Hotel Lilia

28 reviews over Hotel Lilia in het Nederlands

Geen aanrader!

Schellekens
17-8-2018

Uitgeleefd onverzorgd hotel. Personeel is echt onvriendelijk, chagrijnig en te lui om uit zijn ogen te kijken. Het eten is opzich goed, maar word na een paar dagen eenzijdig. Op de kamer was er in de kast gekotst en de geur was ondraaglijk. Op de website stond vermeld dat er strandbedjes op het strand van het hotel stonden. Idd maar tegen betaling. Net als het zwembad op het dak alleen tegen betaling. Hier hebben ze ook geen kluis op de kamer. Hou hier echt rekening mee. Al bij al hebben we wel een mooie vakantie gehad.

Boek geen all inn

Maureen
15-8-2017

Wij zijn op dit moment in lilia. Ik schrijf nooit een recentie. Ik dacht dat t eten wel mee zou vallen maar dit is echt heel slecht zelfs het ontbijt is mwah.

Op foto staat zwembad met luchtkussens let op deze horen er niet bij. Per dag is dat ongeveer 27.50 euro zonder bedjes. 3 bedjes erbij met parasol en matjes komt er nog eens 15 euro bij.

Anyway kamers zijn goed (familie suite is zeer ruim).

All in is eigenlijk alleen bier wijn vodca en fris tot 22.00 uur.

Iemand zei t al ergens in recentie maar griffid hotel is veel beter.

Wij zijn geen zeikers maar nu eten we steeds buiten de deur. Betekent redelijk goedkoop hotel maar wel al 800 euro extra kwijt aan eten en drank.

Hoop dat iemand iets aan deze recentie heeft.

Zon, zee, strand,vertier tegen half geld.

Renske
5-8-2016

Het hotel is een prima verblijf plaats. Direct aan het stand. Geen klimpartijen. Noord deel van GS, dus haast geen zon zee en zuip toeristen, dus met kinderen super. Goede prijs kwaliteit verhouding. Bulgaarse keuken niet mijn ding maar het avondeten in Lilia kan je beter overslaan. Beter geen all- in boeken dus. Lilia heeft een zwembad maar alles op het strand hoort er niet bij. 2 stoelen en een parasol waren 30 lev (ongeveer 15 euro) gebruik glijbanen 22 lev per dag p.p. Dit komt nog eens boven op de prijs als je graag aan het strand zit. De strand locatie is ongeveer de leukste louche tent van GS. Alle dagen super mooi strand weer. Met recht GS. WiFi rond uit slecht. Vergeet niet heel GS wil graag geld verdienen in de zomer maanden. Tip voor een beter hotel bekijk de Grifid keten. Met wat oudere kinderen is Bolero je beste keus.

Bulgarije

Sylvia
28-8-2011

Hotel aan de rustige kant van de boulevard. Vlak aan het strand. In de omgeving genoeg winkeltjes voor eten en drinken. Hotel ziet er aan de buitenkant luxe uit, aan de binnenkant wat minder. De kamers waren schoon en personeel vriendelijk. Het eten was niet bijzonder en de zaal erg warm omdat er geen airco was. Het personeel daar was niet zo super. Wel elke dag vers fruit (ook om mee te nemen) en de pannenkoeken 's morgens hebben ze hier ook ontdekt.

Prima hotel maar restaurant kan zeker beter.

july2011
29-7-2011

Ligging is perfect, strand direct aan de overkant en centrum op loopafstand. Receptie is bijzonder vriendelijk en behulpzaam, iets wat echter een tekortkoming is in het restaurant gedeelte. Hadden een kamer aan de voorzijde met uitzicht op zee, kamers op de achterzijde hebben uitzicht op bebouwing.

nooit meer hotel Lilia

SUUS
25-8-2010

Heb geen woorden die schieten me te kort gewoon vies. het hotel Lilia zeer onvriendelijk personeel en brutaal, eten lauw niet te eten alles was net een prakkie door elkaar geprutst. gewoon geen aanrader het hotel Lilia en smerig in alle bedden

goed hotel

van Duuren
28-7-2010

Perfect hotel, goed eten over het algemeen gewoon goed te doen voor mensen die van Bulgarije houden

goed hotel

Hartman
27-7-2010

Mooi hotel. Prima service. Personeel was niet heel enthousiast, maar wilden alles voor je doen als je wat vroeg. Eten was erg goed. Erg variërend. Eten was vaak lauw, maar dat is daar normaal, dus niets aan te doen.

Kamers waren goed onderhouden, alleen de bedden waren vrij hard.

Wij hebben er een goede vakantie gehad en het is zeker een aanrader!

niet echt een topper

brigit en piet
13-5-2010

kwamen savonds laat aan piccelo dacht na 4x roepen dat we weg gingen we waren moe en onze kofferds meoste naar boven maar werden 3x buiten gezet dus besloten we zelf maar de kamer te zoeken

zembad redelijk eten viel tegen weing varieatie soms koud of lauwmaar op de boulevaard kun je heel goed en voor weinig eten wel is alles heel goed koop

op de boulevaard kun je lekker koffie drinken bij een nederlans sprekende bulgaar heeeeel ezellig

je kunt lekker wandelelen over de promenade gaan wel nog een keer teug maar niet meer hotel lilia

hotel lilia

d. cormbach
14-9-2009

algemene indruk van Bulgarije is dat er buiten de mooie boulevard en mooi strand niet veel te beleven valt. er wordt volop gebouwd maar bijv. de stad varna is erg verouderd en vies. hotel lilia ligt meteen aan het strand, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam en het eten is er voor bulgaarse begrippen zeer goed. steeds buffetvorm en voldoende aanwezig en gevarieerd iedere dag. de kamers zijn verouderd, vooral de vloerbedekking is niet schoon en de matrassen zijn oud. wel iedere dag schone handdoeken.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lilia in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lilia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.