je hebt dat gevoel gehad dat je niet welkom was.het personeel achter de receptie krijgt nauwelijks een lachje over de lippen en het personeel in restaurant praat ook niet met iedereen.

Als je smorgens niet al om zes uur beneden de handoeken op de standbedden aan pool en strand wilt leggen dan zijn de kansen slecht dat je ook maar ergens een plekje krijgt.en wat nog leuker is dat de mensen ook eerst smiddags op komen dagen.wij zijn er mee naar de receptie gegaan om er over te klaagen maar er word niks mee gedaan.sterker nog ze doen geen enige moeite om de klanten tevreden te houden.

eten was niet te eten,geen keuze (en dat voor een 4*hotel) en wat je middags op bord hebt zie je bij het avondeten ook weer.het ontbijt was redelijk...broodjes met jam en ei is voldoende.

Voor ons nooit meer!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Goed strandhotel

H & W
29-8-2010

Goed hotel. Direct aan het strand. Mooie kamers.

Strandbedden zijn gratis. Het eten vonden wij minder.

Gereisd met partner in juli 2010

Moet andere gasten krijgen

A.Pasveer
20-6-2010

Wij zijn dit jaar voor de derde opvolgende naar dit hotel geweest. Het is een goed hotel met prima en vriendelijk personeel en het eten is ook goed. Wij zijn twee weken daar geweest en hebben de pech gehad dat twee weekende lang roemeense scholieren daar waren die alles deden wat een normaal mens niet doet,en ook nog brutaal en asosiaal waren.Er zijn bij de receptie veel klachten gekomen.Maar toch nog een goede en fijne vakantie gehad.

Gereisd met partner in mei 2010

Prima locatie

van Niekerk
15-8-2009

wij vonden het een prima hotel en de kinderen hebben het dan ook erg naar hun zin gehad

het eten was prima

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

Aan te bevelen. Service prima.

j. bouten
13-1-2009

We waren met 12 in 2008. Weer viel

tegen, maar hotel was goed. Vriendelijk personeel en zeer schoon.

Voor herhaling vatbaar. Kindvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009
2008

Geen aanrader

Perry Zomer
3-7-2008

Nooit meer dit hotel. Echt verschrikkelijk. Het eten was heel vaak koud. Tevens werd er bijna nooit schoongemaakt. Alleen de ligging is nog enigzins positief te beoordelen.

Gereisd met partner in juni 2008

Dit was ons eerste reis naar Bulgarije,maar beslist niet de laatste keer.Een prima hotel met mooie kamers,goed personeel,Direct aan de zee.Het animatieteam was er voor jong en oud.Hier komen wij zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2008

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LTI Berlin Golden Beach in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LTI Berlin Golden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.